RAIMSSI??? Sitä käsitän vielä vähemmän!
ja mikä kumma on
3
266
Vastaukset
- ....
raimssi on vaa "räppäri." voiks sitä sen musiikkii ees sanoo räpiks ku se on niin huonoo...
tais vähä pompata ohi aiheen :P- kello
Raimssi on kovin..öö..pikkugeemäinen, miltei plagiaatti. Tai no, mistä minä tiedän, siltä se vaan tuntuu..niinku sama ku jos G on Dominokeksi ja Raimssi on Euroshopperkeksi? Niinku..et G:llä on fanit ja Raimssilla ne jämät? Tai siis..tykkääkö G-fanit Raimssista vai onks se niinku laimee? No, ainakin se laulaa G:stä siinä ainoassa biisissä jonka mä olen kuullut.
Hurraa ja hyvää äitienpäivää..X-D - PikkuGfani
kello kirjoitti:
Raimssi on kovin..öö..pikkugeemäinen, miltei plagiaatti. Tai no, mistä minä tiedän, siltä se vaan tuntuu..niinku sama ku jos G on Dominokeksi ja Raimssi on Euroshopperkeksi? Niinku..et G:llä on fanit ja Raimssilla ne jämät? Tai siis..tykkääkö G-fanit Raimssista vai onks se niinku laimee? No, ainakin se laulaa G:stä siinä ainoassa biisissä jonka mä olen kuullut.
Hurraa ja hyvää äitienpäivää..X-Doikeen tykkää Raimssista mut en mä sitä voi haukkuakkaan... Mun mielestä G on paljon parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940