Haulikkoon "kunnon" patruunoita

Tapsa

Onko kenelläkään tietoa Winseshter:in patruunoista joilla hanhi tippuu 100... jopa 150metriin. Katsoin hanhenmetsästysvideon rapakon takaa nimeltä "Take 'em, vol.2" Siinä äijät tiputti hanhia ja sorsaa mielettömiin etäisyyksiin... =)
En kysy tässä sen luvanvaraisuudesta vaan löytyykö suomen markkinoilta??

7

3095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goose

Ei saa suomesta eikä pohjois amerikasta.Sinun olisi pitänyt kuunnella mitä Buck Gardner sanoo että kuva vääristää matkoja,ja terästä siellä käytetään,Mulla on melko hyvää tietoa heidän touhuista olin siellä vuosina 2002 ja 2003 syksyllä.lue erä&ase 2/2003 Hyvää kevään jatkoa ja hyviä jahtireissuja.

• Da_ville

...taitaapi olla että täyteisillä panoksilla lentää aika kauas ainakin pidemmälle kuin tavallisilla

• 12/89

Over the topp patruunat niin jää sinne 100m ja ylikin jos vaan osuu. Mutta osuu niin huonosti, että itse en käytä ks. patruunoja.
      Niissä on välitulppa/haulikuppi väärinpäin ja se aukeaa vasta n.80m päässä. Eli lentää täyteisenä sinne 80m päähän.

12/89 ja 6,5 mm hauleja ja helv. hyvää tuuria.

Itse käytän 5,5mm ja n. 80m on vielä mahdollinen matka.
      Saattaa tippua 100m päästä. Tehoa kyllä löytyy, mutta haulien osuminen oikeeseen paikkaan on taas eri asia.

Extra full supistajat käyttöön.

• benelli

Onko tossa mitään järkeä! Jos sorsa lentää 80m niin nämä jätkät rupee ampumaan. Tuo on juuri sitä käytöstä joka mustamaalaa metsästyksen täysin! Ja se haulikuppi väärinpäin-panos on täyttä kusetusta, panos ei aukene milloinkaan vaan lentää täyteisenä koko matkan.

• artsi
        benelli kirjoitti:

Onko tossa mitään järkeä! Jos sorsa lentää 80m niin nämä jätkät rupee ampumaan. Tuo on juuri sitä käytöstä joka mustamaalaa metsästyksen täysin! Ja se haulikuppi väärinpäin-panos on täyttä kusetusta, panos ei aukene milloinkaan vaan lentää täyteisenä koko matkan.

itse olen lataillut patruunat 12&10/89:iin
        ja sorsat ja hanhet tipahtelee huomattavasti pidemmiltä matkoilta,kuin tedaslatauksilla

• kingpin
        artsi kirjoitti:

itse olen lataillut patruunat 12&10/89:iin
        ja sorsat ja hanhet tipahtelee huomattavasti pidemmiltä matkoilta,kuin tedaslatauksilla

suomesta saa panoksia jotka markkinoijan mukaan tappaa sorsan 100m ( jopa yli ) elikkä panoksessa on 2 lastia ensimmäinen vie panoksen suppeana johonkin 60m sitten lähtee vasta tavallinen haulikon panos mikä yleensä lentää 30-45m

• Ursus
        kingpin kirjoitti:

suomesta saa panoksia jotka markkinoijan mukaan tappaa sorsan 100m ( jopa yli ) elikkä panoksessa on 2 lastia ensimmäinen vie panoksen suppeana johonkin 60m sitten lähtee vasta tavallinen haulikon panos mikä yleensä lentää 30-45m

Hiton vaarallista alkaa sorsastaminen olla, kun näitä ihme patruunoita aletaan ammuskelee. Olen kuullut ettei ne aina toimi siten miten on suunniteltu, elikkä lentävät klönttinä pitempääkin, silloin on jännitys huipussaan, kun tällaisia klönttejä lentelee laakana kaislikossa missä on metsästäjiä joka puskassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe