Vakava varoitus

Kirkko on menossa todella syvälle maailmaan menoon,ei ole enää suolaa ja valoa(Ollut pitkään aikaan enää) Raamattun Sanan opetus ja totuus on unohdettu,,homojen rukous,,kohta siunaus..ja muutakin on,,perinäis-säädöksiä, Jumalanpelkoa ei ole,totuudessa ja pyhityksen suhteen, On todella pelottavaa joutua Jumalan eteen,jos ei ole puolustajaa.(Jeesus Kristus)..vielä jos on johtoasemassa..Ilm.21:8.Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki VALHEEN orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisen lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema. Tämä on Jumalan Sanaa.

13

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIRKKO JAKAANTUU

"Raamattu ei määrittele poikkeuksia homoseksin kiellolle eikä se ei anna yhtään mahdollisuutta, että rakkaussuhde pyhittäisi homoseksin. Paavali tuomitsee aikuisten harjoittaman homoseksin käyttämällä ilmaisuja mies-mies ja nainen-nainen (Room.1:26-27). Samoin hän tuomitsi miehille antautuvat naismaiset miehet (malakoi) ja miesten kanssa makaavat miehet (arsenekoitai) (1 Kor.6:9). Paavali ei rajoita näitä kieltoja hyväksikäyttöön tai irstailuun vaan kyse on teoista, jotka olivat väärin aina ja kaikkialla. Hän oli hellenistijuutalainen, kreikkalaisen sivistyksen saanut juutalainen. Sen takia hän tiesi, että kreikkalainen kulttuuri ihannoi homorakkautta. Paavali ei kuitenkaan todennut: “homoirstailu on väärin, mutta homorakkaus ei”. Paavali toteaa vain, että aikuisten väliset homosuhteet olivat SYNTI."

• Paavali kirjoitti myös, että "KIRJOITAN OMAN MIELEN MUKAAN KUIN MIELETÖN!" Tosi on!

• KIRKKOJAKAANTUU
        helsinkijokkeri kirjoitti:

Paavali kirjoitti myös, että "KIRJOITAN OMAN MIELEN MUKAAN KUIN MIELETÖN!" Tosi on!

"älköön kukaan luulko minua mielettömäksi"!

• KIRKKOJAKAANTUU kirjoitti:

"älköön kukaan luulko minua mielettömäksi"!

Ja toisessa yhteydessä Paavali kirjoitti, että "EN MINÄ SILTI OLE VANHURSKAUTETTU." Jos kaikkiin Paavalin kirjoituksiin paneutuu, niin onhan siellä kaikenlaista, kuten että saatana esti hänen toimintansa.

• 24

Ja toisessa yhteydessä Paavali kirjoitti, että "EN MINÄ SILTI OLE VANHURSKAUTETTU." Jos kaikkiin Paavalin kirjoituksiin paneutuu, niin onhan siellä kaikenlaista, kuten että saatana esti hänen toimintansa.

Paavalin ajattelu kuitenkin oli aika monipuolista, tarkasteli asioita monesta näkökulmasta. Jos hakemalla hakee epäkohtia, niitä voi löytää mistä tahansa kirjallisuudesta. Usein epäkohdat ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän tahallaan väärinymmärrettyjä.
        Kaiken kaikkiaan paavalin kirjeissä on nähtävissä ohjeistusta siitä, mikä on oikea tapa elää.

• 24 kirjoitti:

Paavalin ajattelu kuitenkin oli aika monipuolista, tarkasteli asioita monesta näkökulmasta. Jos hakemalla hakee epäkohtia, niitä voi löytää mistä tahansa kirjallisuudesta. Usein epäkohdat ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän tahallaan väärinymmärrettyjä.
        Kaiken kaikkiaan paavalin kirjeissä on nähtävissä ohjeistusta siitä, mikä on oikea tapa elää.

Kyllä minä kaikesta löydän epäkohtia, ajattelen yleensäkin mitä ihmiset sanovat ja mitä se tarkoittaa. Sama Paavalin kohdalla, mä en todellakaan usko kaikkea mitä mulle syötetään, sen verran osaan erotella, jos mua yritetään huijata.

Paavalia on pidetty puolijumalana, joten minun oli hyvä syy perehtyä hänen kirjoituksiinsa ja elämäänsä hiukan paremmin. Minua kiinnosti, miksi juuri Paavali sai ylimmän auktoriteetin aseman Raamatussa. Ja silloin tietysti minun piti löytää Paavalin heikkoudet!

Jos ei ole kaikkessa kuin Jeesus, hänen voimassaan ja rakkaudessaan, niin silloin on oma kuolevainen itsensä, ei Jeesukseen tai Jumalaan verrattava jumalolento. Tähän olen puuttunut Paavalissa ja juuri siksi en voi enää ottaa Paavalilta uskonnollisia neuvoja. Paavalia on verratava lähimpään, eli Jeesukseen. En näe Paavalissa mitään sellaista mitä näen Jeesuksessa Kristuksessa. Paavali on kuin pyöveli ja itsensä korostaja ja sanoo että kirjoittaa välillä kuin mieletön. Jeesus sanoi puhuvansa vain sitä mitä Isä käskee, korosti rakkautta ja osoitti sitä, Jeesus ei korottanut itseänsä, vaan meni niiden sorrettujen ja vähäosaiseten luo, joita muut karsastivat.

Siksi en pidä Paavalia yhtään minään.

• haukiko kalako

Paavali kirjoitti myös, että "KIRJOITAN OMAN MIELEN MUKAAN KUIN MIELETÖN!" Tosi on!

Ei Paavali ihan noin kirjoittanut vaan näin:
        "Mitä nyt puhun, kun näin suurella luottamuksella kerskaan, sitä en puhu Herran mielen mukaan, vaan niinkuin mieletön."

Mutta ei tuo yksi lause koko asiasisältöä kerro, pitää ottaa koko 11:n luvun sisältö huomioon. Takerrut yhteen sanaan 'mieletön' ja väännät siitä omaan korvasyyhyysi sopivan.

• haukiko kalako

Kyllä minä kaikesta löydän epäkohtia, ajattelen yleensäkin mitä ihmiset sanovat ja mitä se tarkoittaa. Sama Paavalin kohdalla, mä en todellakaan usko kaikkea mitä mulle syötetään, sen verran osaan erotella, jos mua yritetään huijata.

Paavalia on pidetty puolijumalana, joten minun oli hyvä syy perehtyä hänen kirjoituksiinsa ja elämäänsä hiukan paremmin. Minua kiinnosti, miksi juuri Paavali sai ylimmän auktoriteetin aseman Raamatussa. Ja silloin tietysti minun piti löytää Paavalin heikkoudet!

Jos ei ole kaikkessa kuin Jeesus, hänen voimassaan ja rakkaudessaan, niin silloin on oma kuolevainen itsensä, ei Jeesukseen tai Jumalaan verrattava jumalolento. Tähän olen puuttunut Paavalissa ja juuri siksi en voi enää ottaa Paavalilta uskonnollisia neuvoja. Paavalia on verratava lähimpään, eli Jeesukseen. En näe Paavalissa mitään sellaista mitä näen Jeesuksessa Kristuksessa. Paavali on kuin pyöveli ja itsensä korostaja ja sanoo että kirjoittaa välillä kuin mieletön. Jeesus sanoi puhuvansa vain sitä mitä Isä käskee, korosti rakkautta ja osoitti sitä, Jeesus ei korottanut itseänsä, vaan meni niiden sorrettujen ja vähäosaiseten luo, joita muut karsastivat.

Siksi en pidä Paavalia yhtään minään.

>Siksi en pidä Paavalia yhtään minään.<

Sääli itsellesi, sillä Jeesus sanoo:

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt. Joh.13:20

Jeesus lähetti Paavalin julistamaan ilosanomaa pakanoille. Totta kai Paavalin puheessa tulee ilmi astian maku eli ihminen. Jeesus oli Jumala ja siten Hänen puheensa oli vailla syntiinlangenneen ihmisen makua.

• haukiko kalako kirjoitti:

Ei Paavali ihan noin kirjoittanut vaan näin:
        "Mitä nyt puhun, kun näin suurella luottamuksella kerskaan, sitä en puhu Herran mielen mukaan, vaan niinkuin mieletön."

Mutta ei tuo yksi lause koko asiasisältöä kerro, pitää ottaa koko 11:n luvun sisältö huomioon. Takerrut yhteen sanaan 'mieletön' ja väännät siitä omaan korvasyyhyysi sopivan.

Oon kirjoittanut "Paavali-osassa" mielipiteeni ja perusteluni moneen kertaan. Kokonaisuus syntyy yksittäisistä asioista, ei sillä että jättää ne huonot kohdat pois. Sillä tavallahan täällä tätä Raamattua yleensäkin tunnutaan käsiteltävän. Totta kai, jos lukee vain ne "hyvät" , niin saa toisenlaisen kuvan. Mutta jos lukee KAIKKI, niin saa totuudenmukaisen kuvan. Näin minä ajattelen. Mua ei voi huijata edes uskonasioissa. Ja mua ei sen takia tarvitse sääliä. Ajattelen omilla aivoillani.

Ihminen joka pitää itseään muita paremapana (Paavali) ei ole ole muutenkaan mun mieleinen ihminen.

• haukiko kalako kirjoitti:

>Siksi en pidä Paavalia yhtään minään.<

Sääli itsellesi, sillä Jeesus sanoo:

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt. Joh.13:20

Jeesus lähetti Paavalin julistamaan ilosanomaa pakanoille. Totta kai Paavalin puheessa tulee ilmi astian maku eli ihminen. Jeesus oli Jumala ja siten Hänen puheensa oli vailla syntiinlangenneen ihmisen makua.

Niin, tuo sinun sana, että "Jeesus lähetti paavalin julistamaan ilosanomaa pakanoille". Se on se yksi asia, miksi juuri en pidä Paavalia minään, sillä hän itse ilmoitti, että "kaikki aasialaiset ovat kääntyneet pois". Hänellä ei siis ole hengen voimaa, eikä pystynyt toteuttamaan Jeesuksen tahtoa. Ja se jos mikä on tosi paha juttu ajatellen puolijumaluutta!'

Mutta näitähän riittää, kun kyse on puolijumala Paavalista! Ja kuka määrää, että mun pitäis olla Paavali-uskovainen? Joudunko sen takia helvettiin, jos en usko Paavalia?

• 24 kirjoitti:

Nyt vasta havaitsin tarkemmin, "Paavalilla ohjeistusta, mikä on oikea tapa elää". Ja kaikki naisethan niin riemumielin noudattavatkin tuon puolijumala Paavalin ohjeistusta? Vai onkohan tahallaan väärinymmärretty, että naisilla on oltava päähine rukoiltaessa. Mainio ohje on sekin, että naiset eivät saa suutansa avata seurakunnan tilaisuuksissa, vaan vasta kotona nainen saa miehensä kanssa keskustella uskonasioista.

Ja Paavalin ohje esim. 2. Kor 7: 14-18, hän on siteerannut VT:ta väärin. Paavali kirjoittaa, kuinka uskovien ei saa olla tekemisissä uskottomien kanssa, ja lainaa VT:stä, että ei saa koskea saataiseen. Mutta kun ei se VT niin tarkoittanut! Paavali nyt on ihan pihalla koko VT.stä muutenkin, mutta alkuperäisessä on syntiuhri laki, ja siinä yhteydessä ihmiset ovat saastuneita eri tavoin, ja silloin ei saa koskea saastuneeseen eläimeenkään. Paavali lainaa Raamattua niin tarkoitushakuisesti väärin tässäkin, että voi sanoa hänen olevan Raamatun rienaaja ja vääristelelijä. Totuus ainakin on Paavalista kaukana, kun on kyse Vanhasta testamentista. Ja mitähän Jeesus sanoikaan totuudesta?

Vaikka olenkin mies, niin mua pöyristyttää tuollaiset aivan naurettavat ohjeet. Ja täällä yksi oikein kehuu, että ne ovat oikea tapa elää, kun ovat suoraan puolijumalalta. Raamatun vääristelykin on varmaan opittu Paavalilta, he jotka Paavalia seuraavat, otaksun. No onneksi minä en ole Paavali-uskovainen, ja voin elää toisella tavalla. Kyllä mun kannatti tutkia Paavalia ihan perinpohjin!

• melko huuruista menoa

• Jorppe .-

Raha se on mikä kirkkoa ohjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7999
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2071
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2010
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1607
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe