facebook

Miten ne tulee tuonne?

Olen antanut itsestäni minimi tiedot ja synt ajankin näppäilin sinne (vahingossa) väärin. Voiko esim talonrakennusfirma hakea minua ja sitten tykittää talomainoksilla tiettyä profiilia eli minua??
1890
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Älä koske Fb:ssa mainoksiin. Fb:n ei ole pakko liittyä, ja jotain pientähän voi juksata. Älä laita kuvaa. Älä kerro kovin tarkasti liikkeistäsi. Aseta tiukat yksityisyysrajat. Pidä porukka pienenä. Pysy poissa jos todella omaat salaisuuksia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

mainokset kirjoitti:

Miten ne tulee tuonne?

Olen antanut itsestäni minimi tiedot ja synt ajankin näppäilin sinne (vahingossa) väärin. Voiko esim talonrakennusfirma hakea minua ja sitten tykittää talomainoksilla tiettyä profiilia eli minua??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu