Eli siis suosikkeja? Itse tykkään DDT:stä ja Leningradista.... Oon enemmän rokki ja diskomusan fani. Vasta tutustumassa venäläiseen musaan eli olis mukava kuulla mielipiteitä...
Venäläinen musiikki? Suosikkeja?
22
1873
Vastaukset
- Dobermann
Poppispuolelta kannattaa tutustua:
Lube
Tshaif
Mumi Troll
Nogu Svelo
Zemfira
Epidov Kompleks
Mumi Troll
Alsou
Alternativebändeistä
Deti Picasso
Iva Nova
Ansambl Metsherina
Jan Ku
Ja tanssimusiikki…
Dado
Julia Savitsheva
Valeria
Via Gra
Glukoza
Propaganda
Ja hyvää musiikkia löytyy tonneittain lisää.
Mikäli haltsaa venäjän ja kyrilliikan, kannattaa venäläistä musiikkia latailla itselleen esimerkiksi osoitteesta: www.zvuki.ru- popsa
tanssimusa on parasta! esim.
diskoteka avaria
ruki vverh
sveta
akula
reflex
russkij razmer
evro
valeria
ynnä muut ynnä muut....
- Pietariin
Александр Маршал, eli Aleksandr Marsal, jos rus-fontit ei tullut oikein.
- Marko 135 kg
Moi
Ljube on paras Любэ ,Комбат on kunnon viisu
Комбат
слова А. Шаганов
А на войне, как на войне,
Патроны, водка, махорка - в цене.
А на войне - нелегкий труд,
А сам стреляй, а то убьют.
А на войне, как на войне...
Подруга, вспомни обо мне.
А на войне - неровен час,
А может - мы, а может - нас.
Припев: Комбат-батяня, батяня-комбат,
Ты сердце не прятал за спины ребят.
Летят самолёты и танки горят,
Так бьет-ё комбат-ё, комбат!..
Комбат-батяня, батяня-комбат,
За нами Россия, Москва и Арбат!
Огонь, батарея!.. Огонь, батальон!..
Комбат-ё, командует он.
Огонь! Огонь!! Огонь!!! Агония...
А на войне, как на войне -
Солдаты видят мамку во сне.
А на войне...да, то оно...
А все серьезней, чем в кино.
Да, война, война, война...
Дурная тетка, стерва она!
Эх война, война идет,..
А пацана девчонка ждет.
Припев: Комбат-батяня, батяня-комбат...
http://www.tusovka.fi/
http://www.saunalahti.fi/~onegin/cdlevyt.html - Dobermann
Marko 135 kg kirjoitti:
Moi
Ljube on paras Любэ ,Комбат on kunnon viisu
Комбат
слова А. Шаганов
Патроны, водка, махорка - в цене.
А на войне - нелегкий труд,
А сам стреляй, а то убьют.
Подруга, вспомни обо мне.
А на войне - неровен час,
А может - мы, а может - нас.
Припев: Комбат-батяня, батяня-комбат,
Ты сердце не прятал за спины ребят.
Летят самолёты и танки горят,
Так бьет-ё комбат-ё, комбат!..
Комбат-батяня, батяня-комбат,
За нами Россия, Москва и Арбат!
Комбат-ё, командует он.
Огонь! Огонь!! Огонь!!! Агония...
А на войне, как на войне -
Солдаты видят мамку во сне.
А на войне...да, то оно...
А все серьезней, чем в кино.
Да, война, война, война...
Дурная тетка, стерва она!
Эх война, война идет,..
А пацана девчонка ждет.
Припев: Комбат-батяня, батяня-комбат...
http://www.tusovka.fi/
http://www.saunalahti.fi/~onegin/cdlevyt.htmlMainio bändi:
Uusimman levyn miltei kaikki biisit ladattavissa mp3 -muodossa osoitteessa:
http://www.zvuki.ru/M/P/30295 - Marko 135 kg
Dobermann kirjoitti:
Mainio bändi:
Uusimman levyn miltei kaikki biisit ladattavissa mp3 -muodossa osoitteessa:
http://www.zvuki.ru/M/P/30295Moi
Kiitti hyvästä linkistä. Latasin Winamp ohjelman ja hyvin pelaa. Ja mikä parasta bislatna, säästyy rahat kuljailuun Pitskussa.
Joko olet duunissa Pietarissa, voitais pistäytyä plehanova 6 toka kerroksen baarissa kaljoilla kesällä, wongataan toi Olga mukaan hupilaiseksi:) - Olga
Marko 135 kg kirjoitti:
Moi
Kiitti hyvästä linkistä. Latasin Winamp ohjelman ja hyvin pelaa. Ja mikä parasta bislatna, säästyy rahat kuljailuun Pitskussa.
Joko olet duunissa Pietarissa, voitais pistäytyä plehanova 6 toka kerroksen baarissa kaljoilla kesällä, wongataan toi Olga mukaan hupilaiseksi:)Kiitti vinkeistä teille kaikille :=)
Tästähän voisi hyvällä aasinsillalla jatkaa baltikalle Pietarin terasseilla... Ikävä on taas kova Pietariin. Milloin lähdetään? - Marko 135 kg
Olga kirjoitti:
Kiitti vinkeistä teille kaikille :=)
Tästähän voisi hyvällä aasinsillalla jatkaa baltikalle Pietarin terasseilla... Ikävä on taas kova Pietariin. Milloin lähdetään?Kuten sanottu, kerätään porukka kasan.Dobermann, reissaaja, Ressu ja Olga . Ressu taitaa olla vaaan kehä kolmosen p puolelta. Mut porukka läjään. Vaikka heti
- Olga
Olga kirjoitti:
Kiitti vinkeistä teille kaikille :=)
Tästähän voisi hyvällä aasinsillalla jatkaa baltikalle Pietarin terasseilla... Ikävä on taas kova Pietariin. Milloin lähdetään?Ei ihan hujomenna (?) onnistu ;=)... On vielä toi vuosiviisumi hommaamatta! Pitää kai alkaa toimimaan et päästään meneen. Lupas ainaki tälle päivää sadetta ja 5 astetta Pietariin eli ei siellä vielä terassille olis päässytkään. Milläs kyytillä tämä "ryhmä rämä" matkustaa? Emme kai voi vaatia Markoa mersun rattiin kun itse joisimme Baltikaa takapenkillä kuitenkin...?
- Olga
Olga kirjoitti:
Ei ihan hujomenna (?) onnistu ;=)... On vielä toi vuosiviisumi hommaamatta! Pitää kai alkaa toimimaan et päästään meneen. Lupas ainaki tälle päivää sadetta ja 5 astetta Pietariin eli ei siellä vielä terassille olis päässytkään. Milläs kyytillä tämä "ryhmä rämä" matkustaa? Emme kai voi vaatia Markoa mersun rattiin kun itse joisimme Baltikaa takapenkillä kuitenkin...?
Ilokseni löysin vappuna Helsingin Tehtaankadun Venäläisestä kaupasta (unohdin jo kaupuan nimen) Nevskoje pivaa.... Siellä sitä oli kylmänä kaappi pullollaan, kun itse töistä raahauduin kohti Ullista. Onks tietoo saako Venäläistä olutta Helsingistä jostain muualtakin? Ohato ei oikein maistu, liian on vahvaa mun makuun. Venäläisiltä turisteilta en aio mennä kyseleen, ku niitten pakeissa näyttää olevan vaan sitä..
PS: Vodka saa ja pitääkin olla kuitenkin vahvaa ;=) - Marko 135 kg
Olga kirjoitti:
Ilokseni löysin vappuna Helsingin Tehtaankadun Venäläisestä kaupasta (unohdin jo kaupuan nimen) Nevskoje pivaa.... Siellä sitä oli kylmänä kaappi pullollaan, kun itse töistä raahauduin kohti Ullista. Onks tietoo saako Venäläistä olutta Helsingistä jostain muualtakin? Ohato ei oikein maistu, liian on vahvaa mun makuun. Venäläisiltä turisteilta en aio mennä kyseleen, ku niitten pakeissa näyttää olevan vaan sitä..
PS: Vodka saa ja pitääkin olla kuitenkin vahvaa ;=)Moi
Tuli itse asuttua samoilla kulmilla (Hjuvila katu Ulitsalla) aikoinaan. Ihan mukava paikka, itse en kyllä sanoisi sitä Ullan linnaksi. Itä-Eira kuullostaa paremmalta.. ( ulottuu Herttoniemeen asti. Pohjois-Eira, Pasilaan asti ja Länsi-Eira Matinkylään asti.
Mutta Baltikaa sai joskus Iso-Ropalta siitä K-kaupasta, en tiedä saako enää. Itikssessä on kaksi venäläistä ruokakauppaa, toisella sama omistaja kun sillä tehtaan kadun kaupalla. Muistaakseni keskustassa unionin kadulla on myös venäläinen kauppa, jossa myös kahvila, sieltä sai ainakin tuoreita pelmeneitä
Alkosta venäläistä kaljaa ei saa edes tilaamalla. Syy miks venäläiset diilaa ohotaa on hinta, se kun on halvinta lageria Pitskussa, jää nääs sitä kapitalististä riisto voittoa eniten.
Toisaalta Koffin Nikolai käy venäläisestä paremman puuteessa. Lähdetääs Olga huomenna kuppiloita kiertää, meinaan torstaihan menee pelastusarmeijalle muutenkin.. - Pekka Poro
Marko 135 kg kirjoitti:
Moi
Tuli itse asuttua samoilla kulmilla (Hjuvila katu Ulitsalla) aikoinaan. Ihan mukava paikka, itse en kyllä sanoisi sitä Ullan linnaksi. Itä-Eira kuullostaa paremmalta.. ( ulottuu Herttoniemeen asti. Pohjois-Eira, Pasilaan asti ja Länsi-Eira Matinkylään asti.
Mutta Baltikaa sai joskus Iso-Ropalta siitä K-kaupasta, en tiedä saako enää. Itikssessä on kaksi venäläistä ruokakauppaa, toisella sama omistaja kun sillä tehtaan kadun kaupalla. Muistaakseni keskustassa unionin kadulla on myös venäläinen kauppa, jossa myös kahvila, sieltä sai ainakin tuoreita pelmeneitä
Alkosta venäläistä kaljaa ei saa edes tilaamalla. Syy miks venäläiset diilaa ohotaa on hinta, se kun on halvinta lageria Pitskussa, jää nääs sitä kapitalististä riisto voittoa eniten.
Toisaalta Koffin Nikolai käy venäläisestä paremman puuteessa. Lähdetääs Olga huomenna kuppiloita kiertää, meinaan torstaihan menee pelastusarmeijalle muutenkin..saa Tallinnasta.
- Marko 135 kg
Pekka Poro kirjoitti:
saa Tallinnasta.
Joo ja alkosta saa useita erillaisia eestiläisiä kaljoja. Tasan ei käy harrstusmahdollisuudet.
Pitää vissiin ruveta diila kaljaa venäjältä LY-tunnuksella, ulkoinen olemus ainakin olis jo siihen valmis, läski, punakka, väkijuomiin kallelleen... - Pietariin
Marko 135 kg kirjoitti:
Joo ja alkosta saa useita erillaisia eestiläisiä kaljoja. Tasan ei käy harrstusmahdollisuudet.
Pitää vissiin ruveta diila kaljaa venäjältä LY-tunnuksella, ulkoinen olemus ainakin olis jo siihen valmis, läski, punakka, väkijuomiin kallelleen...on kyllä oma suosikkini, vähäisesti tosin aiheeseen paneuduttuani. Baltikoista nro 7.
- Marko 135 kg
Pietariin kirjoitti:
on kyllä oma suosikkini, vähäisesti tosin aiheeseen paneuduttuani. Baltikoista nro 7.
Moi
Baltikaan tuli tutustuttua Petroskoissa 93, silloin niissä oli vielä mustavalkoetiketit(III), muutoin lipitettiin sitää sigulowskajaa. No eipä ummetus vaivannut. Seiskaa sain Pietarissa 98-99, pitivetää lärvät baarissa kun se maistui niin hyvälle
Itse ajattelin tehdä kesällä mökillä sokkotestin CCCP kaljoista niin tietää mikä on oikeasti parasta maultaan. baltikasta Medovaja isossa muovipullossa on aika hyvää.
Parasta kuitenkin on toisen tarjoama ilmainen alkoholijuoma... Tosimiehet juovat vain Baltika 9:siä, sitähän voi vielä terästää votkalla jos se on liian laimeeta niin saa siitä jozzikkia(siili) - Pekka Poro
Marko 135 kg kirjoitti:
Moi
Baltikaan tuli tutustuttua Petroskoissa 93, silloin niissä oli vielä mustavalkoetiketit(III), muutoin lipitettiin sitää sigulowskajaa. No eipä ummetus vaivannut. Seiskaa sain Pietarissa 98-99, pitivetää lärvät baarissa kun se maistui niin hyvälle
Itse ajattelin tehdä kesällä mökillä sokkotestin CCCP kaljoista niin tietää mikä on oikeasti parasta maultaan. baltikasta Medovaja isossa muovipullossa on aika hyvää.
Parasta kuitenkin on toisen tarjoama ilmainen alkoholijuoma... Tosimiehet juovat vain Baltika 9:siä, sitähän voi vielä terästää votkalla jos se on liian laimeeta niin saa siitä jozzikkia(siili)Baltikan terästäminen on dievuskojen tapa. Oikein tosi miehet terästävät sen pirtulla ja pitempään alalla olleet kolinalla.
- Marko 135 kg
Pekka Poro kirjoitti:
Baltikan terästäminen on dievuskojen tapa. Oikein tosi miehet terästävät sen pirtulla ja pitempään alalla olleet kolinalla.
Moi
Itse kyllä pidättäydyn votkassa. Kunnon pirtua muuten saa apteekeista Venäjällä. Kaverin veli testautti paperi tehtaan labrassa, oli kuulemma eritt hyvää.
Siis laadultaan, viinan mausta vanha kansa sanoo: Ei viinaa maun takia, eikä vittua näön takia.
Hyvää työpäivän alkua Pekallekkin. - Olga
Marko 135 kg kirjoitti:
Moi
Itse kyllä pidättäydyn votkassa. Kunnon pirtua muuten saa apteekeista Venäjällä. Kaverin veli testautti paperi tehtaan labrassa, oli kuulemma eritt hyvää.
Siis laadultaan, viinan mausta vanha kansa sanoo: Ei viinaa maun takia, eikä vittua näön takia.
Hyvää työpäivän alkua Pekallekkin.Olis mahtavaa lähteä tällä porukalla baltikalle (tai sitten hätätapauksessa vaik Koffin Nikolaille) jonnekin. Nyt vaan työt kutsuu ja huomenna kanssa... Ei mee siis pelastusarmeiijalle Marko mun huominen... Kunhan nyt ilmat lämpenis tai palautus edes parin viikonlopun takaiselle tasolle niin mikäs siinä olis ihmetellessä... Ja kiitti kamalasti noista pivavinkeistä. Täytyy hädissään tsekata noita paikkoja ennen kuin pääsee taas Pietariin!
- Pekka Poro
Olga kirjoitti:
PS: Vodka saa ja pitääkin olla kuitenkin vahvaa ;=)Onkos sen putkan nimi Skazka?
Tsekkaan lauantaina paljonko Baltika maksaa Taanilinnassa. Ehkäpä sitä tulee muutama tölkki ostettuakin.
- Marko 135 kg
Moi
Aikanaan tuli kuunneltua КИНО yhteyttä paljonkin, on ainakin simppeliä.
Kasiluokkalainen on klassikko...
http://www.zvuki.ru/T/P/439/mp3stream/7
Kiitos vielä Dobermannille hyvästä linkistä, pitää lähteä ostamaan isompi kovalevy, pottava CD asema ja autoon mp3 soitin.
Dobermann? = Dobrie zelavek?= suom Hyvärinen - Mai-kki
piittaa, mutta ne maatuskat on aika kivoja :D Mulla on sellainen yksi puolen metrin korkuinen...
- Anonyymi
Mä en pysty erottamaan politiikkaa musiikista. Niin että vaikka joku biisi tai esittäjä on ollut aikaisemmin mun mielestä tosi hyvä niin jos sen esittäjä tai bändi on Ukrainan sodan myötä paljastanut täydeksi natsiksi joka haluaa Ukrainan tuhoa, niin en vaan pysty tai halua kuunnnella sitä.
Ja pelottavan moni venäläinen artisti on paljastunut ihan täysiveriseksi fasistiksi ja putinin saappaiden nuolijaksi. Onneksi joukossa on myös rohkeita yksilöitä, mutta heistäkin valtaosa on tietysti joutunut lähtemään maanpakoon.
Niin niitä suosikkeja. Zemfira on kova muija ja Markscneider Kunstista tykkäsin kanssa, mutta nythän se solisti on jo delannut(?). Snurov on tavallaan myynyt itsensä mutta onhan Leningrad silti sellaista musiikkia mitä toimii. DDT kanssa ja sen solistin rohkeutta ei voi muuta kuin ihailla. Shevchuk on venäjän rohkein ajattelija ja muusikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725