Puhdistin eilen konettani ja yhtäkkiä tietokoneen näyttö laajeni/suureni. en saa sitä millään pois. zoomaustaso netissä normaali 100% ja se kuvan säädökset 1024x768.
Mistä voisi johtua tämä näytön laajeneminen??
tarvitsen todella apua, tietokoneen näyttö!!
18
935
Vastaukset
- huomannut
että millä siivosit, imurilla paineilmalla ohjelmalla vai miten...? Miten iso näyttö sulla nyt sitten on, minunkin pitäs saada vähän isompi.
- nbknjk
eli siis puhdistin koneesta joitain ohjelmia kun se sit laajeni..
- selkokielellä
nbknjk kirjoitti:
eli siis puhdistin koneesta joitain ohjelmia kun se sit laajeni..
siinä samassa heivannut näyttiksen ajureita mäkeen..?
- bjkb
selkokielellä kirjoitti:
siinä samassa heivannut näyttiksen ajureita mäkeen..?
voi olla.... saako miten takas??
- varsinainen pässi
bjkb kirjoitti:
voi olla.... saako miten takas??
ei saa. sinne meni. putsaisit kuitenkin kohta taas helevettiin kun poistelet asioita joista et tajua hevon vittua.
- 11
Klikkaa hiiren oikeaa näytöllä - Mukauta - Näyttö - Muuta näytön asetuksia.Ehkä kuitenkin kannattaa latailla näytönohjaimen valmistajan sivuilta uusin ajuri,kuten joku jo tuossa ehdotteli...Tai käytä palautuspistettä,jolla saat koneen tilaan "ennen siivousta".
- njfken
saisko sen sivun nimen??
- 11
njfken kirjoitti:
saisko sen sivun nimen??
Mikä windows,kone ja malli ? Se ajurin latausosoite riippuu siitä. Kokeile ensin palautuspistettä,jos se on ollut käytössä,löytyy ohje ja tuki osiosta hakusanalla.
- njknjk
11 kirjoitti:
Mikä windows,kone ja malli ? Se ajurin latausosoite riippuu siitä. Kokeile ensin palautuspistettä,jos se on ollut käytössä,löytyy ohje ja tuki osiosta hakusanalla.
nyt menee kyl monimutkaiseks... ehkä parempi hommata joku laittamaan kone kuntoon ihan paikan päälle..
- 11
njknjk kirjoitti:
nyt menee kyl monimutkaiseks... ehkä parempi hommata joku laittamaan kone kuntoon ihan paikan päälle..
Ei mene.Tuo on helppo korjata ja ihan itse.Laitan linkin.Lataa asenna ja aja, näet päivitettävien ajureiden tarpeen.
http://www.filehippo.com/updatechecker/
Ohjelma on ilmainen ja toimii. njknjk kirjoitti:
Kyllä se kone lienee kunnossa, mutta Windowsisi panit sekaisin. Windowsien kansssa ei ole edelleenkään leikkimistä, vaan pitää tietää mitä tekee.
>puhdistin koneesta joitain ohjelmia kun se sit laajeni..
Tällaisella osaamis- ja tietotasolla on parasta käyttää huoltoa tai osaavaa nörttiä eikä koskea itse koko Windowsiin.
1024x768 on kovin onneton resoluutio nykymaailmassa, liekö tämä jokin miniläppäri, mitäänhän et ole kertonut?RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyllä se kone lienee kunnossa, mutta Windowsisi panit sekaisin. Windowsien kansssa ei ole edelleenkään leikkimistä, vaan pitää tietää mitä tekee.
>puhdistin koneesta joitain ohjelmia kun se sit laajeni..
Tällaisella osaamis- ja tietotasolla on parasta käyttää huoltoa tai osaavaa nörttiä eikä koskea itse koko Windowsiin.
1024x768 on kovin onneton resoluutio nykymaailmassa, liekö tämä jokin miniläppäri, mitäänhän et ole kertonut?niin onneton?
tuohan on 19 tuumasen 4:3 näytön resoluutio.harrastelijakirurgi kirjoitti:
niin onneton?
tuohan on 19 tuumasen 4:3 näytön resoluutio.Kyseisten näyttöjen reso oli 1280x1024.
- hookoo......
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyseisten näyttöjen reso oli 1280x1024.
että muistan väärin. tarkistan huomenna eukon koneesta jossa on tuon kokoinen näyttö, ennen en myönnä mitään :)
- väärinvaari
hookoo...... kirjoitti:
että muistan väärin. tarkistan huomenna eukon koneesta jossa on tuon kokoinen näyttö, ennen en myönnä mitään :)
Ei kannatakaan myöntää.
- syvärintaääni
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyseisten näyttöjen reso oli 1280x1024.
1280/4=320
320x3=960
Applella tietenkin on vaikeuksia laskutoiminnoissa, esim, vaihtaa kesäajasta talviaikaan. Onko linuxissa toimivaa laskinta, sitä en muista. - von qwerty
hookoo...... kirjoitti:
Myönnä pois vaan, kyllä se on 1280x1024, itse jouduin vähän xrandrilla askartelemaan että sain tuon reson toimimaan 4:3:ssa näytössä.
Tosiaan miniläppäri voi olla tuo aloittajan kone.. - MV
von qwerty kirjoitti:
Myönnä pois vaan, kyllä se on 1280x1024, itse jouduin vähän xrandrilla askartelemaan että sain tuon reson toimimaan 4:3:ssa näytössä.
Tosiaan miniläppäri voi olla tuo aloittajan kone..Suhde tuossa on kyllä 5:4, ei 4:3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910