Onko suomessa mitään metsästyseräliikettä, mikä myis halvalla isoja määriä tarvikkeita? Nettisivuja tai mitään..??
ERÄ TUKKULIIKE HUKASSA...
11
2964
Vastaukset
- Jake
katso sivut www.kolumbus.fi/ari.alinen
Löytyy vaikka mitä ja kohtuullisen edullisesti sitten on joku kärkkäinen muistaakseni oulussa toi Ari Alinen vaikuttaa porin suunnalla tilaukset tulee nopeesti perille.
Tuosta kärkkäisestä jos joku tietää niin osote olisi tervetullut.- Dad
Tarkoititkohan tätä Kärkkäistä??? Myy metsästystarvikkeita ja paljon muuta krääsää...
http://www.karkkainen.com/yhteys/yhtoulu.php
- Erätarvikkeita
Kerro millaisia tuotteita tahtoisit hankkia kauttani on saatavilla mm. savikiekkoja houkutuslintuja ampumatauluja,nuolukiviä, asepusseja yms... alaan liittyvää ainoastaan panoksia en myy tällä hetkellä.
- Tapsa
- Pillit
- Kuvat
- Naamioverkot
Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia
TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako? - Metsästystarvikkeita
Tapsa kirjoitti:
- Pillit
- Kuvat
- Naamioverkot
Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia
TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako?Kauttani voitte tilata metsästykseen liittyvää materiaalia. toimitukset postitse tai nouto.
toim. aika 7-14 vrk.
- Metsästystarvikkeita
Myyn metsästykseen liittyvää tavaraa
mm. Houkutus kuvia,pillejä,ampumatauluja yms.
kysyä voit sähköpostilla.
[email protected]
toimitukset postitse 7-14 vrk.- Jake
Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.
- Kyyhkynmetsästäjä
Jake kirjoitti:
Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.
Säästä rahas pillistä ja osta ennemmin lisää kuvia. Ostin kyyhkypillin ja totesin, että kaikkeen pas...:n sitä pitää rahansa laittaakin. Kuullostaa enemmän paloauton ääneltä kuin kyyhkyltä.
30kpl kuvia toimii jo hyvin syksymmälläkin. Kauden alussa nämä 12 kuvaakin riittävät. - Kaaveita
Jake kirjoitti:
Hei kauttani voit tilata kyyhkykaaveita on myös kokoon puristettavia saatavilla toimitus postiennakolla 7-14 vrk,n kuluessa
Hinnat 5-6 € kpl riippuen tuotteesta.
kauttani voit tiedustella muutakin metsästykseen liittyvää materiaalia ainoastaan panoksia ja aseita en tällä hetkellä markkinoi. - Kasimir
Jake kirjoitti:
Kyyhkynhoukutuskuvia on markkinoilla paljon ja eri malleja löytyy rutkasti. Myös hinnat vaihtelevat viidestä eurosta pariin euroon kpl.
Kyyhkyjen metsästys on kuvia käyttäen jännittävää ja myös antoisaa. Mitä isomman parven saa houkutuskuvista muodostettua sitä rohkeammin linnut uskaltavat kuville laskeutua.
Itse käytän viittätoista kuvaa jotka riittävät hyvin. Houkutus pillin käyttö on kannattavaa. - kuvat
minulla oli noin 8 vuotta sitten pahvista valmistettuja kyyhkyk kuvia saakohan niitä vielä jostain ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057