Lancer 95 1.3i ei lähde käymään kylmänä

........

Aluksi auto lähti hinaamalla käymään (startti oli rikki mut nyt vaihdettu uuteen ja se toimii) muttei kylmänä huolinut kierroksia (kaasua kun painoi niin sammui) kun hetken antoi käydä niin otti kierroksia röpöttämällä eli ilmeisesti sai liian vähän ilmaa. Kun antoi lämpimäksi käydä niin toimi hyvin ja lämpimänä lähti hyvin käymään. Eilen auto lähti 2 kertaa käymään mutta sammui heti. Sitten ei lähtenyt enää ollenkaan käymään, pari kertaa lupaili muttei kumminkaan. Kipinä tulee kun tulpat testailin. Entinen omistaja sai käymään kun piti lohkolämmittimessä. Itse en sitä ole kokeillut kun johtoa ei vielä ole. autolla oon 200km ajanut ja toimi aivan normaalisti. mikäköhän tässä vois olla?

2

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33

      Tarvitaan ilman ja kipinän lisäksi polttoainetta!

    • korjis

      Itsellä galant ja latauksessa häikkää, anturit toimii miten sattuu. Tänään teki tempun että näytti tankissa olevan bensaa n. 15 litraa. Latasin akun ja starttailin, kiva tossa pakkasessa ja kondensoi vielä vettä putkistoihin, sen jälkeen todella kiva korjailla. Auto laitettava lämpimään tilaan niin että sulaa kunnolla.
      Mittaristossa diodi joka näytää latauksen 12 jotain volttia päälle ilmeisesti viallinen? Kokeilin ohittaa ohuella kuparilangalla ja valo palaa ilman acc virtaa eli ilman avaintakin, kun käynnistää sammuu. Hiilet tai kuparikäämitys paskana, olen joka ikisen johdon käynyt läpi ja releet, yhden osan kun vaihtaa niin jo on varauduttava seuraavaan. Vanhat sähköosat eivät kestä uuden arvoja arvojenvaihteluiden vuoksi, joten olen itse varautunut vaihtamaan uudet, kova homma ja kallista, vanhaa autoa kun ei korjaamolle viitsi viedä maksaa maltaita. Mitsuissa mitä on ollu esim lancer bensa haisee ja ne putkistot on v... paikassa.
      Lancerissa korjaantui laturin vaihdolla ko. viat ja näkyy se anturien kunnosta em.ruoste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3310
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2053
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      82
      1088
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe