Turhin kortti on K-plussa kortti

Piraattikauppiaat

S-on nyt sentään jo kova sana

Kalakortti
Kelakortti
Bussikortti
Ajokortti

ja muita vähemmän tärkeitä

29

1506

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei omista plussa korttia voi menettää monet todella hyvät tarjoukset, jotka voi olla puolet halvempia kuin ässällä.

      • avatkaa silmänne

        Minä en osta ainuttakaan tuotetta minkään korttialennuksen vuoksi.

        Asiasta on tehty hyviäkin tutkimuksia. Ne tuotteet jotka siellä on alennuksessa olleet, joista olisin kiinostunut, olen aina saanut muualta usein täysin saman, vastaavan tai joskus jopa laadukaamman tuoteen edullisemmin. Olen tilanut kyllä tuotteita myös manner-Euroopasta. 30-50 halvempia kuin meillä markinoilla. Jos vierastaa ulkomaan kauppaa niin, Euronics on tosi edullinen. (Kanaattaa tinkiä vielä hinnoista) Ja myyjillä on hinnoitteluoikeus pieneen alennukseen. Verkkokauppa -Netti päihittää aina tarjoustuotteet ja valikoima on laaja.


      • avoinna uuteen maail
        avatkaa silmänne kirjoitti:

        Minä en osta ainuttakaan tuotetta minkään korttialennuksen vuoksi.

        Asiasta on tehty hyviäkin tutkimuksia. Ne tuotteet jotka siellä on alennuksessa olleet, joista olisin kiinostunut, olen aina saanut muualta usein täysin saman, vastaavan tai joskus jopa laadukaamman tuoteen edullisemmin. Olen tilanut kyllä tuotteita myös manner-Euroopasta. 30-50 halvempia kuin meillä markinoilla. Jos vierastaa ulkomaan kauppaa niin, Euronics on tosi edullinen. (Kanaattaa tinkiä vielä hinnoista) Ja myyjillä on hinnoitteluoikeus pieneen alennukseen. Verkkokauppa -Netti päihittää aina tarjoustuotteet ja valikoima on laaja.

        Asiasta on tehty hyviäkin tutkimuksia. Ne tuotteet jotka siellä on alennuksessa olleet, joista olisin kiinostunut, olen aina saanut muualta usein täysin saman, vastaavan tai joskus jopa laadukaamman tuoteen edullisemmin. Olen tilanut kyllä tuotteita myös manner-Euroopasta. 30-50 halvempia kuin meillä markinoilla. Jos vierastaa ulkomaan kauppaa niin, Euronics on tosi edullinen. (Kanaattaa tinkiä vielä hinnoista) Ja myyjillä on hinnoitteluoikeus pieneen alennukseen. Verkkokauppa -Netti päihittää aina tarjoustuotteet.

        Voittaja on tosiaan minä,sinä, hän , me, te he jotka ei PiraattiPirkka kaupan-Korttiin kajoa!


      • voittajakuluttaja
        avoinna uuteen maail kirjoitti:

        Asiasta on tehty hyviäkin tutkimuksia. Ne tuotteet jotka siellä on alennuksessa olleet, joista olisin kiinostunut, olen aina saanut muualta usein täysin saman, vastaavan tai joskus jopa laadukaamman tuoteen edullisemmin. Olen tilanut kyllä tuotteita myös manner-Euroopasta. 30-50 halvempia kuin meillä markinoilla. Jos vierastaa ulkomaan kauppaa niin, Euronics on tosi edullinen. (Kanaattaa tinkiä vielä hinnoista) Ja myyjillä on hinnoitteluoikeus pieneen alennukseen. Verkkokauppa -Netti päihittää aina tarjoustuotteet.

        Voittaja on tosiaan minä,sinä, hän , me, te he jotka ei PiraattiPirkka kaupan-Korttiin kajoa!

        Annoin sen itselleni jo 25 v sitten


      • joo...

        Ennen siellä oli jotain hyviä tarjouksia kortilla, nyt ei maksa vaivaa mennä niitä noukkimaan (ei hyviä, eikä oikein mitään kiinnostavaa) ja mitään sieltä ei normihinnalla kannata ostaa.


      • Hoonekkerin Eki
        voittajakuluttaja kirjoitti:

        Annoin sen itselleni jo 25 v sitten

        Sinulla nyt ei ole varaa kuluttaa muuta kuin kengänpohjia!


      • neljä * äitee

        Oletko oikeasti noin tyhmä ? Olen seurannut hintoja jo viime vuosituhannelta. K-kaupan plussatarjoukset ovat muiden normaalihintaisia kalliimpia. Eli miksi ostat "alennustuotteen" plussakortilla kun naapurista saat sen ilman korttia halvemmalla, ihan saman tuotteen ?


      • OT.Manni
        neljä * äitee kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin tyhmä ? Olen seurannut hintoja jo viime vuosituhannelta. K-kaupan plussatarjoukset ovat muiden normaalihintaisia kalliimpia. Eli miksi ostat "alennustuotteen" plussakortilla kun naapurista saat sen ilman korttia halvemmalla, ihan saman tuotteen ?

        Plussatarjoukset on oikeasti hyviä! Esim. kilo oltermannia 4.99. S-kaupassa 5.99, eli 20% kalliimpaa. Maksimi bonusprosentti on 5, joten k-kauppa on edelleen 15% halvempi ja kun mukaan otetaan plussapisteet, niin prosentti lienee 18. Plussanetissä voi käydä tarkastamassa säästöt. Meillä viime vuonna lähes 800 euroa.


      • ********
        OT.Manni kirjoitti:

        Plussatarjoukset on oikeasti hyviä! Esim. kilo oltermannia 4.99. S-kaupassa 5.99, eli 20% kalliimpaa. Maksimi bonusprosentti on 5, joten k-kauppa on edelleen 15% halvempi ja kun mukaan otetaan plussapisteet, niin prosentti lienee 18. Plussanetissä voi käydä tarkastamassa säästöt. Meillä viime vuonna lähes 800 euroa.

        Kun en huomannut tuollaista tarjousta, ihan tosi oltermanni 4,99 entä jos en yhden juuston takia viitsi lähteä ajeleen ? Mitä muita tarjouksia siellä oli ? Minun lähikaupassa taitaa olla oltermanni olla normaalisti tuon hintainen, ja ai niin s-kaupassa kilo kaakauta maksaa 2,30, paljonko plussalla ? Mitkä plussapisteet, muuten ? Minä sain kun pari vuotta sitten vuoden kannoin rahani k-kauppaan yhden viiden euron setelin, että kyllä tuli hyvä mieli, sehän oli tutkittu että s-kortilla saat parhaimmat edut. Joudut tonnin kantamaan k-äymälään jos vitosen haluat takaisin. Että mieti kannattaako yhden juuston takia.

        Ostin tänään muuten lähikaupasta salaattia, kotimaista hintaa oli 99 senttiä, sitten ostin vaasan paahtoleipää 1,49 ja kolmen litran pänikän suihkusaippuaa 1,99, k-äymälässä oli tasan sama viime viikolla tarjouksessa 2,99 (merkkikin sama, ja minun lähikaupassa ei ollut edes tarjouksessa, vaan hinta on ollut sama jo vuoden). Joo, ei tullut plussapisteitä, mutta enpä niillä mitään teekkään.


      • derkele!
        ******** kirjoitti:

        Kun en huomannut tuollaista tarjousta, ihan tosi oltermanni 4,99 entä jos en yhden juuston takia viitsi lähteä ajeleen ? Mitä muita tarjouksia siellä oli ? Minun lähikaupassa taitaa olla oltermanni olla normaalisti tuon hintainen, ja ai niin s-kaupassa kilo kaakauta maksaa 2,30, paljonko plussalla ? Mitkä plussapisteet, muuten ? Minä sain kun pari vuotta sitten vuoden kannoin rahani k-kauppaan yhden viiden euron setelin, että kyllä tuli hyvä mieli, sehän oli tutkittu että s-kortilla saat parhaimmat edut. Joudut tonnin kantamaan k-äymälään jos vitosen haluat takaisin. Että mieti kannattaako yhden juuston takia.

        Ostin tänään muuten lähikaupasta salaattia, kotimaista hintaa oli 99 senttiä, sitten ostin vaasan paahtoleipää 1,49 ja kolmen litran pänikän suihkusaippuaa 1,99, k-äymälässä oli tasan sama viime viikolla tarjouksessa 2,99 (merkkikin sama, ja minun lähikaupassa ei ollut edes tarjouksessa, vaan hinta on ollut sama jo vuoden). Joo, ei tullut plussapisteitä, mutta enpä niillä mitään teekkään.

        Lähtee ajeleen? Miksi? Muuten vaan ajamisen ilosta?

        Kyllä ainakin Lielahdessa on Lidlit, Smarket ja K-Citymarket ihan vierekkäin.

        Niitä lähisiwan vanhaksi menneitä tarjoustuotteita ei pidä verrata Plussapiste-tarjouksiin. Iso myynti tarkoittaa isoja ostoja ja halvempaa hintaa. Plussalla parhaat tarjoukset. Joka väittää muuta on väärässä. S:llä on oikeasti kalliimmat hinnat ja lisäksi ruotsalainen maito.


      • ********
        derkele! kirjoitti:

        Lähtee ajeleen? Miksi? Muuten vaan ajamisen ilosta?

        Kyllä ainakin Lielahdessa on Lidlit, Smarket ja K-Citymarket ihan vierekkäin.

        Niitä lähisiwan vanhaksi menneitä tarjoustuotteita ei pidä verrata Plussapiste-tarjouksiin. Iso myynti tarkoittaa isoja ostoja ja halvempaa hintaa. Plussalla parhaat tarjoukset. Joka väittää muuta on väärässä. S:llä on oikeasti kalliimmat hinnat ja lisäksi ruotsalainen maito.

        Täällä ei ole kaupat vierekkäin, lähinpään k-äymälään on matkaa yli viisi kilometriä, joten en todellakaan sinne kävele. Ja lähikauppani ei ole siwa eikä liiteri, eikä s-kauppakaan.


      • eikä edes plussaa
        ******** kirjoitti:

        Kun en huomannut tuollaista tarjousta, ihan tosi oltermanni 4,99 entä jos en yhden juuston takia viitsi lähteä ajeleen ? Mitä muita tarjouksia siellä oli ? Minun lähikaupassa taitaa olla oltermanni olla normaalisti tuon hintainen, ja ai niin s-kaupassa kilo kaakauta maksaa 2,30, paljonko plussalla ? Mitkä plussapisteet, muuten ? Minä sain kun pari vuotta sitten vuoden kannoin rahani k-kauppaan yhden viiden euron setelin, että kyllä tuli hyvä mieli, sehän oli tutkittu että s-kortilla saat parhaimmat edut. Joudut tonnin kantamaan k-äymälään jos vitosen haluat takaisin. Että mieti kannattaako yhden juuston takia.

        Ostin tänään muuten lähikaupasta salaattia, kotimaista hintaa oli 99 senttiä, sitten ostin vaasan paahtoleipää 1,49 ja kolmen litran pänikän suihkusaippuaa 1,99, k-äymälässä oli tasan sama viime viikolla tarjouksessa 2,99 (merkkikin sama, ja minun lähikaupassa ei ollut edes tarjouksessa, vaan hinta on ollut sama jo vuoden). Joo, ei tullut plussapisteitä, mutta enpä niillä mitään teekkään.

        Lidli myy tarjouksessa oltermannia 5,89:llä, eli 90 senttiä k-kauppaa kalliimmalla. Sentään 10 senttiä boonusmarkettia halvemmalla.

        S-kauppa on kallein, Lidl tulee sitten ja ylivoimaisesti halvin on K-kauppa.


    • Turhinturhin

      Turhaakin turhempi

      • säästätte paljon

        Jokainen siitä


      • Ei ikinä K-kauppaan
        säästätte paljon kirjoitti:

        Jokainen siitä

        Kalakorttikin on hyödyllesempi


      • haltialleen
        Ei ikinä K-kauppaan kirjoitti:

        Kalakorttikin on hyödyllesempi

        Sen haltia menee halmaan kalleimmalla lopputuloksella


    • S-selvää säästöä

      S-kortti on paljon parempi.

      Kun ottaa vielä huomioon S-ryhmän huomattavasti
      edellisemmat hinnat päivittästavaroisamme. Niin hyödyt on S-kortti perheille mittavat.

      Tuhansia € vuodessa.

      • ei niin mitään

        Hävittäkää välittömästi plussakortit, niillä tulee vahinkoa


      • kuningasostaja
        ei niin mitään kirjoitti:

        Hävittäkää välittömästi plussakortit, niillä tulee vahinkoa

        mulla on elin-ikäinen vapaus K-riistostosta


      • Kaikkeista Turhin
        kuningasostaja kirjoitti:

        mulla on elin-ikäinen vapaus K-riistostosta

        Turhempi


      • luopunut
        Kaikkeista Turhin kirjoitti:

        Turhempi

        Tarjoustuotteita tai parempia olen aina saanut muualta edullisemmin.


      • voittaja_asiakas
        luopunut kirjoitti:

        Tarjoustuotteita tai parempia olen aina saanut muualta edullisemmin.

        samat on kokemukseni


      • paremmat valikoimat
        voittaja_asiakas kirjoitti:

        samat on kokemukseni

        Luovuin plussakortista jo aikoja sitten. Nyt elän edullisemmin.


      • aloin vauratua
        paremmat valikoimat kirjoitti:

        Luovuin plussakortista jo aikoja sitten. Nyt elän edullisemmin.

        ja hyödyin


      • hintatietoinen
        aloin vauratua kirjoitti:

        ja hyödyin

        Selvää säästöä kahden hengen taloudessa yli 1000 €/vuosi, kun siirrittin toisen ryhmittyämän asikkaaksi


      • S-kauppaan!
        hintatietoinen kirjoitti:

        Selvää säästöä kahden hengen taloudessa yli 1000 €/vuosi, kun siirrittin toisen ryhmittyämän asikkaaksi

        Leikkasin Plussa-kortin roskiin jo vuosia sitten!


      • Plussa on plussaa
        S-kauppaan! kirjoitti:

        Leikkasin Plussa-kortin roskiin jo vuosia sitten!

        Kyllä on plussa-kortti ainakin minun taloudessa tuonut suuret säästöt. Vieressä on molemmat, sekä S-market että K-supermarket. Plussa-kortilla saan usein monen euron alennuksen suoraan laskun loppusummasta, ja lisäksi vielä plussapisteet päälle. Ja tarjoukset ovat todella hyviä. S-marketin tarjoukset ovat ainakin täällä maalla ihan huijausta, normaalihintoja mainostavat. lisäksi S-ryhmän kortti maksaa moninkertaisesti K-korttin verratuna.


      • Plussa plussa lasku
        Plussa on plussaa kirjoitti:

        Kyllä on plussa-kortti ainakin minun taloudessa tuonut suuret säästöt. Vieressä on molemmat, sekä S-market että K-supermarket. Plussa-kortilla saan usein monen euron alennuksen suoraan laskun loppusummasta, ja lisäksi vielä plussapisteet päälle. Ja tarjoukset ovat todella hyviä. S-marketin tarjoukset ovat ainakin täällä maalla ihan huijausta, normaalihintoja mainostavat. lisäksi S-ryhmän kortti maksaa moninkertaisesti K-korttin verratuna.

        Mukava, että olet tyytyväinen, mutta kerron , olisit saanut samat tavarat yleensä samaan hintaan, tai halvemmalla eri ketjun kaupasta ilman mitään korttia.


    • teppo verkko

      Onkohan laskimen patterit huonot?.
      Mitään kunnollista eroa ei näillä kaupoilla ole, ihan vaan varmistukseksi kävin prisma s-ketju uskovaisen kanssa kaupassa vertailemassa hintoja ja tuntuu siltä että nämä maksavat mielellään kaikesta hieman enemmän että saa tililleen rahaa.

      Muutama tuote saattaa olla halvempi tuolla prismassa mutta samoin myös K-ketjun citymarketissa oli viikonloppuna sisäänheittohintoja halvemmalla kuin vaikka lidlissä.

      Mutta lähtiessä tankattiin abc asemalla kallista dieseliä vaikka toisella puolen olis saanut 5 senttiä halvemmala että tosi järjetöntä.

      Rautakaupassa Terrassa oli pihalaatta 1.25 senttiä kpl kun K-rauta myi saman eurolla ja uusi kiuas tuli terrasta mukaan 169 euroon mutta K-rauta myi sen 129 euroon.
      Niin että olipa viisasta ja opettavaista mennä ostoksille vihreän kortin haltijan kanssa sillä itse en aio sitä kusetus korttia ottaa milloinkaan vaan ostan sieltä mistä halvimmalla saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe