Hmm. Tuli tuossa pari päivää sitten syötyä viisi kolmiolääkettä, ja noin 10 minuutin kuluttua yksi kalja, ja reilun tunnin pääst viinaa. Luin netistä,että yliannostus kolmiolääkkeitä ja/tai alkoholin kanssa nautittuna voi johtaa kuolemaa. Monta pilleri siis on yliannostus? Olisinko voinut kuolla tähän?
Kertokaa jotain tietoa. Ilta päättyi siis sammumiseen.
alkoholi+kolmiolääkkeet
14
10421
Vastaukset
- farm.
on satoja erilaisia, et kerro mistä lääkkeestä on kyse.....
Toivon mukaan otit opiksesi sammumisestasi. Hengityslamahan voi olla edessä sekakäytön yht.- onko.odotettavissa
Oletko havainnut tappohimoista nyt kun tein urakkatahtia työtä sen eteen että vihaa täynnä oleva peräreikä tulisi oveni taakse piakkoin.
- -----
päinvastoin voimistavat alkoholin vaikutuksen moninkertaiseksi, ja myös tulehduskipulääkkeet alkoholi-yhdistelmään kuollaan entistä useammin hengityksen lamaantuessa.
- SeppoSekakäyttäjä
En oikein koskaan ole ymmärtänyt tuota alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöä. Mitä lisäkiksekjä lääkkeet enää tuovat alkoholihumalaan? Jotenkin tuntuisi, että sairaskohtauksen riskin lisäksi myös käytös voi muuttua sekavaksi. No, ei varmaan moni raitis ymmärrä sitäkään kun joku käyttää runsaasti alkoholia.
Jotenkin näppituntumalta myös luulen, että sekakäyttö on naisilla yleisempää. Mistähän johtunee.
Ymmärrän jotenkin esim. rauhoittavien käytön katkaisuvaiheessa, vaikka niihinkin kyllä jää koukkuun holtittomalla käytöllä. - Uaanrii
SeppoSekakäyttäjä kirjoitti:
En oikein koskaan ole ymmärtänyt tuota alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöä. Mitä lisäkiksekjä lääkkeet enää tuovat alkoholihumalaan? Jotenkin tuntuisi, että sairaskohtauksen riskin lisäksi myös käytös voi muuttua sekavaksi. No, ei varmaan moni raitis ymmärrä sitäkään kun joku käyttää runsaasti alkoholia.
Jotenkin näppituntumalta myös luulen, että sekakäyttö on naisilla yleisempää. Mistähän johtunee.
Ymmärrän jotenkin esim. rauhoittavien käytön katkaisuvaiheessa, vaikka niihinkin kyllä jää koukkuun holtittomalla käytöllä.Sinä oletkin amatööri...
- dcfvgbnhjmkdc
Uaanrii kirjoitti:
Sinä oletkin amatööri...
Kolmiolääkkeet olivat joitakin uni/masennuslääkkeitä, en muista tarkalleen. Ja söinkin ensin lääkkeet, join vasta päälle. Eli siis en hakenut mitään lisäkiksejä lääkkeillä.
- ex-tissuttaja
dcfvgbnhjmkdc kirjoitti:
Kolmiolääkkeet olivat joitakin uni/masennuslääkkeitä, en muista tarkalleen. Ja söinkin ensin lääkkeet, join vasta päälle. Eli siis en hakenut mitään lisäkiksejä lääkkeillä.
Ennen tai jälkeen sillä ei ole merkitystä jos veressä on alkoholia ja lääkkeitä yhtäaikaa.
Riippuu tietysti lääkkeestä mitä tapahtuu.
Tappavin yhdistelmä on alkoholi, opiaatit ja bentsot.
Teiltä on nyt unohtunut miten nuo sekoitukset vaikuttavat päähän, ja voin vakuuttaa että saatatte tehdä asioita joita ette normaalisti edes ajattele. Heräätte putkasta muisti menneenä ja kädet veresssä. Päätelkää itse mitä tarkoitan tuolla kädet veressä.
- Ekajaviimenenkerta
Söin 3kpl kolmiolääkkeit ja yhe bisseen, 6t myöhemmin mulla tuli paniikki kohtaus ja serotoniinioireyhtymä joka voi johtaa kuolemaan sain ne ssri:t frendilt. soitin ambulanssin kun olin kotona he sanoivat että tule malmin sairaalaan, ja onneks ettei tullu hakemaan muo autolla vaikka henki oli vaarassa :D kolmiolääkkeet on tappokamaa en ikin elämäs enää koske niihi meinasin delata ps. en ole aikasemmin vetänyt kolmiolääkkeitä
- Käyttäjänä
Alkoholin kanssa jotkut kolmiolääkkeet saattaa olla tappokamaa. Mut oikein käytettynä vahvoja kolmiolääkkeitä voi käyttää vuosikymmenet. Kolmio laitetaan varoitukseksi moniin varsin mietoihin lääkkeisiinkin.
- urpo16
olisit voinu kuolla oot onnen pekka että oot elossa :V
- Ka_
Leptejä olen syönyt jo 15 vuotta juopotelun kera. Aivo kramppeja ns. sekavuus "hullukohtauksia", ollut jo niin monta etten jaksa enään muistaakaan.
- fddssss
Kas kun et ole vielä heittänyt veiviäsi
- Ka_
fddssss kirjoitti:
Kas kun et ole vielä heittänyt veiviäsi
Lääkärinikin ihmetteli samaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244