Pepputappi pyllyssä

2=1

Mitä mieltä miehet?

Minulla on seksisuhde erään miehen kanssa, tavataan välimatkan takia vain muutaman kerran vuodessa. Ja harrastatetaa aina peppuseksiä. Tämä mies on joitakin kertoja vihjaillut anustapista minulle (ei ole siis ikinä ollut moista käytössä tapaamisilla...).

Mitä mieltä miehet olisitte, jos nainen kenen kanssa teillä on peppuseksisuhde, tulisi tapaamiseen anustappi pyllyssä (valmiina olisi siis paikallaan). Mietiskelin, että olisi kiva ottaa seuraavalla kerralla tappi käyttöön. Mutta onko liian härskiä jos naisella olisi pepussa jo tappi ennenkuin pääsis asiaan? Vai kaivanko moisen lelun laukusta muina miehinä vaan?

24

17586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammamies

Ainakin minun mielestäni tuo olisi todella kiihottavaa. Parasta olisi, jos ottaisit miehen nähden tapin pois pyllystäsi ja laittaisit sen suoraan suuhusi.

• 12 12

"Parasta olisi, jos ottaisit miehen nähden tapin pois pyllystäsi ja laittaisit sen suoraan suuhusi. "

Ihmeellisiä kuvitelmia siitä, että tuo pepusta suuhun erityisesti kiihottaisi miehiä. Ei se sitä tee. Tuon jälkeen naista olisi varsin ikävä suudella, kun jo tietäisi suussa olevan ulosteperäisiä bakteereita.

• Toinen mies

Taidat itse tykätä, että nainen ottaisi anustapin pois ja laittaisi sen sinun suuhusi. HEH! Paljastuit :)

• Ei nimimerkkiä
        Toinen mies kirjoitti:

Taidat itse tykätä, että nainen ottaisi anustapin pois ja laittaisi sen sinun suuhusi. HEH! Paljastuit :)

Taitais tuo "ammamies" itse haluta olla naisen pepputappina. Nenä edellä naisen peppuun :)

No, taitaa olla monen muunkin miehen haaveena

• camberra

olisi valmiiksi venytetty aukko.

Kannattaisiko kokeilla miehelle lisäksi penisvyö ja saat molempiin reikiin yhtäaikaa?

• kahteen reikäán

Hommattiin juuri tuollainen "tuplamuna" aidon viereen. Se on mahtava molempien mielestä!!!

• Xetal-man

Kyllä, ainakin minä saisin tuosta hyvät kiksit kun löytäsiin naiseltani pepputapin yllättäen. Mutta mitään mieltä en näe pepputapin ottamisessa suuhusi enkä omaanikaan. Ei sen paremmin peniksenikään peppuseksin päätteeksi. Päinvastoin se voisi vielä osan kiihotuksesta, mutta tapansa kullakin. Kyllä minulta sitä saisi ottaa suuhun jos nainen siitä saa kiksejä.

• hot.blond

Teen miehen kanssa niin, että kun lähdetään vaikka baariin niin laitan tapin pyllyyn. Ajatus siitä, että pyllyssä on tappi on kiihottava

Suosittelen :P

• salapeppurakas

Hei!

Minulla on myös salainen peppuseksisuhde miehen kanssa. Hän on naimisissa eikä saa vaimoltaa ylipäätään riittävän usein ja ei varsinkaan saa koskaan peppua. Minä taas tykkään tosi paljon peppuseksistä ja jaan sitä mielellään.

Me leikittiin jo ekoilla kerroilla pepputapeilla ja suhde on hieman alistava. Siksipä tässä on kehittynyt kiihottava tapa sopia tapaamisia. Koska minulle sopii lähes milloin vain, on miehen homma aina ehdottaa tapaamista. Alistavaan sävyyn hän on viime aikoina lähettänyt tekstarilla käskin laittaa tappi peppuun valmistautuakseni hänelle. Hän tulee sitten joidenkin tuntien kuluttua ja korvaa tapin omalla kyrvällään. Todella kiimaista joka kerta. Myös ihanaa valtapeliä. Hän alistaa minua viesteillään ja nussinnallaan. Toisinaan minä uhkaan kertoa hänen vaimolleen ellei hän pane minua riittävän usein peppuun.

• Peppuun

Minulla on samanlainen peppuseksisuhde nuorennaisen kanssa.Omalta vaimoltani en saa peppua koskaan.Tämä peppuunpantava nauttii suunnattomasti ja lisäkiihokkeen tuo se että kaikki tehdään salaa.Hänen ykköseen en saa panna koska se on koskematon uskonnon vuoksi erikoista mutta kaikkea muuta hän tekee ja nauttii suunnattomasti.

• DowhatthouwilT
        Peppuun kirjoitti:

Minulla on samanlainen peppuseksisuhde nuorennaisen kanssa.Omalta vaimoltani en saa peppua koskaan.Tämä peppuunpantava nauttii suunnattomasti ja lisäkiihokkeen tuo se että kaikki tehdään salaa.Hänen ykköseen en saa panna koska se on koskematon uskonnon vuoksi erikoista mutta kaikkea muuta hän tekee ja nauttii suunnattomasti.

MIKSI te olette naimisissa sellaisten ihmisten kanssa, jonka kanssa seksi ja yhteiselo ei ole kokonaisvaltaista? Ette ole rehellisiä, elämänne on vain kulissia. Tiedätte sen syvällä, mutta se ahdistaa teitä joten ette ajattele sitä. Elämänne on neuroottista korviketoimintaa, tylsyyden pakenemista - ja kuolema hirvittää teitä koska ette ymmärrä tajuntanne jatkuvuutta. Olette läheisriippuvainen, ja toisen kanssa hermostuneena epätyydyttävää elämää elätte, ettekä uskalla lähteä pois huonosta suhteesta, koska olette niin kakaroita henkisesti, ettette uskalla olla rehellisiä omalle itsellenne; tyydytte vähempään, olette marttyyri... ja - todellisen rehellisen läsnäolevan elämän sijaan petätte? Olisiko parempi hankkia aito elämänkumppani, samanlainen sielu, jonka kanssa yhdessä kulkea, oppia ja rakastella? Ja jos haluaa sen lisäksi naida muita, niin avoimesti, kiitos - sopikaa asioista. Toista ihmistä kun ei voi omistaa, ja todellinen rakastaja sallii toiselle vapauden kun tietää että hän nauttii ja on onnellinen eikä muut seksisuhteet vie mitään pois rakkaudesta. Ja kun yhdessä rakastellaan, se on todellinen kotiinpaluu, osoitus molemmille siitä kenen kanssa elää elämää ikuisesti kuolemattomina henkinä. Rakkaus on paljon laajempi juttu kuin mitä ihmiset tuntuvat tajuavan..... Säälin teitä, kun elämänne menee pääosin tylsyydessä väärän kumppanin kanssa kinastellessa. Kannattaa lähteä vapauteen etsimään se Oikea. Onnea ja voimia siihen! Tehkää mitä Todella Tahdotte.

• Suomen opettaja
        DowhatthouwilT kirjoitti:

MIKSI te olette naimisissa sellaisten ihmisten kanssa, jonka kanssa seksi ja yhteiselo ei ole kokonaisvaltaista? Ette ole rehellisiä, elämänne on vain kulissia. Tiedätte sen syvällä, mutta se ahdistaa teitä joten ette ajattele sitä. Elämänne on neuroottista korviketoimintaa, tylsyyden pakenemista - ja kuolema hirvittää teitä koska ette ymmärrä tajuntanne jatkuvuutta. Olette läheisriippuvainen, ja toisen kanssa hermostuneena epätyydyttävää elämää elätte, ettekä uskalla lähteä pois huonosta suhteesta, koska olette niin kakaroita henkisesti, ettette uskalla olla rehellisiä omalle itsellenne; tyydytte vähempään, olette marttyyri... ja - todellisen rehellisen läsnäolevan elämän sijaan petätte? Olisiko parempi hankkia aito elämänkumppani, samanlainen sielu, jonka kanssa yhdessä kulkea, oppia ja rakastella? Ja jos haluaa sen lisäksi naida muita, niin avoimesti, kiitos - sopikaa asioista. Toista ihmistä kun ei voi omistaa, ja todellinen rakastaja sallii toiselle vapauden kun tietää että hän nauttii ja on onnellinen eikä muut seksisuhteet vie mitään pois rakkaudesta. Ja kun yhdessä rakastellaan, se on todellinen kotiinpaluu, osoitus molemmille siitä kenen kanssa elää elämää ikuisesti kuolemattomina henkinä. Rakkaus on paljon laajempi juttu kuin mitä ihmiset tuntuvat tajuavan..... Säälin teitä, kun elämänne menee pääosin tylsyydessä väärän kumppanin kanssa kinastellessa. Kannattaa lähteä vapauteen etsimään se Oikea. Onnea ja voimia siihen! Tehkää mitä Todella Tahdotte.

Ei tällaista jaksa lukea.

Opettele, tee kappaleita. Ehkä muutkin jaksavat sitten lukea sinun juttujasi.

• Syvyyden Puolustaja
        Suomen opettaja kirjoitti:

Siinäpä vasta suomen opettaja kun ei jaksa lukea 8D
        Opettelisit.
        Et taida ymmärtää mitä on elävä ja luova kieli.

• ELÄMÄÄÄÄÄÄ
        Suomen opettaja kirjoitti:

No ootpa sä älytön tyyppi, mitä ongelmaa tuossa on? Joku kirjoittanut kerrankin hyvin. Opettele "Suomen opettaja" lukemaan!

• 37

Todella kiihottavaa! Pistä vain tappi valmiiksi!

• peedrou

olisihan tuo varsin mukava yllätys. Etenkin jos olisimme emännän kanssa esim kahvilla jossain kuppilassa ja mainitsisi siellä että on tappi mukana :P

• vanha1

Onko kulli pieni jos se on erektiossa 10cm pitkä, itselläni on sellainen nysä mutta kyllä sitä on ihan mukava runkkailla ja kaveri kun otta suihin niin hyvää tekee että mällit lentää. Kaverillani on reilu 20cm, se tuntuu pyllyssä ihan mukavalta kun siitä saa lastin sisään niin ihanaa.

• puuhis vain

Minä ainakin tuolla taustatiedolla kokisin yllätyksen mukavaksi että sulla on tappi pyllyssä tapaamiseen tultaessa.

Se että tappi on sull ajo valmiina kuvastaa sitä että sä haluat peppuseksiä ja kuvastaa myös sitä että mies on ollut sun ajatuksissa jo kotona ja et häntä pysty unohtamaan nyt hetkeksikään kun tappi on pyllyssä, ni tiedät varsin hyvin ketä olet tapaamassa
      tapi toimii myös hyvänä esileikkinä ja olet varmaan hyvin valmis. valmiimpi kuin ilman tappia.

Parhaimmillaan tilanne voisi mennä niin että teet homman täysin yllätyksenä mielhelle ja et kerro tapista mitään. Tuskin hän suoraa hyökkää pyllysi kimppuun vaan todennäköisesti juttelette hieman ensin ja joudut kantamaan hetken salaisuuttasi ja mies saattaa jo hieman epäillä olemuksestasi että onko kaikki ok ja sun voi olla vaikea ola normaalisti vaan paljastamisen kiusaus on hyvin suuri ja se voi tuottaa kasvoillesi outoja ilmeistä, kun pidättelet salaisuuttasi. Mies alkaa epäröidä ja voi jopa luulla että sulla on jotain tapaamista vastaan ja että ujostelet, mutta jos hän jotain ihmettelee ni vetoavat vain johonkin arkiseen asiaan ja vakuutat että kaikki on ok ja menee niinkuin pitää.

Sitten alatte sekstailla ja miehelle tulee täydellisenä yllätyksenä että pyllysi on ollut kokoajan varattuna! Juuri hänelle! Kenties hän hieman leikittelee tapilla ja kun vetää sen pois ni huokaiset helpotuksesta kun saat purkaa peppujännityksen hänen kalullaan ja luultavasti tykkäät peppuseksistä tällä kertaa todella paljon.Fyysisen ja psyykkisen jännityksen jälkeen on kiva rentoutua? ja saada sitä mistä tykkää, sinne minne haluu.

• ElämäOnIhanaJosHaluu

Ihana ajatus! Nainen, jota rakastan nauttii anaaliseksistä suunnattomasti, kuten seksistä muutenkin. Aina olen nuollut hänet orgasmiin ennen kuin siihen puuhaan siirrytään; rentous syventää hänen kokemusta entisestään. Ja me sulamme toisiimme, hengittäen toisiamme sisään ja ulos.... joskus suudellessa hengitämmekin tarkoituksella niin että oma hengitys käy syvällä toisen keuhkoissa, yhdessä rakastaen ja rakastellen. Ja niin, pelkkä ajatuskin naisestani hymyilemässä ja avaamassa housujaan, pepputappi paikallaan...... huuh...... ei paljon syvempää ja intiimimpää ihanampaa suhdetta voi kuvitellakaan! ;D Kaikkea hyvää sinulle ja nautintoja!

• Minna P

Kyllä miehet ovat tykänneet jos nainen käyttää tappia. Pakolla sitä ei saa aikaan, muistakaa miehet se. Suhteessa ollessani annoin miehen välillä panna peppuani eikä sen ansiosta ole ollut ongelmia saada lahjaksi anaalitappia. Jutun loputtua sille on ollut käyttöä yksinkin ollessa.

Minulla on joskus tapana laittaa pieni tappi lähtiessäni ostoksille (joskus on ollut jopa toimistotöissäkin hiljaisempina aikoina). Pitää vain varmistua ettei se pääse tipahtamaan mitenkään pois kesken kaiken, muuten voisi tulla aika kiire noukkia se kaupan lattialta.. Vaateostoksille laitettuna se on erikoisen kivaa, kun pääsee sovituskoppiin kokeilemaan onko kaikki hyvin ja siellä voi lisätä liukkariakin tarpeen vaatiessa. Laitan näille reissuille vielä normaaliakin korkeammat korkokengät jalkaan, niin peppu keinuu vielä enemmän tehostaen vaikutusta. On myös ihanaa välillä istua tappi sisällään kun kukaan ohi kulkevista ei tiedä totuutta. Eräs mies kenen kanssa olin kerran vihjasi haluavansa kokeilla peppuseksiä tai tapin laittoa jossain julkisessa paikassa, mutten niin nuorena uskaltanut. Nyt ehkä voisi jo kehdata, jos olisi sopiva mies.

• tapulis

Tuollaiseen leikkiin kun pääsis mukaan... Voi vain haaveilla. Oma eukko ei suostuis koskaan.

• rp

oma vaimo ei anna panna kakkoseen, joten lupa on ottaa muilta.. perus puhtaus on pakko olla anaali hommissa, vittu jos se akka vetäseis jonku paskasen anustapin perseestään pois just kun oma keppi ois siin hollilla niin voin sanoa että ei kiitos!! ps. kerran sattu vahinko ja vielä näin 15 vuoden jälkeen pesen omaa kikkeliä paniikin omaisesti kun kuvittelen sen paskan oman esinahan alla, hyi vittu saatana..

• :-)))

Joo, mullakaan vaimo ei anna periiseen. Sen sijaan minä saan sentään käyttää vakihommana anustappia persiissäni !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6819
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      817
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe