Kuopion sinkut?

sinkkumieskuopiosta

Missä kuopion sinkut tapaa toisiaan muualla kuin baareissa viikonloppuisin?

36

5882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko*

      Ei missään. Kuopiossa on lähes mahdotonta löytää mistään vakavaa parisuhdetta!Toista se on etelä-suomessa.Kokemusta on.Tää on niin kuollut paikka.

      • :-)

        Ja silti ihmiset onnistuvat kummasti kaupungissa pariutumaan. Huvittava kommentti kertakaikkiaan :)


      • Timo*
        :-) kirjoitti:

        Ja silti ihmiset onnistuvat kummasti kaupungissa pariutumaan. Huvittava kommentti kertakaikkiaan :)

        Ei tule olemaan helppoa.Pienet on piirit ja meno sen mukaista.Yhden yön juttuja löytyy satunnaisesti baareista onneksi.


      • Timo^
        Timo* kirjoitti:

        Ei tule olemaan helppoa.Pienet on piirit ja meno sen mukaista.Yhden yön juttuja löytyy satunnaisesti baareista onneksi.

        Ainiin ja Kuopiossa on just sellaisia ihmisiä paljon joita ei yksinkertaisesti kiinosta seurustelut eikä parisuhteet missään nimessä.Todella moni haluaa elää yksin.Ruotsin laivalta kantsii hakee parisuhteet jos niitä haluaa.


      • hmm.
        Timo^ kirjoitti:

        Ainiin ja Kuopiossa on just sellaisia ihmisiä paljon joita ei yksinkertaisesti kiinosta seurustelut eikä parisuhteet missään nimessä.Todella moni haluaa elää yksin.Ruotsin laivalta kantsii hakee parisuhteet jos niitä haluaa.

        jotenkin vaikea uskoa timon ja mikon väitteitä. eroaako kuopiossa parisuhteessa elävien määrä merkittävästi muusta maasta? tuskin :)


      • naitu

        Veikkaan että Mikko on vaan niin ruma tai luonnevikainen, että naiset kiertävät Mikon kaukaa. Kyllä täällä pariutuu helposti, se on vain itsestä kiinni. Mutta kun kerta on niiin kamalaa ja niiiin junttia ja Kuopio on niiiiin surkee paikka niin naisena kyllä kiertäisinkin tuollaiset surkimukset kaukaa.


      • 1+1=?
        naitu kirjoitti:

        Veikkaan että Mikko on vaan niin ruma tai luonnevikainen, että naiset kiertävät Mikon kaukaa. Kyllä täällä pariutuu helposti, se on vain itsestä kiinni. Mutta kun kerta on niiin kamalaa ja niiiin junttia ja Kuopio on niiiiin surkee paikka niin naisena kyllä kiertäisinkin tuollaiset surkimukset kaukaa.

        kuopion baareissa ei kyl miehillä yleensä oo mtn muuta mielessä ko yhen illan juttu..itekki oon ruvennu miettii et mistähän sitä seurustelukumppania lähtis hakee ku ei näytä kuopiolaisia miehiä kiinnostavan seurustelu!=D


      • Tomi*
        1+1=? kirjoitti:

        kuopion baareissa ei kyl miehillä yleensä oo mtn muuta mielessä ko yhen illan juttu..itekki oon ruvennu miettii et mistähän sitä seurustelukumppania lähtis hakee ku ei näytä kuopiolaisia miehiä kiinnostavan seurustelu!=D

        Kyllä minä ainakin olen yrittänyt muutakin baarista täällä kun yhden yön juttuja.Ei niillä tee pitkässä juoksussa mitään.Eipä ole vakavaa löytynyt vaikka haluaisi.


      • Njaa.
        Tomi* kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin olen yrittänyt muutakin baarista täällä kun yhden yön juttuja.Ei niillä tee pitkässä juoksussa mitään.Eipä ole vakavaa löytynyt vaikka haluaisi.

        Hassua. Itselläni ja kavereillani on ollut useampia Kuopiossa syntyneitä pitkäaikaisia ja vakavia suhteita. Ei ole ollut tuttavapiirilleni koskaan sen kummempi ongelma kuin muissakaan kaupungeissa. Mutta se on yleisesti ottaen totta, että ihmisillä on nykyisin epärealistiset odotukset kumppanille ja suhteelle. Hölmän kuuloinen väite, että se olisi jonkun tietyn kaupungin ongelma.


      • Turhautunut ihminen
        Njaa. kirjoitti:

        Hassua. Itselläni ja kavereillani on ollut useampia Kuopiossa syntyneitä pitkäaikaisia ja vakavia suhteita. Ei ole ollut tuttavapiirilleni koskaan sen kummempi ongelma kuin muissakaan kaupungeissa. Mutta se on yleisesti ottaen totta, että ihmisillä on nykyisin epärealistiset odotukset kumppanille ja suhteelle. Hölmän kuuloinen väite, että se olisi jonkun tietyn kaupungin ongelma.

        No,mistä ne vakavat suhteet ihmiset täällä Kuopiossa muka yleensä löytää? eihän täällä ole mitään paikkoja mistä niitä voisi katella.Viikot menee töissä ja hirvee kiire sekä viikonloppuna kerkee launtaisin käydä baarissa.Yritä siinä sitten löytää parisuhde, kun ei ole aikaa mihinkään muuhun, kun kaikki aika menee töissä.Antakaa vinkki muu kun baari mistä Kuopiossa ihmiset löytää vakavia parisuhteita?Rauhalahti oisko?


      • Ongelmasi on selvä
        Turhautunut ihminen kirjoitti:

        No,mistä ne vakavat suhteet ihmiset täällä Kuopiossa muka yleensä löytää? eihän täällä ole mitään paikkoja mistä niitä voisi katella.Viikot menee töissä ja hirvee kiire sekä viikonloppuna kerkee launtaisin käydä baarissa.Yritä siinä sitten löytää parisuhde, kun ei ole aikaa mihinkään muuhun, kun kaikki aika menee töissä.Antakaa vinkki muu kun baari mistä Kuopiossa ihmiset löytää vakavia parisuhteita?Rauhalahti oisko?

        Itse kerroit juuri olennaisimman ongelmasi asian suhteen. Harva noin kiireisenä itsensä pitävä löytääkään koskaan vakavaa suhdetta. Ylimääräisistä töistä kannattaa usein kieltäytyä. Itse olen sen huomannut, vaikka taloudellisesti houkuttelevia töitä olisi tarjolla.

        Yleisesti ottaen harrastukset lienee parhaita paikkoja tutustua ihmisiin, mutta ne taas vaativat aikaa...


      • 23
        Ongelmasi on selvä kirjoitti:

        Itse kerroit juuri olennaisimman ongelmasi asian suhteen. Harva noin kiireisenä itsensä pitävä löytääkään koskaan vakavaa suhdetta. Ylimääräisistä töistä kannattaa usein kieltäytyä. Itse olen sen huomannut, vaikka taloudellisesti houkuttelevia töitä olisi tarjolla.

        Yleisesti ottaen harrastukset lienee parhaita paikkoja tutustua ihmisiin, mutta ne taas vaativat aikaa...

        harrastukset, työ, koulu, kavereiden kautta siinä varmaan tyypillisimmät

        miten muka baarista löytyis, aika vaikea tutustua kun porukka on kännissä ja helvetin kova melu ja monella on rooli päällä. eri asia jos törmää johonkin tuttuun


      • Työmies^
        Ongelmasi on selvä kirjoitti:

        Itse kerroit juuri olennaisimman ongelmasi asian suhteen. Harva noin kiireisenä itsensä pitävä löytääkään koskaan vakavaa suhdetta. Ylimääräisistä töistä kannattaa usein kieltäytyä. Itse olen sen huomannut, vaikka taloudellisesti houkuttelevia töitä olisi tarjolla.

        Yleisesti ottaen harrastukset lienee parhaita paikkoja tutustua ihmisiin, mutta ne taas vaativat aikaa...

        No viikonloppuna ois aikaa yleensä mutta missä ne sinkut sillon on muu kun baari ?Illalla kun viikolla tulee väsyneenä kotiin ei jää aikaa arkena mihinkään.Huom! itse haluan todellakin vakavan parisuhteen mistään muista ei oo iloa.Sit olen kyllä paljon huomannut että varattuja naisia järestään tuntuu olevan kapakat täynnä täällä.Mutta täytyy vähentää töitä:).


      • minä vaan

        Olen samaa mieltä, Kuopio on aivan kuollut paikka!!!! Heti vaan pois täältä kun mahdollisuus ja savolaiset ovat aika jäykkää porukkaa, ei täällä samalla tavalla edes voi läppää heittää kun etelä-suomessassa! Mistähän johtuu...


      • tmhm
        minä vaan kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Kuopio on aivan kuollut paikka!!!! Heti vaan pois täältä kun mahdollisuus ja savolaiset ovat aika jäykkää porukkaa, ei täällä samalla tavalla edes voi läppää heittää kun etelä-suomessassa! Mistähän johtuu...

        Tervemenoa sinne mistä tulit, ei kukaan kaipaa sinua tänne


    • Omaa sulhoa etsivä

      Opettele tanssimaan perustanssit ja mene keskiviikkona/perjantaina Rauhalahteen tai lauantaina Iso-Valkeiselle. Kun pukeudut siististi, tuoksut hyvälle, peset/hoidat hampaat ja olet selvinpäin, löydät takuulla kullan kainaloon.

      • nikke*

        ...kait se on omista asenteistakin kiinni löytääkö kumppanin vai jääkö sitä lehdellä soittelee.
        Lähes kaikki sukulaiset ja kaverit jotka ovat eronneet aiemmista pitkistä suhteista, ovat löytäneet hetimiten uuden rakkauden. Sitten nämä pitkään tai aina sinkkuna pyörineet kaverit, pyörivät edelleenkin yksin, sitä oikeaa etsien. Kuka tietää mistä se kiikastaa...


      • skldfkjsjkfkllk

        Valssi on jottaen mitä löötyy terästehtaalta, siisti pukkeutuminen tarkottaa jotta paejasta löötyy enintään yks reekä, suihkun jäläkeen haesoo ehken hyvälle ensmäeseen pieruun asti. Hampaeta on pestynä vuan korroosijo on silti iskennä, selevinpäen kyllä ollaan aena vuan eehän sitä kuulema selevinpäen suomalaenen ossoo käättäätyvä rennosti. Liikuntahan tarkottaa nälän aeheuttamia pakkoliikkeitä töessä voemistellessa.


    • kuopiolaissinkku

      Vuosia vierähtänyt tästä kesustelusta, mutta aihe ei vanhene. Toivottavasti turhautuneet ovat löytäneet suhteen. Sitä kiistämättä että elämänkumppani voi löytyä mistä vain, ovatko kuitenkin 30 sinkuille Rauhalahti ja Iso-Valkeinen ne ravintolamaailman paikat joihin lähdetään todennäköisemmin tosimielessä?

    • NÄHTY ON

      Se on kuitenkin selvää että täällä naiset karsastavat omillaan toimeentulevaa ja raitista miestä.
      Se on myös nähty ettei tehdä ikinä aloitetta miehelle, hymyillään vaan.
      Eikö se olis reilupeli että se vähemmin ujo tekisi reilusti aloitteen?

    • Kypsähkö

      Eikö Kuopiossa ole sinkuille mitään yhteistä toimintaa? Helsingissä on eurosinkut, ja siellä on paljon monenlaista menoa. Seurustelut tulee sitten, jos on tullakseen.

    • kullaton vetäjä

      Oletko "Kypsähkö" ihan terve?

      Toki Kuopiossa on samaa toimintaa sinkuille kuin muuallakin eli kapakoissa pään vetämistä täyteen varsinkin viikonloppuisin !! Ja kyllä kultaa alkaa löytymään :-D

    • Kuopiosta

      Minua ei kiinnosta ryyppääminen ja kännikalat. Nuo kullat kierrän kaukaa.

    • lkjhgffdsa

      Nii. Itekkii oon päihteetön urheileva hyvin toimeentuleva ja toiset huomioon ottava tyyppi jolla ois töitä niin paljo ettei puoliakaan ehi tekemään niin eihän tämmöstä kukaan juopot ne on parempia joka paikassa ja hälläväliä elämä....

    • mitävalitatte

      Tännehän tuli oikein ulkomaalaisia puolisoita tarjolle jotka varmaan mielellään naivat suomineitoja...

    • Hetitännemulle

      Kuopiossa sinkkuna näkyy olevan poikkeuksellisen paljon ihmisiä jotka eivät kykene parisuhteeseen.

    • Sinkkupari

      Kuopiossa näkyy olevan paljon parisuhteessa olevia jotka eivät kykene sinkkuuteen..

    • Luckymii

      Oltiin lomareissulla miehen kans kuopiossa ja kun mies lähti vessaan niin heti oli yks jamppa iskemässä mua! Et näin helppoo. Ja tiedoksi tarinan loppu, hätyytin tyypin pois ennenkuin mies tuli vessasta😬

      • håmåkuåpio

        todennäköisesti 2 muuta jamppaa oli iskemässä miestäsi...


      • huastettaahhammyökkii
        håmåkuåpio kirjoitti:

        todennäköisesti 2 muuta jamppaa oli iskemässä miestäsi...

        Ae tämä mualima ku pan päevän huumorläjjääksen!:D:D


    • Jallama

      Kyllä myö kuopiolaiset ollaan niin haaskoja

    • Aivanmahtavvaa

      Kannaattaa mennä baariin, ja sieltä etsiä toinen sinkku ja alkaa seurustella.

    • 1934812

      Näillä helteillä olisi kiva olla kaksistaan. Vaan tuntuu että kuopion tytöt ovat sisäänpäin kääntyneitä eivätkä halua tehdä tuttavuutta.

    • Että_silleen

      Kyllä Pekka Niskan pojat jaksaa mainostaa itseään. Pekka Niska on kuollut ja kuopattu.

      • Iltaaniloiseen

        PNP
        Naisia heille sitten ...😚🤗


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe