Mikä mahtaa olla kaverilla kamera softassa vikana?
Hänellä on Jvc everio s ja polttoohjelmana power cinema ne everio,joka tuli kameran mukana
Ongelma on se että kun kaveri siirtää videot tietokoneelle kamerasta niin kaikki toimii hyvin,video kuva näkyy ja äänet kuuluu
Mutta kun hän yrittää tehdä tuolla polttoohjelmalla varmuuskopiot,dvd r levylle niin videot näkyy mutta ÄÄNET VIDEOSSA EI KUULU dvd levyltä katsottuna
Käyttis xp
Missäpä piiputtaa? mistä alkasin vikaa etsimään ja helpot ohjeet asiaan kiitos
Levylle poltetun videon äänet ei kuulu !
Kaverin jeesaaja
2
153
Vastaukset 2
- loretsipam24
Lataa tämä
Google: klite yrittänyt polttaa jollain muulla softalla?
onko siinä kameran omassa softassa asetuksissa minkälaisia vaihtoehtoja?
jos polttaa data dvd:nä niin silloin tulee häikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560