Studio Tiiu, Superi

miiii.......

Millaisia kokemuksia ihmisillä? Mietin jotain hyvää kampaajaa Vammalasta.. ehdotuksia..?=)

23

3484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdjdjdj

      ihan paska paikka ei kannata mennä pilaa vaan pään ja hinnat pilvissä!

      • exäääää

        Aivan kusetus paikka. Kyseinen työnantaja ei maksa työntekijöilleen palkkoja, jättää liiketiloista vuokrat maksamatta, valehtelee ja tekee kaikkea mahdollista kiusaa työntekijöilleen. Ihmettelen miten voi olla enään edes pystyssä.


      • Siiii
        exäääää kirjoitti:

        Aivan kusetus paikka. Kyseinen työnantaja ei maksa työntekijöilleen palkkoja, jättää liiketiloista vuokrat maksamatta, valehtelee ja tekee kaikkea mahdollista kiusaa työntekijöilleen. Ihmettelen miten voi olla enään edes pystyssä.

        Tuosta en tiedä onko näin, mutta koko aloitus tässä on ns.ilmainen mainos jonkun bulvaanin toimesta julkisuuteen saatettu? Kukaan parturia tai kampaajaa tarvitseva ei kysele netissä tai missään muuallakaan keneltäkään klo 00.03 yöllä joistakin parturi- tai kampaamopalveluista? Tuohon aikaan yöllä nukutaan ja kyselyt tehdään päiväsellä, jos tehdään?


      • exxxxxxxxxxx

        Aivan sama onko bulvaani vai ei, mutta totta joka sana ja vielä aika laimeasti ilmaistuna. Liitosta myös ovat sitä mieltä että kyseinen työnantaja on narsisti eikä kenenkään oikeesti kannata mennä studio tiiun missään nimessä töihin..


      • vanhatyöntekijä

        Juu, niin totta. Olen myös ollut kyseisessä paikassa töissä, ensin valheellisesti muutettiin vaki työsoppari määräaikaiseksi jonka jälkeen lopputili ym.. kesälomarahat jäivät saamatta. Pam on kuulemma voimaton kyseisen työnantajan kanssa. Olen myös kuullut kuinka ovat syyttäneet työntekijöitä varkaaksi yms. ettei tarvisi maksaa palkkoja. Asiakkaana kannatat tällaista toimintaa. Kannattaa siis miettiä.


      • Anonyymi
        exxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Aivan sama onko bulvaani vai ei, mutta totta joka sana ja vielä aika laimeasti ilmaistuna. Liitosta myös ovat sitä mieltä että kyseinen työnantaja on narsisti eikä kenenkään oikeesti kannata mennä studio tiiun missään nimessä töihin..

        Henkilökuntani pyynnöstä vastaan kommentteihin, normaalisti jättäisin omaan arvoonsa.
        Olen aina maksanut vuokrat, palkat ja muut menot ja toiminut muutenkin laillisesti.
        Olen vilpittömästi yrittänyt, että jokainen työntekijä voi hyvin ja pitää työstään.
        Valitettavasti yrityksessämme on aikojen kuluessa ollut myös epärehelliseksi paljastuneita henkilöitä, jotka ovat syyllistyneet kassan ohi omaan taskuun tekemiseen ja varkauteen ja silloin olen joutunut viemään asian poliisille. Omasta pahasta olosta kumpuavat nimettömät kommentit oletan tulokseksi näistä tilanteista.
        Tällä alalla ihmiset joskus haluavat vaihtelua ja uusia kokemuksia ja meiltäkin on lähtenyt kamppajia, joita jään kaipaamaan ihmisinä ja tekijöinä ja ilmeisesti tämä on herättänyt asiakkaissamme kysymyksiä liikkeessä ja kampaajani pyysivät siksi minua kommentoimaan näihin epäasiallisiin nimettömiin kommentteihin, joista mikään ei pidä paikkaansa.
        Tiiu Lahdenperä, Studio Tiiu Oy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilökuntani pyynnöstä vastaan kommentteihin, normaalisti jättäisin omaan arvoonsa.
        Olen aina maksanut vuokrat, palkat ja muut menot ja toiminut muutenkin laillisesti.
        Olen vilpittömästi yrittänyt, että jokainen työntekijä voi hyvin ja pitää työstään.
        Valitettavasti yrityksessämme on aikojen kuluessa ollut myös epärehelliseksi paljastuneita henkilöitä, jotka ovat syyllistyneet kassan ohi omaan taskuun tekemiseen ja varkauteen ja silloin olen joutunut viemään asian poliisille. Omasta pahasta olosta kumpuavat nimettömät kommentit oletan tulokseksi näistä tilanteista.
        Tällä alalla ihmiset joskus haluavat vaihtelua ja uusia kokemuksia ja meiltäkin on lähtenyt kamppajia, joita jään kaipaamaan ihmisinä ja tekijöinä ja ilmeisesti tämä on herättänyt asiakkaissamme kysymyksiä liikkeessä ja kampaajani pyysivät siksi minua kommentoimaan näihin epäasiallisiin nimettömiin kommentteihin, joista mikään ei pidä paikkaansa.
        Tiiu Lahdenperä, Studio Tiiu Oy

        Hyvää on palvelu ollut aina!


    • Aja muualle

      Vammalassa on vain huonoja kampaamoita. Ei kannata kysellä täältä. Aja Tampereelle niin saat pääsi laitettua ammattitaitoisesti ja asiallisesti. Täälä kylällä on pelkkiä ammattikoullaisia kampaamot täynnä.

      • brunette 5

        Mä oon käynyt aina helsingissä. hinnat ja laatu kohdallaan.


      • Anonyymi
        brunette 5 kirjoitti:

        Mä oon käynyt aina helsingissä. hinnat ja laatu kohdallaan.

        niin... Ainakin yrittäjän mielestä ;)


    • Maisterisjätkä

      Ammattikoulun kampaajat ja parturit, yäk!! Varmistan aina että minun parturillani on ainakin kandi- taikka maisterikoulutus käytynä. Sillä keinoin olen täysin välttänyt hirviökampaus tapaukset ja väärin tehdyt, vihreään taipuvat sävytykset.

      • JeremiasJäärä

        Jep. Itse olen nykyään kelpuuttanut vain tohtoriksi väitelleet henkilöt hiuksiani ajamaan, vaikka vakio hiustyylini onkin konesiili. On siinä vaan eri otteet koneenkin käytössä kun on kunnon koulutus takana.


      • Anonyymi
        JeremiasJäärä kirjoitti:

        Jep. Itse olen nykyään kelpuuttanut vain tohtoriksi väitelleet henkilöt hiuksiani ajamaan, vaikka vakio hiustyylini onkin konesiili. On siinä vaan eri otteet koneenkin käytössä kun on kunnon koulutus takana.

        Oliko paljonkin vaikusta hiustesi asentoon.


    • kampaaja antaa aina

      Kaikki kampaajat antaa jos vain uskaltaa kysyä.

      Olen hässinyt varmasti ainakin 20 kampaajaa.

    • Ihanat hiuspätkijät

      Minä en koskaan pyydä selaisilta rumilta ja lihavahkoilta kampaajilta. Muutamat kampaajat taas on niin hitsin nättejä ja juttelee mukavasti, että niiltä ei edes halua oikopäätä bimberoa pyytääkään. Ettei saman tien menetä mahkujansa.

      Alkasin heti seukkaamaan parin kolmenkin sytämeen käyvän söötin parturitytön kanssa. Mutta ne on niin varattuja ja kihloissa ja kaikkea, ne ihan ihanimmat.

      Ja kyllä ne tietää arvonsa ne komeimmat, ei siinä Volkkarimiehellä perusmaisterilla ole mitään saumaa noihin rakoihin.

    • meemuualle

      Brysselis, Lontoos ja Tukholmas on hyviä partureita,
      sinne vaan kaikki edelliset kirjoittajat!

    • Kirrrrvrsmies

      Menkää syyriaan . Jihadisti Jonit leikkaa lettipäät tehokkaasti.

    • Däämm

      Kyliltä kuulin että työntekijät olis siirtymässä damiin .

    • Omistaja-määrää

      >> Pam on kuulemma voimaton kyseisen työnantajan kanssa. >>
      Se on nääs se paikallinen sopiminen tullut Vammalaan joka tapauksessa. Uhatkoon vaan PAM vaikka millaisella yleislakolla, mutta se ei sitä asiaa muuta, että täällä Vammalassa työpaikan työehdoista vastaa omistaja.
      Niitä ei määrää jotkin Helsingin läskit järjestöpäällikkömuijat Pamin konttorilta.

    • Anonyymi

      Satosen Artsi on hyvä kampaaja, studio on äijän kivellä. Tervetuloa avoinna joka päivä.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin vanhan Superin K-kaupan takasin, ja myös Tiiun sinne pitämään hiuspuotiansa. Superi oli hyvä kauppa. Myös Tiiu oli mukava ja nätti pimu.

      • Anonyymi

        Mäkin haluan superin takas!! Oli kaikista kivoin käydä siellä kaupassa, citymarketissa pakko nyt käydä


    • Anonyymi

      Niin on Artsikin komee jäpä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe