Harlamov-hallin moka

Åboy

Harlamov-hallissa mokattiin pahasti kun piti soittaa venäjän oma kansallislaulu. Vahingossa eetteriin kuitenkin kajahti kalinka ja maatuskat alkoivat tanssimaan välittömästi ripaskaa.
Harlamov-hallista pahoiteltiin tapahtunutta ja luvattiin jatkossa olla huolellisempia.

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2276702

13

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten tuo...

      liittyy kriisijoukkue tepsukoihin???

      • Åboy

      • Hih hih,
        Åboy kirjoitti:

        Se liittyykin teihin Moskovan Joker---eikun mokareihin. Te kun kirjoittelette täällä missä Kremlin valvonta ei sensuroi.

        http://www.youtube.com/watch?v=C_A7Hu0uKNw

        syö lääkkeesi, se helpottaa!


    • rklögn

      Itseasiassa se oli jääkiekkoliitto, joka mokasi. Ei jäähalli. Mä nyt en ihan muutenkaan käsitä kuinka joku rakennus voisi tehdä inhimillisen virheen?? Luoja tietää (ja Åboy).

      • Åboy

        Kyllä se oli hallin omistavan yhtiön moka. Informaatio/audiolaitteiston kirjaimet unohtuivat vaihtaa kyrillisistä länsimaisiin ja harmittava moka tapahtui. Näin voi käydä Moskovan esikaupungissa.


      • Jakke Porist
        Åboy kirjoitti:

        Kyllä se oli hallin omistavan yhtiön moka. Informaatio/audiolaitteiston kirjaimet unohtuivat vaihtaa kyrillisistä länsimaisiin ja harmittava moka tapahtui. Näin voi käydä Moskovan esikaupungissa.

        Toi pitää ottaa yleiseen käyttöön. Oha se Helsinki ollutki aikamoinen tivoli kun jengi puskee sinne Neuvosto-Viroon ja sieltä tänne. Very kansainvälinen meininki. Toi Harlamow-Areena on myös aika toimiva.


      • Åboy
        Jakke Porist kirjoitti:

        Toi pitää ottaa yleiseen käyttöön. Oha se Helsinki ollutki aikamoinen tivoli kun jengi puskee sinne Neuvosto-Viroon ja sieltä tänne. Very kansainvälinen meininki. Toi Harlamow-Areena on myös aika toimiva.

        Juu ole hyvä vaan. Nimet vapaasti käytettävissä.


      • Åboy
        Åboy kirjoitti:

        Juu ole hyvä vaan. Nimet vapaasti käytettävissä.

        jaksat valittaa, jos joku käyttää nimimerkkiäsi!?!

        "Nimet vapaasti käytettävissä."


      • Eikä...
        Åboy kirjoitti:

        Kyllä se oli hallin omistavan yhtiön moka. Informaatio/audiolaitteiston kirjaimet unohtuivat vaihtaa kyrillisistä länsimaisiin ja harmittava moka tapahtui. Näin voi käydä Moskovan esikaupungissa.

        Tukholman esikaupungissa osata pelata lätkää... kaikki huomio kiinnittyy pelaajiin, ei itse peliin (aivan kuten ruotsalaislla on yleensäkin tapana tehdä).


      • Åboy
        Åboy kirjoitti:

        jaksat valittaa, jos joku käyttää nimimerkkiäsi!?!

        "Nimet vapaasti käytettävissä."

        Jo aikaisemminkin olen todennut että skitsofreenikko on säälittävä. Ei sille mitään voi että identiteettisi on täysin hukassa.
        Sinun tapauksessasi hapanklaalin liiallinen syöminen pahentaa skitsofreenikolle ylimääräistä painetta paitsi suolistossa myös päässäsi. Mutta eihän siellä ole muuta tarjolla jota pahoittelen.


      • Älä enää...
        Åboy kirjoitti:

        Jo aikaisemminkin olen todennut että skitsofreenikko on säälittävä. Ei sille mitään voi että identiteettisi on täysin hukassa.
        Sinun tapauksessasi hapanklaalin liiallinen syöminen pahentaa skitsofreenikolle ylimääräistä painetta paitsi suolistossa myös päässäsi. Mutta eihän siellä ole muuta tarjolla jota pahoittelen.

        tunge niitä porkkanoita perseeseesi, jos se häiritsee noin paljon todellisuudentajuasi! Tosin, eihän seepra mitään raidoilleen voi...


      • Nyt se...

        porkkanoiden tunkeminen hanuriin alkaa jo vaikuttamaan lukutaitoosikin! Pitäiskö sun pitää pieni tauko siinä?

        Ps. En asu idässä, vaikka kuinka niin haluaisit!


    • Huomasin juuri,

      että Porissakin on mokattu. Niiden "hallissa" on pari lamppua palanut "Exit-kylteistä".

      Kirjoitin tämän tälle palstalle, sillä täälläkin saattaa olla porilaisia (tai hampurilaisia) kirjoittajia... ja kuten kaikki tietävät, turus ei mittään logiikkaa tarvita (sillä tuurillakin joskus pärjää).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe