Tuli haettua Kampin superista parit pullot Duff Beeriä. Olipas maittavaa.
Duff Beer
11
1485
Vastaukset
- .................
Belgiassa valmistettua eli ainakin kuulostaa lupaavalta. Paljonko mahtoi olla hintaa?
- Suvela
Espoosta löysin eilen ja pari pulloa lähti mukaan. 1,99 oli hintalapussa.
- sdfsf
EI ole belgiassa vaan espanjassa.
Itse oluen ystävänä yllätyin että duffi ei ollutkaan aivan täysin surkeaa tavaraa. Itseasiassa mukavan raikas jääkylmänä. Parempi kuin mikään suomalaisista markkalagereista.
Ei tosin mikään makuelämys vaan korkeintaan saunaKALJAKSI. - Sampsa78uber
sdfsf kirjoitti:
EI ole belgiassa vaan espanjassa.
Itse oluen ystävänä yllätyin että duffi ei ollutkaan aivan täysin surkeaa tavaraa. Itseasiassa mukavan raikas jääkylmänä. Parempi kuin mikään suomalaisista markkalagereista.
Ei tosin mikään makuelämys vaan korkeintaan saunaKALJAKSI.espanjalainen yhtiö, jolla panimo Belgiassa eli eikös se sitten oo belgialaista
- mmm... Beer...
Rauman cittarista kävin hakemassa. Ei ollenkaan hullumpaa. Ainakin parempaa ku olvi tai lappari.
- DuffMan!
Löytyy myös Duff-Beer!
- Naamat
Facessa näyttää olevan lista mistä tota saa. http://www.facebook.com/pages/Duff-beer/100147406703155
- erikoisoluet
Naamat kirjoitti:
Facessa näyttää olevan lista mistä tota saa. http://www.facebook.com/pages/Duff-beer/100147406703155
K-citymarket Kolmisoppi myy tätä kuopiossa, hyvä saunajuoma.
- wq2rqr
Pitää joskus kokeilla. Vähän kyllä huolestuttaa että kuinka paljon tossa on etiketin hypeä ja kuinka paljon todellista laatua. Mutta kokeillaan.
- SaunaDuffi
Saunassa toimii
- h dtyjtdyj
Tulihan tuo kokeiltua, mutta toista kertaa en osta. Tuolla kolmen euron hinnalla kun saa jo oikeatakin olutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297