seurusteleeko jne
KAIKKI tiedot tänne
Olli Herman on ihanaaa, missä asuu
35
3199
Vastaukset
- 2+15
no ei varmaan kuopios kun näemmä meikkaa...
- niina99
On kihloissa. Tiedän kenen kanssa.
- ;:_)(
Kaikki var´maa tietää.
- kayh
Asuu kai Tampereella tai Kuopiossa.
- OLLI oN IHaNA
Olli Herman Kosunen asuu Tampereella , lähtöisin Kuopiosta ,
Oli ala-asteen Haapaniemen koulussa.
Kihloissa Noora Niemelän kanssa.¨
Olli on 28 vuotias.
Tarviitko vielä lisää tietoa ? :d- tiedätkös
siittimen pituus ?
- mr. MR
Ei Ollilla ole peenistä, vaan sileäksi ajeltu tuuhero.
Olli ''Pelle'' Hermanni on nainen.- Anonyymi
Kummallisesti vain tuli isäksi hiljakkoin.
- 1+20
Näin Ollin eilen eräässä vaateliikkeessä (siis Treella). Takkutukkainen laiheliini jolla jalassa niin kireät farkut että johan lapsilykkykin on vaarassa. Mun kymmenvuotias tytärkin totesi että eihän tuo oo minkään näköinen ilman meikkiä.
- bc54gsd
ASUI ENNEN Munkkiniemessä Ville Valon Tornin kidutuskammiossa ...ja sitten esitellään nykyinen asuinpaikka: Mr Lotharin alivuokralaisena Mäntyharjussa, maksaa vuokransa esiintymällä alistuvana orjana Misterin kotivideoissa.
Siitä Viskari juuri teki hittinsä "Mökkitie" eli siitä tiestä joka vie Lotharin kotiluolaan.
Hyvää Joulua kaikille - va23323
glam rock oli ja meni. Äijämäisyys on (onneksi) in nyt. Tai niin ainakin luulen ja toivon
- Fakta juttu
Kuopion Petosessa. Puistokaupunginosa keskustasta noin 12 kilsaa etelään. Vuokralla 32 neliön kämpässä 2. kerros, B-rappu.
- Irmeli Kirpeä
Olli ''Pelle'' Hermanni on transvestiittihomo.
- donnna
Olli on ihana ja mun kamu on sanonu et se asuu Tampereella
- HYI
Olli Pelle Hermanni asuu tääl Mansessa kihlattunsa kanssa..
Mä en vaan pysty tajuumaan, miten kukaan voi himoita miestä joka meikkaa, jolla on ripsipidennykset, joka ostaa farkkunsa naisten osastolta.. Ei tollasta NEITIÄ voi mitenkään mieheks sanoo.. - Bhpp
Niimpä!
- Heilig
Miks mä nauran näille kommenteille? :D Ihan huvittavaa. Haukkuvat ihmistä, jota eivät varsinaisesti tunne. :D
- Olli asuu Tampereella vaimonsa kanssa
- Kotoisin Kuopiosta.
- On 30-vuotias
- Hänen yläasteaikainen luokkakaveri on Jenni Vartiainen
- Käyttää ripsipidennyksiä keikkameikin yhteydessä (kai)
- Hiuspidennykset
- Isänsä vissiin asuu jossain päin Kuopion Niiralaa... - Pelle hermanni
Pelle Hermannin orkesteri soittelee kauppojen avajaisissa ja muissa "maailmanluokan konserttisaleissa".
Aikas surkeaa esitystä tältä harrasteorkesterilta, tuskin ketään muistaa edes yhtään biisiä, kaikille tulee ensimmäisenä assosiaationa tästä bändistä myötähäpeä.- uagakhokfnnf
Aha.. ihanko oot tosissas??
Kaikki ei tykkää mut kyl niillä varmasti on enemmän tykkääjiä ku sulla, joka itket täällä kateellisena :D - kasaristi
uagakhokfnnf kirjoitti:
Aha.. ihanko oot tosissas??
Kaikki ei tykkää mut kyl niillä varmasti on enemmän tykkääjiä ku sulla, joka itket täällä kateellisena :DMiks tollaset ees kommentoi täälä olli hermanin tyyliä jotka ei ymmärrä et se kuuluu olennaisesti kasarirokin tyyliin. Itel ei oo ainakaa ees mielenkiintoo lukee vaik esim cheekistä ja arvostella sen tyyliä ku ei kiinnosta yhtää tollaset artistit eikä siitä saa mitää iloo et haukkuis jossai jotai artistia josta en pidä..
- Pormestari!
Tuo tyyppi edustaa kyllä vahvasti pelleosastoa. Luojan kiitos että tamperelaiset ovat avarakatseisia ja huumorintajuisia - ovat sietäneet tuota savolaista hyypiötä jaloissaan.
- VARATTUjoON
Tietääkseni seukkaa vakinaisesti, tai on kihloissa, - varattu siis !!!
- Visa Sillanpää
Lienee ruskean reiän ritareita.
- Faktatietoa
Ei ole homo vaan on seurustellut vaalean kihlattunsa kanssa jo vuosia.
- Anonyymi
Vaihtoi naista ja tuli isäksi. Niin että.....
- Botoxia!!!
Olkalaukun? Molemmat tötteröhuulia.
- Kepakko
Pelle Hermannilta perimässään asuntovaunussa?
- tiedoksi
Olli Herman on ollut naimisissa jo vuosia. He ovat vaimonsa kanssa kuin kaksi marjaa. Ovat kyllä liikkuneet ihan avoimesti. Aikoinaan Seiska esitti kuvia heidän häistään.
- Herja Marman
Marja ja Marja Herman. Sukupuolineutraalien avioliittojen edelläkävijät.
- Juupas
Minkä ikänen on Hra Hermannin vaimo?
- Anonyymi
Herja Marman kirjoitti:
Marja ja Marja Herman. Sukupuolineutraalien avioliittojen edelläkävijät.
Hyvä yritys, mutta Olli on kyllä ihan hetero.
- MANNEKIIN
tAITAA Olla ROIUVUOREN
- kgjbzsdfghw
Näyttää nelikymppiseltä releissään. Yllätyin että vasta 30v. Linjoja nuolevista housuista tulee mieleen Danny. Esittääkö Olli glamrockia?
- Anonyymi
Etkö osaa googlettaa ?
- Anonyymi
On hyvä artisti. Lisää hänen musiikkiaan esille. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82072Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111456Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861084Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82041049Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.77677Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632