ERÄ TUKKULIIKE HUKASSA...

Tapsa again...

Onko suomessa mitään metsästyseräliikettä, mikä myis halvalla isoja määriä tarvikkeita? Nettisivuja tai mitään..??

11

2953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

      katso sivut www.kolumbus.fi/ari.alinen

      Löytyy vaikka mitä ja kohtuullisen edullisesti sitten on joku kärkkäinen muistaakseni oulussa toi Ari Alinen vaikuttaa porin suunnalla tilaukset tulee nopeesti perille.


      Tuosta kärkkäisestä jos joku tietää niin osote olisi tervetullut.

    • Erätarvikkeita

      Kerro millaisia tuotteita tahtoisit hankkia kauttani on saatavilla mm. savikiekkoja houkutuslintuja ampumatauluja,nuolukiviä, asepusseja yms... alaan liittyvää ainoastaan panoksia en myy tällä hetkellä.

      • Tapsa

        - Pillit
        - Kuvat
        - Naamioverkot

        Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
        Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia

        TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako?


      • Metsästystarvikkeita
        Tapsa kirjoitti:

        - Pillit
        - Kuvat
        - Naamioverkot

        Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
        Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia

        TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako?

        Kauttani voitte tilata metsästykseen liittyvää materiaalia. toimitukset postitse tai nouto.
        toim. aika 7-14 vrk.


    • Metsästystarvikkeita

      Myyn metsästykseen liittyvää tavaraa
      mm. Houkutus kuvia,pillejä,ampumatauluja yms.
      kysyä voit sähköpostilla.
      [email protected]
      toimitukset postitse 7-14 vrk.

      • Jake

        Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.


      • Kyyhkynmetsästäjä
        Jake kirjoitti:

        Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.

        Säästä rahas pillistä ja osta ennemmin lisää kuvia. Ostin kyyhkypillin ja totesin, että kaikkeen pas...:n sitä pitää rahansa laittaakin. Kuullostaa enemmän paloauton ääneltä kuin kyyhkyltä.

        30kpl kuvia toimii jo hyvin syksymmälläkin. Kauden alussa nämä 12 kuvaakin riittävät.


      • Kaaveita
        Jake kirjoitti:

        Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.

        Hei kauttani voit tilata kyyhkykaaveita on myös kokoon puristettavia saatavilla toimitus postiennakolla 7-14 vrk,n kuluessa
        Hinnat 5-6 € kpl riippuen tuotteesta.
        kauttani voit tiedustella muutakin metsästykseen liittyvää materiaalia ainoastaan panoksia ja aseita en tällä hetkellä markkinoi.


      • Kasimir
        Jake kirjoitti:

        Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.

        Kyyhkynhoukutuskuvia on markkinoilla paljon ja eri malleja löytyy rutkasti. Myös hinnat vaihtelevat viidestä eurosta pariin euroon kpl.
        Kyyhkyjen metsästys on kuvia käyttäen jännittävää ja myös antoisaa. Mitä isomman parven saa houkutuskuvista muodostettua sitä rohkeammin linnut uskaltavat kuville laskeutua.
        Itse käytän viittätoista kuvaa jotka riittävät hyvin. Houkutus pillin käyttö on kannattavaa.


      • kuvat

        minulla oli noin 8 vuotta sitten pahvista valmistettuja kyyhkyk kuvia saakohan niitä vielä jostain ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe