Kirkko vastaa jos lystää. Pappi Sonjal. Mooseksen kirjassa jumala puhuu Moosekselle. Jumala latelee rangaistuksia ja lähes kaikki rangaistukset 3. kirjassa 20 luvussa koskevat seksuaalisuutta. Jumala sanoo suoraan, että homoseksuaalisesta käyttäytymisestä on rangaistuksena surmaaminen. Mitä mieltä kirkko on tästä jumalan langettamasta rangaistuksesta? Jos kirkko katsoo nykyään, että tätä ei pidä ottaa todesta, eikö nämä törkeät rangaistusmääräykset pitäisi poistaa raamatusta.
Vastaatteko vain kivoihin kysymyksiin?
10
165
Vastaukset
Olen jo vastannut tähän siellä ketjussa. Pyydän huomioimaan, että meillä on muutakin elämää. Emme voi istua koneen ääressä koko ajan. Siksi vastaukset eivät tule reaaliajassa.
Olisi mukava törmätä välillä kivaan kysymykseen. Niihin ei täällä juurikaan törmää, joten niihin ei myöskään tarvitse vastailla.
pappi Sonja- huomaamikäkiinnostaa
No, riippuu varmaan mikä on KIVA kysymys. Mutta kyllä täällä on paljon hyviä, asiallisisa kysymyksiä, joihin teistä kukaan ei ole vastannut. Itsekin olen yrittänyt niitä välillä nostaa, mutta ei niihin silti ole vastattu. Ja kun (taas) tähän sanot, että kaikkeen ei millään ehdi, niin miksi niihin SAMOIHIN aiheisiin ehtii vastata monta kertaa uudestaan. Kuinkahan moneen kertaan sinäkin olet täällä selittänyt jo homokantaasi, mutta samaan aikaan monia kysymyksiä on sivuutettu kokonaan.
Hiukan toivoisi tasapuolisuutta siinä mihin vastataan. Ei ole kovin uskottavaa, että mielelläsi keskustelisit muustakin kuin homoudesta, kuen jossain sanoit, kun siihen kuitenkin vastaat jatkuvasti. Täällä on oikeasti monia ketjuja, joissa ei ole ainoatakaan kirkon työntekijän vastausta. huomaamikäkiinnostaa kirjoitti:
No, riippuu varmaan mikä on KIVA kysymys. Mutta kyllä täällä on paljon hyviä, asiallisisa kysymyksiä, joihin teistä kukaan ei ole vastannut. Itsekin olen yrittänyt niitä välillä nostaa, mutta ei niihin silti ole vastattu. Ja kun (taas) tähän sanot, että kaikkeen ei millään ehdi, niin miksi niihin SAMOIHIN aiheisiin ehtii vastata monta kertaa uudestaan. Kuinkahan moneen kertaan sinäkin olet täällä selittänyt jo homokantaasi, mutta samaan aikaan monia kysymyksiä on sivuutettu kokonaan.
Hiukan toivoisi tasapuolisuutta siinä mihin vastataan. Ei ole kovin uskottavaa, että mielelläsi keskustelisit muustakin kuin homoudesta, kuen jossain sanoit, kun siihen kuitenkin vastaat jatkuvasti. Täällä on oikeasti monia ketjuja, joissa ei ole ainoatakaan kirkon työntekijän vastausta.Olen pahoillani. Olemme tietoisia tästä, että fiksut kysymykset hautautuvat helposti inttämisen alle, mutta syy on se, että niihin tulee koko ajan kommentteja, jolloin ne pysyvät esillä. Ja kun itse on johonkin vastannut, tulee katsottua, miten oma kommentti on tulkittu ja jos on esitetty jatkokysymys suoraan minulle, toki siihen tulee vastattua ja koko homma jatkuu...
Joissakin ketjuissa ovat toiset vastanneet esitettyihin kysymyksiin niin tyhjentävästi, ettei kirkon työntekijän ole enää tarpeen sanoa, että juuri noin se on.
Kärsivällisyyttä. Kyllä tämä toiminta tästä kehittyy. Itse todellakin etsin niitä viestejä, joihin ei vielä kirkko ole vastannut ja samalla niitä, joissa minulta halutaan uutta vastausta.
siunauksin
pappi Sonja
- tajokinen
Armon ovi on avoi kaikkie,tänää on pelastuksen päivä,jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.
Jumalan viha ilmestyy taivaata ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen,jota ihmist tekevät pitäessään totuuta vääryyden vallassa.
Se että ei puhuta tarpeeksi selkeäsit Jeesus sanoi että kun ei tunneta kirjotuksia eksyvät.
Me elämme uuden liiton aikaa vanha litto ei ole enään voimassa nyt on ARMON AIKA ei lain aika
kun me tunnstmme syntimme on Hän uskollinen ja antaa synnit anteeksi ja pesee sovintoverellä.- Kaukaa ohi
Minä elän Suomessa, jossa puhutaan ja kirjoitetaan suomen kaunista kieltä.
Kannattaisi opetella sinunkin.
Tuo sinun etäisesti suomea muistuttava kammottava räpellyksesi ei ole mitään kieltä, eikä
ainakaan suomea. Mutta kertoo meille toki kaiken sinun ja hihhuleiden sivistystasosta.
- 16
meillä on uusi liitto eli uusi testamentti käytössä nykyisin?
Ja aloittajalle sen verran, että kaiken ateistien valehtelun lisäksi tympäisee tuo aihepula kysymysten suhteen.
Samaan kysymykseen jankataan vastausta monessa ketjussa, kun vastaus ei satu itseä miellyttämään.
Nyt Kössönömin illan uusi aihe oli olevinaan uskovaisten valehtelu, koska ateistien valehtelu on huomioitu ja todettu täällä jo monena päivänä.
"Kirkko vastaa mihin haluaa, vinku vinku vinku..."
Naurettavia kitisijöitä.- rusinat pullassa
Onko sinulle suuri uutinen, että vanhassa ja uudessa testamentissa on ihan sama jumala,
aivan koko ajan? Onko sinulle suurikin uutinen, että raamatussa on vain se yksia ainoa
jumala, alusta loppuun? Ja että tämä jumala latelee surutta tappokäskyjä, joissa käskee
tappamaan naiset ja lapset ja imeväiset, sekä siihen vielä kotieläimet päälle? Ja että sinä
palvot siis jumalaa, joka käskee tappamaan naisia, lapsia ja imeväisiä. Eikä ole mitään väliä
sillä missä kohtaa raamattua se raamatun jumala käskee tappamaan naisia lapsia, koska lasten
ja imeväisten tappaminen ei miksikään muuksi muutu, oli se sitten ihan missä kohtaa tahansa.
Tällaista jumalaa te palvotte:
"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen." - kylläst uskis
rusinat pullassa kirjoitti:
Onko sinulle suuri uutinen, että vanhassa ja uudessa testamentissa on ihan sama jumala,
aivan koko ajan? Onko sinulle suurikin uutinen, että raamatussa on vain se yksia ainoa
jumala, alusta loppuun? Ja että tämä jumala latelee surutta tappokäskyjä, joissa käskee
tappamaan naiset ja lapset ja imeväiset, sekä siihen vielä kotieläimet päälle? Ja että sinä
palvot siis jumalaa, joka käskee tappamaan naisia, lapsia ja imeväisiä. Eikä ole mitään väliä
sillä missä kohtaa raamattua se raamatun jumala käskee tappamaan naisia lapsia, koska lasten
ja imeväisten tappaminen ei miksikään muuksi muutu, oli se sitten ihan missä kohtaa tahansa.
Tällaista jumalaa te palvotte:
"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."erilaisuuksineen todennäköisesti yhteiskunnassakin tapahtunutta muutosta. sitä mikä on nyt Suomessakin tapahtunut.
en henk koht palvo jumalaa joka käskisi tappamaaan ketään, ei homoseksuaalejakaan. tuo helvetti ja tappamisusko kuuluu hihhuleille eli kirkonkonservatiiveille. - häirikköuskis
valehtelusta tällä palstalla ?? Tai muilla palstoilla ??
Ihan konkreettisesti , näytäpä missä keskusteluketjussa ?? Ja nimenomainen kohta , suorasanaisesti.
Minulla voimassaolevana raamatun ohjeena:
- Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi .
- Totuutta minä tahdon salatuimpaan saakka .
Miksi suutut totuuden etsimisestä?? häirikköuskis kirjoitti:
valehtelusta tällä palstalla ?? Tai muilla palstoilla ??
Ihan konkreettisesti , näytäpä missä keskusteluketjussa ?? Ja nimenomainen kohta , suorasanaisesti.
Minulla voimassaolevana raamatun ohjeena:
- Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi .
- Totuutta minä tahdon salatuimpaan saakka .
Miksi suutut totuuden etsimisestä??Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ateistien kirjoitukset ovat olleet totuudenmukaisempia kuin uskovien. Uskovat ovat väännelleet ja käännellet Raamattua ihan miten huvittaa, kunhan vain saa Raamatun tekstin näyttämään omien mielipiteidensä pönkittäjänä. Tärkeää on siis omat mielipiteet, ei Raamatun sana! Olikohan ymmärrettävää näin yötuimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141868Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541332Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551287- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126962Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75926- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36827Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62812- 56781