alkoholi+kolmiolääkkeet

annamaija_

Hmm. Tuli tuossa pari päivää sitten syötyä viisi kolmiolääkettä, ja noin 10 minuutin kuluttua yksi kalja, ja reilun tunnin pääst viinaa. Luin netistä,että yliannostus kolmiolääkkeitä ja/tai alkoholin kanssa nautittuna voi johtaa kuolemaa. Monta pilleri siis on yliannostus? Olisinko voinut kuolla tähän?
Kertokaa jotain tietoa. Ilta päättyi siis sammumiseen.

14

10421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farm.

on satoja erilaisia, et kerro mistä lääkkeestä on kyse.....
      Toivon mukaan otit opiksesi sammumisestasi. Hengityslamahan voi olla edessä sekakäytön yht.

• onko.odotettavissa

Oletko havainnut tappohimoista nyt kun tein urakkatahtia työtä sen eteen että vihaa täynnä oleva peräreikä tulisi oveni taakse piakkoin.

• -----

päinvastoin voimistavat alkoholin vaikutuksen moninkertaiseksi, ja myös tulehduskipulääkkeet alkoholi-yhdistelmään kuollaan entistä useammin hengityksen lamaantuessa.

• SeppoSekakäyttäjä

En oikein koskaan ole ymmärtänyt tuota alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöä. Mitä lisäkiksekjä lääkkeet enää tuovat alkoholihumalaan? Jotenkin tuntuisi, että sairaskohtauksen riskin lisäksi myös käytös voi muuttua sekavaksi. No, ei varmaan moni raitis ymmärrä sitäkään kun joku käyttää runsaasti alkoholia.

Jotenkin näppituntumalta myös luulen, että sekakäyttö on naisilla yleisempää. Mistähän johtunee.

Ymmärrän jotenkin esim. rauhoittavien käytön katkaisuvaiheessa, vaikka niihinkin kyllä jää koukkuun holtittomalla käytöllä.

• Uaanrii
        SeppoSekakäyttäjä kirjoitti:

En oikein koskaan ole ymmärtänyt tuota alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttöä. Mitä lisäkiksekjä lääkkeet enää tuovat alkoholihumalaan? Jotenkin tuntuisi, että sairaskohtauksen riskin lisäksi myös käytös voi muuttua sekavaksi. No, ei varmaan moni raitis ymmärrä sitäkään kun joku käyttää runsaasti alkoholia.

Jotenkin näppituntumalta myös luulen, että sekakäyttö on naisilla yleisempää. Mistähän johtunee.

Ymmärrän jotenkin esim. rauhoittavien käytön katkaisuvaiheessa, vaikka niihinkin kyllä jää koukkuun holtittomalla käytöllä.

Sinä oletkin amatööri...

• dcfvgbnhjmkdc
        Uaanrii kirjoitti:

Sinä oletkin amatööri...

Kolmiolääkkeet olivat joitakin uni/masennuslääkkeitä, en muista tarkalleen. Ja söinkin ensin lääkkeet, join vasta päälle. Eli siis en hakenut mitään lisäkiksejä lääkkeillä.

• ex-tissuttaja
        dcfvgbnhjmkdc kirjoitti:

Kolmiolääkkeet olivat joitakin uni/masennuslääkkeitä, en muista tarkalleen. Ja söinkin ensin lääkkeet, join vasta päälle. Eli siis en hakenut mitään lisäkiksejä lääkkeillä.

Ennen tai jälkeen sillä ei ole merkitystä jos veressä on alkoholia ja lääkkeitä yhtäaikaa.
        Riippuu tietysti lääkkeestä mitä tapahtuu.
        Tappavin yhdistelmä on alkoholi, opiaatit ja bentsot.

Teiltä on nyt unohtunut miten nuo sekoitukset vaikuttavat päähän, ja voin vakuuttaa että saatatte tehdä asioita joita ette normaalisti edes ajattele. Heräätte putkasta muisti menneenä ja kädet veresssä. Päätelkää itse mitä tarkoitan tuolla kädet veressä.

• Ekajaviimenenkerta

Söin 3kpl kolmiolääkkeit ja yhe bisseen, 6t myöhemmin mulla tuli paniikki kohtaus ja serotoniinioireyhtymä joka voi johtaa kuolemaan sain ne ssri:t frendilt. soitin ambulanssin kun olin kotona he sanoivat että tule malmin sairaalaan, ja onneks ettei tullu hakemaan muo autolla vaikka henki oli vaarassa :D kolmiolääkkeet on tappokamaa en ikin elämäs enää koske niihi meinasin delata ps. en ole aikasemmin vetänyt kolmiolääkkeitä

• Käyttäjänä

Alkoholin kanssa jotkut kolmiolääkkeet saattaa olla tappokamaa. Mut oikein käytettynä vahvoja kolmiolääkkeitä voi käyttää vuosikymmenet. Kolmio laitetaan varoitukseksi moniin varsin mietoihin lääkkeisiinkin.

• urpo16

olisit voinu kuolla oot onnen pekka että oot elossa :V

• Ka_

Leptejä olen syönyt jo 15 vuotta juopotelun kera. Aivo kramppeja ns. sekavuus "hullukohtauksia", ollut jo niin monta etten jaksa enään muistaakaan.

• fddssss

Kas kun et ole vielä heittänyt veiviäsi

• Ka_
        fddssss kirjoitti:

Kas kun et ole vielä heittänyt veiviäsi

Lääkärinikin ihmetteli samaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe