Huomasin tässä syksyn aikana että minulla on usein ollut pientä lämpöä mutta ei flunssaa ollenkaan..Voikohan stressi aiheuttaa moista? Koin kesällä elämäni kriisin, äitini kuolema ja ero siinä samassa. Romahdus siis kertaheitolla..Voisikohan olla jonkinlaista stressistä johtuvaa kuumeilua joka siis on nyt syksyn aikaan vasta ilmennyt..stressin laukeaminen tai vastaavaa..?
Kuumeilu=stressistä?
4
1765
Vastaukset
- Miika007
Minulla ollut kuumeilua jo 3kk. Lääkäri (Psykiatri)meinas että stressistä johtuu.
- kaikki ne asiat
... kuviteltavissa olevat fyysiset oireet voivat aiheutua stressistä. Jostain täältä löysin linkin oirelistaan, jotka kaikki voivat olla somatoforisia. Omakohtaista kokemusta riittää minullakin. Kannattaa ottaa härkää sarvista ja käydä lääkärin juttusilla. Uskoisin, että sieltä löytyy apua vaivaasi.
- Kokemusta on...
Jos olet allerginen ja stressaaja, niin pientä kuumetta voi olla läpi vuoden. Ainut mikä auttaa on se inhalaattori, ”astmapiippu”, mutta en viitsi sitä käyttää jatkuvasti, koska siihen ei ole muuta jatkuvaa tarvetta (kesällä siitepölyaikaan).
- keltalumme
Mulla useampi ikävä tapahtuma päällekkäin. Olin sairaana myös ja nyt on jatkunut jokapäiväinen lämmönnousu. Viime viikolla oli kyllä kai pientä flunssaakin mukana. Fyysinen jaksaminen tosi rajallista ja lämpöä ollut joka päivä 4½ viikkoa. Nyt otettu taas CRP mutta tuskin siinä mitään näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089