Pidän halloween juhlat 11.11 ja tarvitsisin pikaisesti ohjelmaa!! Juhlat ovat 12-vuotiaille ja ne kestävät 2 ja puolituntia. Kaiken ohjelman pitäisi olla sisällä.
Olen ajatellut:
-pukukilpailu
-kaiken ällön tunnustelu
-ehkä joku leffa
-lappumurhaaja
-piirtäminen silmät kiini(halloweeniin liittyvää)
-muumio
halloween juhlat!!!
...suunnittelija...
4
1029
Vastaukset 4
- Tässä olisi...
Tässä olisi jotain: Voisi katsoa jonkun kammottavan leffan ja Kummitustarioiten kertomista. Ja voisi olla kummitus huone. Toimii näin: Henkilön silmille laitetaan huivi ja sitten hän menee pimeään huoneeseen jossa kuuluu kauhu musiikkia. Ja sitten kun henkilön silmät avataan. :) Ja voisi olla se pukukilpailu ja sitten Ja ruoan kannattaa olla kammottavan näköistä :D Toivottavasti auttoi. :DDD
- HWH99
Mikä on lappu murhaaja ?? (:
- Halloweenhullut
Tehkää joku retki ulos :)
//Juu en osaa kirjottaa - salattu28
karkki vai kepponen kierros
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2761107Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "238892Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890- 98841
- 73768
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429