Miten ne tulee tuonne?
Olen antanut itsestäni minimi tiedot ja synt ajankin näppäilin sinne (vahingossa) väärin. Voiko esim talonrakennusfirma hakea minua ja sitten tykittää talomainoksilla tiettyä profiilia eli minua??
mainokset
1
890
Vastaukset 1
- älä klikkaa niitä
Älä koske Fb:ssa mainoksiin. Fb:n ei ole pakko liittyä, ja jotain pientähän voi juksata. Älä laita kuvaa. Älä kerro kovin tarkasti liikkeistäsi. Aseta tiukat yksityisyysrajat. Pidä porukka pienenä. Pysy poissa jos todella omaat salaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni63900- 77888
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34607- 44607
- 51559
- 42541