Haulikkoon "kunnon" patruunoita

Tapsa

Onko kenelläkään tietoa Winseshter:in patruunoista joilla hanhi tippuu 100... jopa 150metriin. Katsoin hanhenmetsästysvideon rapakon takaa nimeltä "Take 'em, vol.2" Siinä äijät tiputti hanhia ja sorsaa mielettömiin etäisyyksiin... =)
En kysy tässä sen luvanvaraisuudesta vaan löytyykö suomen markkinoilta??

7

3092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goose

      Ei saa suomesta eikä pohjois amerikasta.Sinun olisi pitänyt kuunnella mitä Buck Gardner sanoo että kuva vääristää matkoja,ja terästä siellä käytetään,Mulla on melko hyvää tietoa heidän touhuista olin siellä vuosina 2002 ja 2003 syksyllä.lue erä&ase 2/2003 Hyvää kevään jatkoa ja hyviä jahtireissuja.

    • Da_ville

      ...taitaapi olla että täyteisillä panoksilla lentää aika kauas ainakin pidemmälle kuin tavallisilla

    • 12/89

      Over the topp patruunat niin jää sinne 100m ja ylikin jos vaan osuu. Mutta osuu niin huonosti, että itse en käytä ks. patruunoja.
      Niissä on välitulppa/haulikuppi väärinpäin ja se aukeaa vasta n.80m päässä. Eli lentää täyteisenä sinne 80m päähän.


      12/89 ja 6,5 mm hauleja ja helv. hyvää tuuria.

      Itse käytän 5,5mm ja n. 80m on vielä mahdollinen matka.
      Saattaa tippua 100m päästä. Tehoa kyllä löytyy, mutta haulien osuminen oikeeseen paikkaan on taas eri asia.

      Extra full supistajat käyttöön.

      • benelli

        Onko tossa mitään järkeä! Jos sorsa lentää 80m niin nämä jätkät rupee ampumaan. Tuo on juuri sitä käytöstä joka mustamaalaa metsästyksen täysin! Ja se haulikuppi väärinpäin-panos on täyttä kusetusta, panos ei aukene milloinkaan vaan lentää täyteisenä koko matkan.


      • artsi
        benelli kirjoitti:

        Onko tossa mitään järkeä! Jos sorsa lentää 80m niin nämä jätkät rupee ampumaan. Tuo on juuri sitä käytöstä joka mustamaalaa metsästyksen täysin! Ja se haulikuppi väärinpäin-panos on täyttä kusetusta, panos ei aukene milloinkaan vaan lentää täyteisenä koko matkan.

        itse olen lataillut patruunat 12&10/89:iin
        ja sorsat ja hanhet tipahtelee huomattavasti pidemmiltä matkoilta,kuin tedaslatauksilla


      • kingpin
        artsi kirjoitti:

        itse olen lataillut patruunat 12&10/89:iin
        ja sorsat ja hanhet tipahtelee huomattavasti pidemmiltä matkoilta,kuin tedaslatauksilla

        suomesta saa panoksia jotka markkinoijan mukaan tappaa sorsan 100m ( jopa yli ) elikkä panoksessa on 2 lastia ensimmäinen vie panoksen suppeana johonkin 60m sitten lähtee vasta tavallinen haulikon panos mikä yleensä lentää 30-45m


      • Ursus
        kingpin kirjoitti:

        suomesta saa panoksia jotka markkinoijan mukaan tappaa sorsan 100m ( jopa yli ) elikkä panoksessa on 2 lastia ensimmäinen vie panoksen suppeana johonkin 60m sitten lähtee vasta tavallinen haulikon panos mikä yleensä lentää 30-45m

        Hiton vaarallista alkaa sorsastaminen olla, kun näitä ihme patruunoita aletaan ammuskelee. Olen kuullut ettei ne aina toimi siten miten on suunniteltu, elikkä lentävät klönttinä pitempääkin, silloin on jännitys huipussaan, kun tällaisia klönttejä lentelee laakana kaislikossa missä on metsästäjiä joka puskassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe