olen ekaa kertaa tilaamassa netistä seksivälineitä; voisiko joku kertoa millaisessa paketissa tuote tulee (kai tulee postilaatikkoon asti?) ja minkälainen merkintä siitä jää tilitietoihin, jos maksaa suoraan verkkopankkitunnuksilla??
Olen kiinnostunut tietämään kaalimato.com:n ja huippukiva.fi:n kyseiset tiedot.
ja käy muidenkin... pääasia et saan jotain tietoa.
mitä merkintöjä jää?
4
2723
Vastaukset
- kaalimato.N
Heippa,
itse tilasin kaalimadosta juuri, ja huomenna aikeissa hakea paketin lähihpostista. Kun maksoin tilauksen,niin maksu meni jollekki muulle tilille kuin kaalimadon. Saajana ei siis lukenut kaalimato :).
Lisäksi olen kerran aiemmin, muutama vuosi sitten tilannut kaalimadolta. Joten tiedän paketin tulevan perus, ruskeassa laatikossa. Joten no panic! Ja laatikon lähettäjänkään ei lue kaalimato.- dildo voman
kiva hakee postista.
- wo ist der Mann?
dildo voman kirjoitti:
kiva hakee postista.
Kaiken maailman puppua tänne kirjoitellaan. Eihän aloittajan kirjoituksessa edes lukenut että tämä on tilaamassa jotain tekopenistä.
- voldo diman
wo ist der Mann? kirjoitti:
Kaiken maailman puppua tänne kirjoitellaan. Eihän aloittajan kirjoituksessa edes lukenut että tämä on tilaamassa jotain tekopenistä.
Nii mut niissä lukee aina et SISÄLTÄÄ TEKOKULLIN, tilasi mitä hyvänsä. Sama juttu Elloksella ja Hobby Hallissa, aina lukee paketin päällä tosi isolla maininta tuosta tekokullista, vähän kiusallinen juttu minusta. Kerrankin tilasin netanttilasta verhokapan, sivuverhot ja niihin sopivan päiväpeitteen, kun oli pimeät hinnat ja sain nuo tekstiilit todella edulliseen yhteishintaan. Postista tullessani törmäsin äitiin, koulun rehtoriin ja anoppiin, ja kaikki huomasivat ensimmäisenä postipaketin, joka oli musta-keltajuovainen ja siinä luki todella suurilla välkkyvillä punaisilla led-kirjaimilla että SISÄLTÄÄ TEKOKULLIN. Nyt minulla ei ole enää sen paremmin äitiä, opiskelupaikkaa kuin vaimoakaan, mutta onpahan kauniita kodin tekstiilejä. Ja iloinen yllätys: oli siellä laatikossa tekokullikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649932K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945664Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot42723- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3542022- 211705
- 901617