tasaista tuottoa

maltillinen

Kiinnostaisiko saada tasaista tuottoa 1.5%/arkipäivä pääomallesi?
Kyseessa on päiväkauppa eli ns.daytrade ja ainoastaan Nadsaqiin hyväksytyt S&P 500 osakkeet.
Ainoastaan asiallisia yhteydenottoja kiitos!

5

1069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahtellaa

laitappa meili tahi puhnro,
      vois kiinnostaa jos kerrot enempi

• maltillinen

• MINä

Miksi toi homma tuottaa niin huonosti?

Kyllä mun mielestä sijoitusten tulee tuottaa ainaskin 400% päivässä!

• Lance

Tohon 400% kommenttiin: Vaikka on kokenut/ammattivaihtaja tai sijoittaja niin ei kyllä joka päivä yleensä saa 400% tuottoa (jos ei lasketa sellaisia persoonia kuten Warren Buffett, Paul Allen etc. joiden päivittäisvoitot lasketaan kymmenissä tuhansissa prosenteissa). Toi 1.5% per päivä on ihan uskottava, oon nähny monia tollasia netissä jossa on esim minimitalletus on $50:stä $500 ja kavereiden perusteella ne toimii ihan mukavasti paitsi että voittoa kertyy vasta noin kuukauden päästä. Kyllä ihan 'mediocre' vaihtaja/sijoittaja voi saada päivässä 1.5% voiton.

• Elias
        Lance kirjoitti:

Tohon 400% kommenttiin: Vaikka on kokenut/ammattivaihtaja tai sijoittaja niin ei kyllä joka päivä yleensä saa 400% tuottoa (jos ei lasketa sellaisia persoonia kuten Warren Buffett, Paul Allen etc. joiden päivittäisvoitot lasketaan kymmenissä tuhansissa prosenteissa). Toi 1.5% per päivä on ihan uskottava, oon nähny monia tollasia netissä jossa on esim minimitalletus on $50:stä $500 ja kavereiden perusteella ne toimii ihan mukavasti paitsi että voittoa kertyy vasta noin kuukauden päästä. Kyllä ihan 'mediocre' vaihtaja/sijoittaja voi saada päivässä 1.5% voiton.

....vaikka näin: Kaveri tallettaa 500 dollaria ja kas kummaa, kohta tosiaan alkaa tuottoa tulemaan tasaisesti. Viikon päästä huomaa, että tilille on tullut 50 dollaria, eli ei kun hommaamaan kaikki kaverit tekemään rahaa! Alkuperäinen sijoittaja vaan ei tajua, ettei ole saanut kymmentä dollaria, vaan menettänyt 450.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2814
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1932
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      1251
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      199
      1039
    Aihe