mitäs kivaa tänään

viivatiina

jos sais huomiselle vinkkejä kohta lähden vesijuoksemaan ja sen jälkeen kuorolaulelemaan reipasta ja rentoa päivää kaikille palstalaisille =)))))

21

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulu aina kivaa etsiä, kyllä tavallisessa elämässä on ihan tarpeeksi tekemistä. ;))
      Eikä kun huomenna heti aamusta menet pitkälle lenkille, ainakin seittemän kilsaa kävelet reipasta vauhtia.
      Sitten laitat söpölle miehellesi hyvää ruokaa ja saatte ottaa vähän punaviiniä kyytipojaksi. Sen jälkeen päikkäreille ja illalla voitte käydä laulamassa karaokea.
      Miltäs kuulostaa =)
      Juokse kovaa ja laula lujaa. :))

      • viivatiina

        kun huomenna on vielä perjantai niin mikäs sen mukavampaa ;))))


      • viivatiina kirjoitti:

        kun huomenna on vielä perjantai niin mikäs sen mukavampaa ;))))

        että ensin käyt lenkillä, etkä laista sitä tai minä tule ja kiusaan sua ankarasti.
        Vasta lenkin jälkeen iloisempiin harrastuksiin käsiksi =))


      • karaokessa käynyt, mutta tiedän että jotkut sitäkin harrastavat.
        Enkä nyt haaveeksi sanoisi.
        Juu, juntteja ollaan, onneksi sinä olet tuollainen fiksu ihminen.


      • viivatiina
        Anceli kirjoitti:

        karaokessa käynyt, mutta tiedän että jotkut sitäkin harrastavat.
        Enkä nyt haaveeksi sanoisi.
        Juu, juntteja ollaan, onneksi sinä olet tuollainen fiksu ihminen.

        sana hallussa rakas ystäväiseni =))))


      • viivatiina kirjoitti:

        sana hallussa rakas ystäväiseni =))))

        aina kun siihen on vähänkään aihetta. Toivottavasti hänelle tuli hyvä mieli.
        Minulle tuli, kiitos sulle ;))


      • viivatiina kirjoitti:

        sana hallussa rakas ystäväiseni =))))

        Tai sit ne karehtii sun lauluääntä,joka kirjoitus jonka teet , saat haukkuja.
        Melkein kannattais laittaa toi kone banniin ,loppuis ainakin hetkeks kitinä.


      • viivatiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Tai sit ne karehtii sun lauluääntä,joka kirjoitus jonka teet , saat haukkuja.
        Melkein kannattais laittaa toi kone banniin ,loppuis ainakin hetkeks kitinä.

        ne kadehtii mun laulunääntä mutta mää oon jo tottunu siihen minkä mää selle voin että oon niin kaunis ja kaunisääninen ja kaikenlisäks vielä niiiiiiiin herttainen ;))))))


      • viivatiina kirjoitti:

        ne kadehtii mun laulunääntä mutta mää oon jo tottunu siihen minkä mää selle voin että oon niin kaunis ja kaunisääninen ja kaikenlisäks vielä niiiiiiiin herttainen ;))))))

        Ja mie oon tainnut jäädä jostain paitsi kun lueskelin ketjua tänne asti.
        Melkein laulatti muakin kun tuolla sateessa kävelin äsken kotiin. Varjokin oli mutta kun tuuli heitteli suuntaan jos toiseenkin niin laitoin pois ja annoin sateen kastella.
        Hyvä etten hypähdellyt niin kuin siinä "laulaen sateessa" ja sekin ero siihen oli etten ole oikein rakastunut.
        Mutta laulatti kuiteskin.


      • tulisilla kirjoitti:

        Ja mie oon tainnut jäädä jostain paitsi kun lueskelin ketjua tänne asti.
        Melkein laulatti muakin kun tuolla sateessa kävelin äsken kotiin. Varjokin oli mutta kun tuuli heitteli suuntaan jos toiseenkin niin laitoin pois ja annoin sateen kastella.
        Hyvä etten hypähdellyt niin kuin siinä "laulaen sateessa" ja sekin ero siihen oli etten ole oikein rakastunut.
        Mutta laulatti kuiteskin.

        Laitanpa kappaleen tonne musiikki ketjuun kun en viitsi kahteen paikkaan laittaa.


      • viivatiina
        tulisilla kirjoitti:

        Ja mie oon tainnut jäädä jostain paitsi kun lueskelin ketjua tänne asti.
        Melkein laulatti muakin kun tuolla sateessa kävelin äsken kotiin. Varjokin oli mutta kun tuuli heitteli suuntaan jos toiseenkin niin laitoin pois ja annoin sateen kastella.
        Hyvä etten hypähdellyt niin kuin siinä "laulaen sateessa" ja sekin ero siihen oli etten ole oikein rakastunut.
        Mutta laulatti kuiteskin.

        et oo jääny mistään paitsi vapaapäivä ja oon nyt jo hereillä syystä että lähden taas kohta laulamaan tänään on edessä viiden tunnin harkat harjoitellaan kauneimpiin joululauluihin ei oo niihinkään aikaa enää kun vajaa kuukausi en tiedä kannattaako kun toi jolla on jalkojensa kanssa hiivaongelmaa on sitä mieltä että kirkkokuoroon voi mennä laulaan kuka vaan taidanpa painua takaisin pehkuihin ja mennä sit vaan no se siitä mukavaa viikonloppua sinne tulisille ;)))))


      • tulisilla
        viivatiina kirjoitti:

        et oo jääny mistään paitsi vapaapäivä ja oon nyt jo hereillä syystä että lähden taas kohta laulamaan tänään on edessä viiden tunnin harkat harjoitellaan kauneimpiin joululauluihin ei oo niihinkään aikaa enää kun vajaa kuukausi en tiedä kannattaako kun toi jolla on jalkojensa kanssa hiivaongelmaa on sitä mieltä että kirkkokuoroon voi mennä laulaan kuka vaan taidanpa painua takaisin pehkuihin ja mennä sit vaan no se siitä mukavaa viikonloppua sinne tulisille ;)))))

        Kiitos, samoin sinne.
        Tunnen taas olevani tulisilla hiilillä kunnes saan soitettua yhden tärkeän puhelun.
        Rantaan ei viitsi tulisille nyt mennä kun sataa, mutta kyllä sitä varmaan vielä syksyn mittaan sinnekin pääsee :))
        Lauloin kuorossa kouluaikana ja kirkossa oli mahtavaa laulaa.
        Aikuisena kuuluin sellaiseen pieneen kuoroon joka esiintyi pienille yleisöille siellä sun täällä.
        Mutta nyt jos pitäis mennä laulamaan ei ihan heti onnistuis kun en ole sitä harrastanut ja kyllä se vaatii kuitenkin sen jatkuvan laulamisen että ääni kulkee puhtaasti ja oikein.
        Issekseni joskus hoilailen jotain ja silloin sen heti huomaa, on kuin varis raakkuis :))


    • Tänään oliki sitten toinen vapaapäivistä, eikähän mitään erikoista tullu tehtyä. Huomenna sit kokopäiväkoulutusta. Lauantaina aamuvuoro, sittenpä koittaaki yksi vapaa:)))

      Jo siulla on tänää aikas täys meno:)))
      Huomenna sit rentoudu jos on vapaapäivä, varmaan tiedätki miten:))))))

      • viivatiina

        riitti kahdelle päivälle ja kun en muutenkaan mitään varteenotettavia vinkkejä saanu niin taidanpa relata koko päivän =)))) ainut oli toi banaani piiri =))))


    • Ehdotus: Vietä kotona leffailta.

      Minulla on naapurissa asuvan anopin 84v kanssa kiva leffailta tiedossa lauantaina, kun mies menee töihin ja on myöhään saakka. Vanhoja suomalaisia sotaleffoja ollaan innostuttu katsomaan yhdessä. Väsään jotain kivaa suolaista torttutaikinasta ja sitten valkkaamaan muutamasta parintunnin leffasta molemmille mieleinen. Viimeksi katsottiin Käsky ja aikaisemmin katsottuja Lupaus, Äideistä parhain...

      Kiva uus harrastus tilata netistä sotaelokuvia. Naisnäkökulmat kiinnostaa molempia, toivottavasti tulee pian taas ihan uusia ettei tarvi vanhoja katsoa moneen kertaan. Kaikki vanhat klassikot löytyy ja myös uudemmat Rukajöärventie ja Hylätyt talot ja autiot pihat...

      • viivatiina

        leffan per ilta käyn aina sillontällön vuokraamassa seittemän leffaa ehkä en nyt sit vähään aikaan kato muuta kun telkkua sit vielä kun toi mun mies kuuluu siihen joukkoon jotka ei kato telkaa eikä elokuvia =))))


    • Jalkahiiva- miina

      Niitä lipukkeita uimahalleihin saa ja kirkkokuoroon pääsee kuka vaan.

      • viivatiina

        mää en tiedä kun en oo eläessäni tarvinnu sellaista paikkaa mää oon sen verran hyvin menestyvä yrittäjä että kyllä sua ottas vieläkin enemmän päähän jos tietäisit tuloni ja sitäpaitsi tänään oli vuorossa viihdekuoro =))))


      • viivatiina

        että vesijuoksemassa kävin ystävättäreni kanssa jonka mies toimii erään ison firman myyntijohtajana =))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe