Tapasin aivan ihanan miehen taannoin. Kävimme vakisuhteeseen. Nyt käynyt vaivaamaan koska hänellä paljon naisia ystävänä. Viestittelee paljon muiden naisten kanssa ja tutustuu uusiin naisiin ja käy myös juttelemassa vaikka kahvilassa, puhuu niistä minulle kyllä avoimesti.
Mies sanoi että kiinnostunut muista ihmisistä, ei tarkoita mitään. Mutta nyt mieleeni tullut epäilys, että ihastuuko aina uusiin naisiin.Koska suhde tuore, ahdistaa asia minua paljon, epävarmuus iskee ja itkeskelen koska olen palavasti ihastunut tähän mieheen. Kertokaa mitä tehdä, suru puserossa nyt...
Voinko luottaa uuteen miesystävään
6
334
Vastaukset 6
- juku,
riittää , oletko valmis jakamaan hänet? Hyvä puhumaan ja avoin "varmaan kaiken kertoo"
onnea suhteelle. - No voi voi
Kysy häneltä että miksi hänen pitää puhuttaeessa naisia heittää housunsa pois :D
- lskla
mutta tuli mieleen oma exäni. HÄn oli alussa tuollainen, ei ihan noin "paha" mutta paljon viitteitä siihen. Kaikki johti lopulta siihen, että petti minua ainakin yhden "ystävän" kanssa.
Pistä jäitä pöksyyn, jos aiot jatkaa suhdetta. Voihan olla, että hän ei ole tuollainen... - neuvo-teuvon neuvo
Lukemani perusteella, voin ihan kokemuksesta sanoa että et voi.
Et missään nimessä. Suosittelen että etsit uuden, REHELLISEN miehen.- missetön
Niin , olen sitä itsekkin vahvasti epäillyt...ettei voi luottaa. Vaikka sanoo et olen ainut nainen siinä mielessä. Mutta miksi sitten haluaa tapailla muita. On ollut puhetta ettei hyväksy seksiä muiden kanssa, puolin tai toisin pätee tämä ja pieni suukko vielä menee muttei mikään kunnon imuttelu. Silti en pysty luottamaan ja olen hänelle sen sanonutkin.
Ehkä voin olla hänen kanssaan seksisuhteessa, tunteet pitää jättää pois...huomasin sen viime kerralla jo . Mies kyllä sanoi et puhuu avoimesti, koska ei tee mitään muiden kanssa. Minusta ei normaalia että paljon naisia ystävänä. - kusettaja uhri
missetön kirjoitti:
Niin , olen sitä itsekkin vahvasti epäillyt...ettei voi luottaa. Vaikka sanoo et olen ainut nainen siinä mielessä. Mutta miksi sitten haluaa tapailla muita. On ollut puhetta ettei hyväksy seksiä muiden kanssa, puolin tai toisin pätee tämä ja pieni suukko vielä menee muttei mikään kunnon imuttelu. Silti en pysty luottamaan ja olen hänelle sen sanonutkin.
Ehkä voin olla hänen kanssaan seksisuhteessa, tunteet pitää jättää pois...huomasin sen viime kerralla jo . Mies kyllä sanoi et puhuu avoimesti, koska ei tee mitään muiden kanssa. Minusta ei normaalia että paljon naisia ystävänä.olet sinisilmäinen... mies pitää varalla muita, koska sinä et ole the helmi josta kande pitää kiinni. Nyt mieti tarkkaan kannattaako tuollaiseen tuhlata aikaa.
Minä sinuna heivaisin pois.... =) hyvää jatkoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483