kyllä sakujen kelpaa

Samara-mies

23

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnattu

      Saksassa on suuri joukko rutiköyhiä itäeurooppalaisia rikollisia ja ilotyttöjä. On oikein hyvä että heillekin myydään vielä heidän tyyliinä sopivia Lada-autoja.

    • ja Lada

      eivät sovi samaan lauseseen kun ovat toistensa vastakohtia

    • Samara-mies

      Siinä Venäjän tilanne.

      • vain...

        valtion valtavien tukiaisten avulla. Sillä ei pienintäkään eloonjäämismahdollisuutta vapaassa kilpailussa.


    • ajella

      Hienoilla autoilla ajetaan Saksassa. Ei millään Ladoilla eikä muillakaan itäropposilla.

      • Kanto.

        mutta miten sitten talvella? Viime talvena osan ajasta käskettiin pysymään pois tieltä. Lada on talvi- ja kesäauto siitähän ei päästä mihinkään. Minulla on sellainen kokemus ja tuntuma Ladaan.


    • !!!!!!!!

      Hyi helvettì!!! En ole ikinä nähnyt yhtä rumaa "autoa" kuin tuo priora. On tainnu muotoilija olla helvetin känässä, kun on tuon piirtäny....

      • ladamiäs

        Priora on yhdistelmä sosialistista realismia sekä järjestelmän kyvyttömyyttä uudistua.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Priora on yhdistelmä sosialistista realismia sekä järjestelmän kyvyttömyyttä uudistua.

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.


      • Samara-mies
        Kanto. kirjoitti:

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.

        Tekee epätoivoisesti "faceliftejä" ja luulee, että autot kaunistuu, mutta oikeesti päinvastoin. Lada taas pysyy omana persoonallisena itsenään.


      • autoista
        Kanto. kirjoitti:

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.

        Nyky-Ladat ovat kopioita 80-luvun länsiautoista, lähinnä pikkujapseista. Siksi ne näyttävät niin kommunistisen ankeilta ja rumilta. Olisipa edes laatu samaa kuin näissä 80-luvun japsi-ikiliikkujissa. Laatu on kuitenkin tätä venäläistä hälläväliäpaskaa.


      • Mää Vaa
        Kanto. kirjoitti:

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.

        "...Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte. "

        Ei ne ladalla sentään niin tyhmiä ole, että jotain näin tyhmää menisivät sanomaan.


      • ei ole
        Mää Vaa kirjoitti:

        "...Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte. "

        Ei ne ladalla sentään niin tyhmiä ole, että jotain näin tyhmää menisivät sanomaan.

        Onhan Putinkin julkisesti kertonut häpeävänsä Ladaa.


      • autoista kirjoitti:

        Nyky-Ladat ovat kopioita 80-luvun länsiautoista, lähinnä pikkujapseista. Siksi ne näyttävät niin kommunistisen ankeilta ja rumilta. Olisipa edes laatu samaa kuin näissä 80-luvun japsi-ikiliikkujissa. Laatu on kuitenkin tätä venäläistä hälläväliäpaskaa.

        Viime vuosituhannen japskit.


      • XZCFDDFGGGFGF
        ei ole kirjoitti:

        Onhan Putinkin julkisesti kertonut häpeävänsä Ladaa.

        Lada kuskin tunnistaa, vaikka ei olisi lähelläkään autoaan: Lihava, päältä kalju, pulisongit ulottuu olkapäille asti ja joku helvetin havaiji paita päällä. Kattokaa vaikka itteänne peilistä.....


      • ruskiland
        autoista kirjoitti:

        Nyky-Ladat ovat kopioita 80-luvun länsiautoista, lähinnä pikkujapseista. Siksi ne näyttävät niin kommunistisen ankeilta ja rumilta. Olisipa edes laatu samaa kuin näissä 80-luvun japsi-ikiliikkujissa. Laatu on kuitenkin tätä venäläistä hälläväliäpaskaa.

        Priora perustuu teknisesti Samaraan joka taasen tuli markkinoille 80-luvun puolessa välissä. Auton suunnittelu ostettu sakemanneilta (Porsche) jonka testiradoilta ensimmäiset kuvat tuli julkisuuteen ja joka otti valmiin mallin VW:ltä 70-luvun Poloista ja Golfeista (tämän voi todeta moottorin ja alustan rakenteista, samanlaisuuksia on paljon ja miksi suunnitella uutta kun valmis mallikin oli) joitten suunnitelu oli aloitettu 60-luvun lopulla. Eka Golfihan tuli markkinoille 1973. Neuvostoliittolaisille oli vaikea myöntää julkisesti suunnitteluapu kun itsellä ei taito riittänyt ja olihan Ladan eka mallikin Fiatilta tehtaineen päivineen, moottori ja vähän muutakin muutettu. Samarahan sinänsä näppärästi toteutettu, pakoputken vaihtokin onnistuu helposti vaikka arolla jos vain uusi putki on. Auton suunnittelun lähtökohdaksi olikin määritelty helppo korjattavuus sekä huonojen teitten kulkuominaisuudet. Se mitä tuotantolinjalta ulos tuli siihen vaikutti moni asia eikä vähiten vodkan saatavuus, tosin tuote oli korkealaatuinen kun laatupoikkeamia ei ollut kun kahta samanlaista yksilöä ei linjalta ulos tullut. Eli ei voinut sanoa että toleranssit heittää kun toleranssit heitti kaikissa, ei voinut verrata mihinkään. Se että puuttui kokonaisia osia sitäkin ilmeni mutta sekin kuului kuvioon.


      • unohtamatta
        ruskiland kirjoitti:

        Priora perustuu teknisesti Samaraan joka taasen tuli markkinoille 80-luvun puolessa välissä. Auton suunnittelu ostettu sakemanneilta (Porsche) jonka testiradoilta ensimmäiset kuvat tuli julkisuuteen ja joka otti valmiin mallin VW:ltä 70-luvun Poloista ja Golfeista (tämän voi todeta moottorin ja alustan rakenteista, samanlaisuuksia on paljon ja miksi suunnitella uutta kun valmis mallikin oli) joitten suunnitelu oli aloitettu 60-luvun lopulla. Eka Golfihan tuli markkinoille 1973. Neuvostoliittolaisille oli vaikea myöntää julkisesti suunnitteluapu kun itsellä ei taito riittänyt ja olihan Ladan eka mallikin Fiatilta tehtaineen päivineen, moottori ja vähän muutakin muutettu. Samarahan sinänsä näppärästi toteutettu, pakoputken vaihtokin onnistuu helposti vaikka arolla jos vain uusi putki on. Auton suunnittelun lähtökohdaksi olikin määritelty helppo korjattavuus sekä huonojen teitten kulkuominaisuudet. Se mitä tuotantolinjalta ulos tuli siihen vaikutti moni asia eikä vähiten vodkan saatavuus, tosin tuote oli korkealaatuinen kun laatupoikkeamia ei ollut kun kahta samanlaista yksilöä ei linjalta ulos tullut. Eli ei voinut sanoa että toleranssit heittää kun toleranssit heitti kaikissa, ei voinut verrata mihinkään. Se että puuttui kokonaisia osia sitäkin ilmeni mutta sekin kuului kuvioon.

        Lada on ainoa auto, jota saa tehtaalta valmiina ruosteessa. Tätä eivät ole muut ymmärtäneet kopioida.


      • Kanto.
        XZCFDDFGGGFGF kirjoitti:

        Lada kuskin tunnistaa, vaikka ei olisi lähelläkään autoaan: Lihava, päältä kalju, pulisongit ulottuu olkapäille asti ja joku helvetin havaiji paita päällä. Kattokaa vaikka itteänne peilistä.....

        Te ette ymmärrä autoista mitään, mutta pitää olla kuitenkin suuna ja päänä joka paikassa.


      • autoista
        Kanto. kirjoitti:

        Te ette ymmärrä autoista mitään, mutta pitää olla kuitenkin suuna ja päänä joka paikassa.

        Tämä on Lada-palsta.


      • Kanto.
        autoista kirjoitti:

        Tämä on Lada-palsta.

        mutta miksi täällä on jotku suuna ja päänä vaikkeivat tiiä mitään, ei Ladasta eikä niistä joita sanotaan muka autoiksi.


      • sattunut
        Kanto. kirjoitti:

        mutta miksi täällä on jotku suuna ja päänä vaikkeivat tiiä mitään, ei Ladasta eikä niistä joita sanotaan muka autoiksi.

        mallinimi kohdalleen...kalina =)


      • R. RYYNÄNEN.
        sattunut kirjoitti:

        mallinimi kohdalleen...kalina =)

        autojen nimi kummajaisia niin kuin Tojota- Kolina .


    • kävin Saksassa

      Ei näkynyt Saksassa Ladoja. En kierrellyt kylläkään epämääräisiä slummilähiöitä, jotka Suomessakin ovat Ladan todennäköisimpiä esiintymisalueita. Yleisesti ottaen Saksassakin yhteiskunnan vähäosaiset näyttivät ajavan mieluummin käytetyillä länsiautoilla kuin järkyttävästä menneisyydestä muistuttavilla itäautoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe