ERÄ TUKKULIIKE HUKASSA...

Tapsa again...

Onko suomessa mitään metsästyseräliikettä, mikä myis halvalla isoja määriä tarvikkeita? Nettisivuja tai mitään..??

11

3061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake

katso sivut www.kolumbus.fi/ari.alinen

Löytyy vaikka mitä ja kohtuullisen edullisesti sitten on joku kärkkäinen muistaakseni oulussa toi Ari Alinen vaikuttaa porin suunnalla tilaukset tulee nopeesti perille.

Tuosta kärkkäisestä jos joku tietää niin osote olisi tervetullut.

• Erätarvikkeita

Kerro millaisia tuotteita tahtoisit hankkia kauttani on saatavilla mm. savikiekkoja houkutuslintuja ampumatauluja,nuolukiviä, asepusseja yms... alaan liittyvää ainoastaan panoksia en myy tällä hetkellä.

• Tapsa

- Pillit
        - Kuvat
        - Naamioverkot

Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
        Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia

TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako?

• Metsästystarvikkeita
        Tapsa kirjoitti:

- Pillit
        - Kuvat
        - Naamioverkot

Nämä olisi mielenkiinoisia tuotteita..
        Kerättäisiin isompi porukka ja saataisiin hinta esim. 100-200 kpl Sorsakuvia

TÄHÄN PALSTAAN VOITTE ILMOITTAA KIINNOSTKSENNE, eli nimi, tuote ja montako?

Kauttani voitte tilata metsästykseen liittyvää materiaalia. toimitukset postitse tai nouto.
        toim. aika 7-14 vrk.

• Metsästystarvikkeita

Myyn metsästykseen liittyvää tavaraa
      mm. Houkutus kuvia,pillejä,ampumatauluja yms.
      kysyä voit sähköpostilla.
      [email protected]
      toimitukset postitse 7-14 vrk.

• Jake

Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.

• Kyyhkynmetsästäjä
        Jake kirjoitti:

Olisin kyyhky kaaveita vaille 12 kpl, Kyykhkypilliä olen ajatellut myös kokeila tälläset tuotteet paljon maksaa.

Säästä rahas pillistä ja osta ennemmin lisää kuvia. Ostin kyyhkypillin ja totesin, että kaikkeen pas...:n sitä pitää rahansa laittaakin. Kuullostaa enemmän paloauton ääneltä kuin kyyhkyltä.

30kpl kuvia toimii jo hyvin syksymmälläkin. Kauden alussa nämä 12 kuvaakin riittävät.

• Kaaveita
        Jake kirjoitti:

Hei kauttani voit tilata kyyhkykaaveita on myös kokoon puristettavia saatavilla toimitus postiennakolla 7-14 vrk,n kuluessa
        Hinnat 5-6 € kpl riippuen tuotteesta.
        kauttani voit tiedustella muutakin metsästykseen liittyvää materiaalia ainoastaan panoksia ja aseita en tällä hetkellä markkinoi.

• Kasimir
        Jake kirjoitti:

Kyyhkynhoukutuskuvia on markkinoilla paljon ja eri malleja löytyy rutkasti. Myös hinnat vaihtelevat viidestä eurosta pariin euroon kpl.
        Kyyhkyjen metsästys on kuvia käyttäen jännittävää ja myös antoisaa. Mitä isomman parven saa houkutuskuvista muodostettua sitä rohkeammin linnut uskaltavat kuville laskeutua.
        Itse käytän viittätoista kuvaa jotka riittävät hyvin. Houkutus pillin käyttö on kannattavaa.

• kuvat

minulla oli noin 8 vuotta sitten pahvista valmistettuja kyyhkyk kuvia saakohan niitä vielä jostain ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe