miehet kaljuksi

RussiFinladia harsoo

ne on paljo uskottavampii, ainakin täitten suhteen.Vaikka kyllä rajan takana uudet ryssän varustautumiset ovat jo Putinin aikana alkaneet.Siinä ei finski poika paljon aamenta kerkiä sanomaan kun kalmisto on taivaissa. Meinaatteko että NATO lähtee pelastamaan Suomea ryssän ikeen alta.TUSKIN ! Näillä herroilla on tärkeämpää ettei hanhenmaksakastike jäähdy. On jo malli Kajander nähty Suomessa ja taas ollaan menossa samaan suuntaan !!!! SUOMALAISENA MINUA HÄVETTÄÄ ISIEN PERINNÖN HAASKAAMINEN !!!!!

4

732

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukumies.

Ota rauhallisesti.

"On jo malli Kajander nähty Suomessa ja taas ollaan menossa samaan suuntaan"

Päinvastoin on asiat. Malli Cajander on uuden ajan kapiaisille kirosana. Peltikypärämiehet ja hirviprikaatit poistetaan vahvuudesta ja luotetaan aivan liian pieneen määrään operatiivisia joukkoja.

Georgiassa rajajoukot ajelivat uuden uljaan natotetun Georgian armeijan yli nuljuilla, zileillä ym. sekakalustolla. Siis kalustolla, johon pystyisi jo vanha kertasinko!

Tuossa on kuva yhdestä kärkipataljoonasta. 30-40-vuotiaita rosvoja, henkipattotshetseenejä, ei isänmaata vaan vain valmius tuskaan ja kuolemaan sekä raaka kokemus.

http://en.wikipedia.org/wiki/Special_Battalions_Vostok_and_Zapad

Pipothan noilla on päässä, eivätkä mitkään komposiittikypärät. Ja kevlarliivit tekevät liian hitaaksi vitikossa ja pesäkkeessä. Siksi ranskalaisen laskuvarjorykmentin sotilaat eivät edes käytä niitä viidakko- ja metsätaistelussa paitsi siirtymiin (sirpalesuoja). Kaupunkijääkärien kamaa ulkoalueella ja rapussa!

Tuossa kuvaa Georgian sodan tunnetuimmasta kärkipataljoonasta. Luokitus: Spetznaz. Tsiigaa kalustoa.

Pitäisikö meidän sittenkin pitää jotakin vanhasta systeemistä? Täh?

http://www.youtube.com/watch?v=sfYMuGOiV7Y

• dw

95% on nyykyajan pullaukkkoja jotka ei pärjää talvella metsään jätettynä puukolla ja tulitikuilla yötä saati pidä itseensä kauan hengissää. laatukamaa on vähän ja se

• mokkarokka

se tänne umpi mehtään, jäniksiä luuloo olevan. mutta sattuuko jos vähän kiänttää, suu kiinni oma patteri seon.. sinne vuan vyö yhteensoittoon siellä jo miestä kylymennöö..

• ja kristallipallo ka

Mennö mennöö...voi teitä poika missä menneisyyden ajassa elätte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe