Sebringin keskuslukon kaukosäädin

Maukka100

Moi. Ongelmana on Sebringin keskuslukko vm 2006. Avaimella toimii hyvin, mutta kaukosäätö ei pelaa.
Vaihdoin pariston ja toimi muutaman päivän. Nyt taas sama probleema. Onko siinä avaimessa jokin koodaus meininki tai jokin?? Merkkiliike ei vaivautunut asiaa korjaamaan... tai kertoivat sen olevan kunnossa.

Kiitos,

16

2248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Pakkohan sen melkein on siitä paristosta johtua jos kerta pari päivää toimi... Kokeiles putsailla ne 'kärjet' siitä kaukosäätimestä johon paristo kiinnitetään, voi olla hapettunut. Eikö sinulla ole kaksia avaimia, kun ainakin minun Sebringissä on?

• Maukka100

Kyllä on kahdet avaimet. Auto on vielä tällä hetkellä kaverini, joten kokeilu kestää!! Olen hankkimassa autoa ja olen varsin vit...tunut autojen oviongelmiin. Siksi kyselen teiltä, jotka vastaatte suoraselkäisesti!

Kuskin ovi ei aukea ensimmäisellä, eikä myöskään toisella painalluksella. Kaikki muut toimivat kyllä.

Hän kertoi, että vaihtoi paristot ja sillä toimenpiteellä toimi noin päivän. Koetetaan vielä toisella säätimellä jos se auttais teidän analysoinnissa!

• -------
        Maukka100 kirjoitti:

Kyllä on kahdet avaimet. Auto on vielä tällä hetkellä kaverini, joten kokeilu kestää!! Olen hankkimassa autoa ja olen varsin vit...tunut autojen oviongelmiin. Siksi kyselen teiltä, jotka vastaatte suoraselkäisesti!

Kuskin ovi ei aukea ensimmäisellä, eikä myöskään toisella painalluksella. Kaikki muut toimivat kyllä.

Hän kertoi, että vaihtoi paristot ja sillä toimenpiteellä toimi noin päivän. Koetetaan vielä toisella säätimellä jos se auttais teidän analysoinnissa!

Siinä on kyllä olemassa sellainen toiminto että pelkästään kuskin ovi aukeaa ja sitten muut ovet voi avata erikseen...lisäksi ovet menevät automaattisesti lukkoon noin 10km/h vauhdissa. Kaikki noista on ohjelmoitavissa pois kaukosäätimestä, mutta tuo kuulostaa aika omituiselta. Itselläni ei ole ollut koskaan mitään sähkö tai ovi ongelmia eikä muutakaan vaikka Sebring on ollut jo vuosia...Volkkarissa niitä kyllä riitti joskus hermojen menoon asti.

• Maukka100
        ------- kirjoitti:

Siinä on kyllä olemassa sellainen toiminto että pelkästään kuskin ovi aukeaa ja sitten muut ovet voi avata erikseen...lisäksi ovet menevät automaattisesti lukkoon noin 10km/h vauhdissa. Kaikki noista on ohjelmoitavissa pois kaukosäätimestä, mutta tuo kuulostaa aika omituiselta. Itselläni ei ole ollut koskaan mitään sähkö tai ovi ongelmia eikä muutakaan vaikka Sebring on ollut jo vuosia...Volkkarissa niitä kyllä riitti joskus hermojen menoon asti.

Itselläni ollut myös(ja vielä yksi jaljellä) volkkari. Olen takunnut niiden kanssa aiwan tarpeeksi ja siksi
        kyselenkin tämän vehkeen taipumuksia.
        Jälkiasennus pa...issa on aina jokin kikka 3. Kun patterin vaihtaa pitää käydä koputtamassa naapurin oveen ja sitten ryömiä autoa kohti ja hiipiä auton viereen ja painaa sitten nappia kolmesti 3,5 sekunnin välein...

Juuri tuollaisesta pariston vaihdosta voi olla kysymys? No vähän oli liioittelua. Kyllä Sebringissä on se ominaisuus, että yhdellä kuskinovi ja tuplalla kaikki ovet. Se kuskin ovi ei kyllä aukee edes kolmannella.

Kiitos teille vastauksista, pyydän kaveria koittamaan sitä toista avainta.

• ''''''''''''''''''''
        Maukka100 kirjoitti:

Itselläni ollut myös(ja vielä yksi jaljellä) volkkari. Olen takunnut niiden kanssa aiwan tarpeeksi ja siksi
        Jälkiasennus pa...issa on aina jokin kikka 3. Kun patterin vaihtaa pitää käydä koputtamassa naapurin oveen ja sitten ryömiä autoa kohti ja hiipiä auton viereen ja painaa sitten nappia kolmesti 3,5 sekunnin välein...

Juuri tuollaisesta pariston vaihdosta voi olla kysymys? No vähän oli liioittelua. Kyllä Sebringissä on se ominaisuus, että yhdellä kuskinovi ja tuplalla kaikki ovet. Se kuskin ovi ei kyllä aukee edes kolmannella.

Toimiiko kuskin oven sähkölukko auton sisältä painikkeesta. Tuntuis vähän siltä, että itse lukon moottorissa on vikaa tai sitten sinne ovelle menevissä piuhoissa.

• Maukka100
        '''''''''''''''''''' kirjoitti:

Toimiiko kuskin oven sähkölukko auton sisältä painikkeesta. Tuntuis vähän siltä, että itse lukon moottorissa on vikaa tai sitten sinne ovelle menevissä piuhoissa.

Mä selvitän tuon edellisen ja palaan asiaan!!

• ---------
        Maukka100 kirjoitti:

Varmaankin tarkoitit jälkiasennus vehkeitä Volkkariin, Chryslerissä kaukosäätöinen keskuslukko on ollut jo 80-luvulta asti.

Siinä on sitten varmaan johdotuksissa tai itse lukossa jokin vika...en ole ennen moisesta kuullut, ja aika kauan näitä on tullut harrasteltua.

• Maukka100
        --------- kirjoitti:

Varmaankin tarkoitit jälkiasennus vehkeitä Volkkariin, Chryslerissä kaukosäätöinen keskuslukko on ollut jo 80-luvulta asti.

Siinä on sitten varmaan johdotuksissa tai itse lukossa jokin vika...en ole ennen moisesta kuullut, ja aika kauan näitä on tullut harrasteltua.

Joo tarkoitin ja samalla myös kysyin!? Jälkiasennus paskoja on ollut ja kuten yksi jo sanoi...
        ranteet auki;)

Haen vastausta täysin alkuperäisen Sebringin kuskinoven ongelmaan! Volkkarit ja cobrat ym sanonko minne!?

Kiitos vastauksesta!

• Maukka100
        Maukka100 kirjoitti:

Joo tarkoitin ja samalla myös kysyin!? Jälkiasennus paskoja on ollut ja kuten yksi jo sanoi...
        ranteet auki;)

Haen vastausta täysin alkuperäisen Sebringin kuskinoven ongelmaan! Volkkarit ja cobrat ym sanonko minne!?

Kiitos vastauksesta!

Ovi toimii taas kaukosäätimellä, mutta tuskin huomenna. Lukko toimii sisäpainikkeella
        aivan kuten pitääkin.
        Toista kaukosäädintä kaveri ei ole vielä vaivautunut kokeilemaan.

• 18+4
        Maukka100 kirjoitti:

Ovi toimii taas kaukosäätimellä, mutta tuskin huomenna. Lukko toimii sisäpainikkeella
        aivan kuten pitääkin.
        Toista kaukosäädintä kaveri ei ole vielä vaivautunut kokeilemaan.

Mene sisään kattoluukusta.

• Maukka100
        18+4 kirjoitti:

Mene sisään kattoluukusta.

Ime sä munaa etuikkunasta!

• 18+4
        Maukka100 kirjoitti:

Ime sä munaa etuikkunasta!

Toi kaverisi on varmaan poikakaveri.

• Maukka100
        18+4 kirjoitti:

Toi kaverisi on varmaan poikakaveri.

On joo ja hanurit on puristeltu tälle päivälle. Tommoisen vanhanpojan on syytä
        harkita jotain muuta keskustelulinjaa... soita vaikka jollekin;) esim psykiatrille.

• 18+4
        Maukka100 kirjoitti:

On joo ja hanurit on puristeltu tälle päivälle. Tommoisen vanhanpojan on syytä
        harkita jotain muuta keskustelulinjaa... soita vaikka jollekin;) esim psykiatrille.

Jaaha, voitko suositella ketään hyvää? Moukka missä itse käyt? aaaahahaha!

• Maukka100
        18+4 kirjoitti:

Jaaha, voitko suositella ketään hyvää? Moukka missä itse käyt? aaaahahaha!

Kuten kirjoituksistasi ja ajanhukastasi saattaa päätellä.. olet jostain vitun korvesta, joten minnekään et pääse, joten soita 020202, josko tuommoisella juntilla on puhelinta;) Kiitos teille kysymykseen vastaajille! Nämä peräkamari juntit saastuttavat nämäkin hommat. Pitäis viedä saunan taakse ja lopettaa nyrkillä!! Asiani loppuun käsitelty.

• d5rf6tg7y8hu9iko

Ne on noi jenkkien alkeelliset sähköt, ei kait vaan tossakin o 110 volttia .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe