Vaihdoin Soneran nettitikun nopeampaan, kun entinen , siis se halvin vaihtoehto ei riittänyt, katkeili koko ajan ja kesken laskustuskauden piti ostaa lisäaikaa, mutta se asia joka nyt ihmetyttää kun eka lasku tuli, niin laskussa olikin myös laskutettu turvapalvelusta ja palomuurista.!!! Siitä tuli aikoinaan paperi, mutta kun en puhelimessa moista tilannut, niin en reagoinut mitenkään. Kävin yhdessä myymälässä kysymästä asiasta ja
siellä typykkä kyllä snoi, että turvapalvelu kuuluu jo siihen Sonera DataTeho -sopimukseen, hinta siis
siis alveineen n. 20 e ja siishe plus n 7 e turvalisä.
Onkohan mun vaan maksettava vai mitä hittoa...hermot menee tuon Soneran kanssa.
Ja olisko ilmainen turvaohjelma riittävä kotikäytössä? Valaiskaa asiaa, please
onko mua jymäytetty
2
395
Vastaukset
Tottakai sinua on jymäytetty, olethan kuluttaja ja kuluttajia yritetään jymäyttää aina.
Minä en keksi, mitä käyttöä on nettiyhteyksien maksullisilla turvaominaisuuksilla. Netistä on saatavissa maksuttomia virustorjunta- ja palomuuriohjelmia, aivan laillisestikin. Ja jollei luota maksuttomiin, niin maksullisetkin tulevat edullisemmiksi, kuin nettiyhteyksien mukana tulevat palvelut.
»Onkohan mun vaan maksettava vai mitä hittoa...hermot menee tuon Soneran kanssa.»
Tämähän riippuu täysin siitä, mitä sopimuksessa lukee. Tarkista siis tilausvahvistuksesta, mihin olet suostunut.- eläjä2
Tässä yksi miksi itse en koskaan tilaa/ota puhelimella mitään internet tai puhelin liittymiä.
Vain paperilla ja internetin kautta voi lukea ehdot liittymään. Puhelinmyynnissäkin tosin on se 14 päivän palautusoikeus.
Tottakai joudut maksamaan hyväksymäsi liittymän. Se on sinun virheesi jos et ottanut selvää ehdoista.
Näin se vain toimii.
Vähissä on vaihtoehdot. Soita ja kysy paljonko joudut maksamaan jos yhteys pidetään samana ja turva paketti poistetaan. Todennäköisesti onnistuu vaikkakin joudut maksamaan muutaman kuukauden verran ylimääräistä, kun sopimus on kuitenkin määräaikainen.
Soittamalla se selviää, mutta älytöntä tuo puhelin myynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418