ilmainen laskutusohjelma

yritt.

Mikä olisi hyvä pienelle yritykselle?

52

15520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djfgh

Ilmaisesta en tiedä, mutta melkein ilmainen on -helpostilasku. Maksaa muistaakseni 49€ ja toimii.

• jepuejepee

ihan normaalia exell-pohjaa ja toimiii hyvin.... valmis pohja ja sitä aan muokkaa.
      ei tule viivakoodeja mutta eipä tarviikkaan

• 11

kvg

• Taulukkolaskenta
    • Laskun tekijä

Tsekkaa tuo. Yksi Suomen suurimmista tilitoimistoista takana. Ei vaadi kuitenkaan heidän asiakkuuttaan, mutta antaa varmuuden ja tulevaisuuden ohjelmalle!

• mezo
    • 6
      • yes..

Hyvin toimii, kiitos että on ilmainen linuxille :)

• Arkhimedess

Liiketoimintasovellus.fi eli Arkhimedeksen laskutusohjelma on ILMAINEN ja sitten jos haluat laajentaa niin maksaa.... mutta laskujen lähettäminen toimii täysin ilmaiseksi, eli herkut vain maksaa mutta herkkuja ei tarvita ellei ole varaa maksaa. Itse olen käyttänyt ja hyvin toiminut.

• samma

Käytän itsekkin Arkhimedestä ja ihan hyvin tuo toimii. Perus laskujen teko ja asiakastietojen ylläpito onnistuu ilmaiseksi.

• 0.5 vuotta käytös
        samma kirjoitti:

Käytän itsekkin Arkhimedestä ja ihan hyvin tuo toimii. Perus laskujen teko ja asiakastietojen ylläpito onnistuu ilmaiseksi.

sama täällä, helppo käyttää eikä maksa mitään

• Hazzarddi

Ilmainen 10 päivän ajan.

• Yrittäjä

www.mezo.fi. Helppo, nopea ottaa käyttöön ja vain reilulla eurolla voi lähettää verkkolaskut!

• Esa Yrittäjä

www.simppeli.fi tätä olen nyt käyttänyt muutaman vuoden, toiminut moitteettomasti!

• 21

Taidat olla ihan ensimmäisiä käyttäjiä kun tekijäyrityskin on perustettu 14.05.2009 YTJ:n perusteella

• Zervant

Eihän tähän voi olla muuta kuin vastaamatta kun on nostettu kuolleista henkiin ja kilpailijatkin ovat tänne viestinsä laittaneet :)

Laskutus, tuntikirjaus, matkakulut ja toiminimen kirjanpito:

http://www.zervant.fi

• pöllö156

Zervant on kyllä maksullinen jos laskuja haluaa tehdä :(

• ei ilmaisia omenoita

Arkhimedes laskutus muutettu maksulliseksi.....

• 10+10
    • Ilmainenko?

Arkhimedeksen Mini-ohjelmakin edellyttää Ylläpidon käyttöönottoa, joka maksaa 5 euroa/kk....

• 3423423523523
    • tilauskone.com

Jos haluaa pelkästään luoda laskuja ilmaiseksi se onnistuu tilauskoneen ilmaisversiolla http://www.tilauskone.com/ilmaisversio/.

Jos taas haluaa mukaan asiakas- ja tuotehallinnan, monipuoliset raportit, varmuuskopiot yms. kannattaa käyttää tilauskoneen täysversiota, jossa hinnat 0 - 7€/kk riippuen laskujen määrästä. Lisätietoja http://www.tilauskone.com/hinnasto/

• 2+5

Arkhimedes-mini on ilmainen, mutta ei sillä tee mitään.
        T-lasku on hyvä ja se on ilmainen linux-käyttöjärjestelmälle.

• verkkokauppias

laskulle.fi on suomalainen ja helppo. Olen käyttänyt itse jo 10 vuotta.

• laskut.online

http://laskut.online on uusi ilmainen laskutuspalvelu jossa mm.:

* Tuoreet SEPA-laskupohjat.
      * Viivakoodit, virtuaaliviivakoodit, QR-koodit.
      * Automaattiset tarkistukset: YTJ, IBAN, BIC, ALV, viitenro.
      * Laskupohjan ja kuvien helppo asettelu ja muokkaus.
      * Tulosta tai tallenna lasku PDF-muotoon
      * Luo laskulinkki, lähetä sähköpostilasku ja hallitse laskuja.
      * Kehittäjille avoin API.

• Standard_Accounts

www.standard-accounts.com
      Ilmainen laskutus, ostoreskontra ja kirjanpito. MacOS, Windows, Mobiiliversiot.

• Standard_Accounts

• Standard_Accounts

• mainosmasa

olen kokeillut Standard ohjelmaa macille, toimii ihan hyvin

• Kari212
    • TaunoPutkimies

Nettilasku.fi laskutusohjelma on osoittautunut yritykselleni hyvin toimivaksi. On kilpailijoita huomattavasti edullisempi.

• Arkimedes

Arkkimedes mini nyt online 10 laskua ilmaista vuodessa sit maksaa.

• eiilmaisiaolekkaan

Ei toi isolta.fi ole enään ilmainen!!!!

• ilmainen

https://www.airue.net

Tämä nyt on ainakin aidosti ilmainen eikä mitään käyttörajoituksia. Löytyy asiakas- ja tuoterekisteri, varastonhallinta, saatavien hallinta, ostolaskujen hallinta, laskujen sähköpostitus suoraan ohjelmasta, verkkolaskut, kirjanpitotositteiden pilvitallennus jne. Kaikki tarpeellinen.

• Pienyrittäjä

Puuttuu viivakoodi

• Kokemusta

Joo ja noi ilmaiset laskutusohjelmat on veroviraston tarkkailussa ja jopa niiden osittain tekemiä. ! Seuraavat ja sit tulee yhteydenottoja sieltä suunnalta.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Onko kokemuksia Eebu laskutus ohjelmasta?

• Anonyymi

Firmalla käytetty varmaan 7 vuotta. Hyvä, ilmainen perusohjelma. Saa perusraportit ulos ja verkkolaskut lähetettyä ym.
        Aspasta ei kukaan ikinä vastaa eli jos tulee jotain häikkää niin aspaa saa hätyyttää ihan toden teolla :D

• Anonyymi

Vaihdoin itse juuri Taimer nimisen suomalaisen firman ilmaiseen laskutusohjelmaan ja olen ollut tyytyväinen näin yksinyrittäjän tarpeisiin. Siitä hyvä, että sillä hoituu myös tarjoukset ja tuntikirjaukset samalla ilmaisversiolla ja helppo käyttää :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Eebu, ei maksa mitään ja saa todella selkeitä laskuja tehtyä

• Anonyymi

EEBU:
        joo on halpa mutta sitten kun tulee ongelmia laskutusohjelman kanssa tai mitä tahansa kysyttävää, niin asiakaspalvelusta ei vastata. Ei sähköposteihin eikä puheluihin. Eivätkä suostu irtisanomaan tilausta heiltä. Uskomattoman huonoa asiakaspalvelua.

En suosittele!

Kannattaa edes vähän maksaa kunnon ohjelmasta, josta saa oikeasti asiakaspalvelua ja apua kysymyksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EEBU:
        joo on halpa mutta sitten kun tulee ongelmia laskutusohjelman kanssa tai mitä tahansa kysyttävää, niin asiakaspalvelusta ei vastata. Ei sähköposteihin eikä puheluihin. Eivätkä suostu irtisanomaan tilausta heiltä. Uskomattoman huonoa asiakaspalvelua.

En suosittele!

Kannattaa edes vähän maksaa kunnon ohjelmasta, josta saa oikeasti asiakaspalvelua ja apua kysymyksiin.

Mitä ongelmia tuon ohjelman kanssa voi tulla? Ihan mielenkiinnosta, kun en itse ole vielä keksinyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ongelmia tuon ohjelman kanssa voi tulla? Ihan mielenkiinnosta, kun en itse ole vielä keksinyt

Mulla juuri ongelmana ettei nettilaskutusta saa tehtyä vaikka maksanut siitä ja jos unohtuu salasana ja yrität palautus ohjeita saada sähköpostiin niin se sivu menee tilttiin ja pomppaa vain tekstiä että jotain meni vikaan. Ja tästä nettilaskutus jutusta yritetty ottaa yhteyttä asiakaspalveluun jo viimevuonna mutta ei sieltä mitään vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla juuri ongelmana ettei nettilaskutusta saa tehtyä vaikka maksanut siitä ja jos unohtuu salasana ja yrität palautus ohjeita saada sähköpostiin niin se sivu menee tilttiin ja pomppaa vain tekstiä että jotain meni vikaan. Ja tästä nettilaskutus jutusta yritetty ottaa yhteyttä asiakaspalveluun jo viimevuonna mutta ei sieltä mitään vastata.

Mutta siitähän on maksuton versio, mikset käytä sitä? Miksi maksaa, jos saa ilmaiseksi?

https://www.laskupohja.fi/invoices/new

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EEBU:

En suosittele!

Onko kellään tietoa tekeekö Eebu päivitystä ohjelmaansa, kun alv muuttuu?
        Nykyisessä versiossa
        saa valittua 0%, 10%, 14%, 20% tai 24% verokannan. Kohta tarvitaan 25,5%.
        Ei taida olla mitään ylläpitoa koko ohjelmalla, lähes 10vuotta käyttänyt ja ei ole mitään päivityksiä tullut. Noin 5 kertaa ottanut yhteyttä sähköpostilla, eivät ole koskaan vastannut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kellään tietoa tekeekö Eebu päivitystä ohjelmaansa, kun alv muuttuu?
        Nykyisessä versiossa
        saa valittua 0%, 10%, 14%, 20% tai 24% verokannan. Kohta tarvitaan 25,5%.
        Ei taida olla mitään ylläpitoa koko ohjelmalla, lähes 10vuotta käyttänyt ja ei ole mitään päivityksiä tullut. Noin 5 kertaa ottanut yhteyttä sähköpostilla, eivät ole koskaan vastannut mitään.

Taitaa olla kohta sama ongelma suurimmalla osalla laskutus ohjelmista.

Luulisi/toivoisin niiden päivittyvän tässä lähikuukausina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe