Aina olen pettänyt ja petän

Näin se vaan on

Ensimmäinen tyttöystävä oli rippikoulussa. Muutama kuukausi oltiin yhdessä ja sitten häntä petin. Siitä on nyt neljännesvuosisata, lukemattomia naisia, yksi avioliitto, kaksi avoliittoa, aina olen pettänyt. Siis jos suhde on kestänyt vähänkin kauempaan.

Minä pidän naisista naiset pitävät minusta. Helppo se on moralisoida mutta jos kaunista ja seksikästä naista on tarjolla niin kyllä jokainen normaali heteromies pettää Joka muuta väittää valehtelee. Näin se on, toivottavasti äidit tyttärilleen kertovat elämän tosiasioista ettei tule ikäviä yllätyksiä kun ikää tulee. Minulla ei ole kuin poikia, heille ei tarvitse kertoa, he sen tietävät luonnostaan!

41

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysy yksin

      Mitä jos pysyisit sinkkuna? Saisit paneskella rauhassa niin montaa naista kuin vain ehdit. Et ansaitse tulla rakastetuksi. Miksi ihmeessä alat kenenkään kanssa suhteeseen jos olet noin avuton viettiesi kanssa? Oikea mies osaa arvostaa ja rakastaa omaa naistaan ja kohdella kuin toista ihmistä.

      • Näin se vain on

        Ei pettäminen mikään rikos ole. Jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi, minä rakastan montaa naista yhtäaikaa. Miksi en alkaisi suhteeseen, nainen voi aina jättää jos tahtoo. En minä kenenkään kanssa ole väkisin, lähden vaikka ei pyydettäisi lähtemään. Oikea mies pettää aina kun tilaisuus tulee. Tämä on armoton totuus joka naisten on hyvä opettaa tyttärilleen.


      • yksi tytär
        Näin se vain on kirjoitti:

        Ei pettäminen mikään rikos ole. Jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi, minä rakastan montaa naista yhtäaikaa. Miksi en alkaisi suhteeseen, nainen voi aina jättää jos tahtoo. En minä kenenkään kanssa ole väkisin, lähden vaikka ei pyydettäisi lähtemään. Oikea mies pettää aina kun tilaisuus tulee. Tämä on armoton totuus joka naisten on hyvä opettaa tyttärilleen.

        joka sen on oppinut. En ole vaimo, olin kakkonen... Minä rakastan vieläkin sitä miestä, mutta hän ei rakastanut minua. Puhut monen naisen yhtäaikaa rakastamisesta, pystyvätkö kaltaisesi oikeasti rakastamaan? Älkää vaimot alkako haukkua minua, tiedän -olen huora ja kaikin puolin paha ja huono ihminen. Olen jo rangaistukseni saanut. Olen palasina, enkä tule tästä selviämään.


      • No voe voe
        Näin se vain on kirjoitti:

        Ei pettäminen mikään rikos ole. Jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi, minä rakastan montaa naista yhtäaikaa. Miksi en alkaisi suhteeseen, nainen voi aina jättää jos tahtoo. En minä kenenkään kanssa ole väkisin, lähden vaikka ei pyydettäisi lähtemään. Oikea mies pettää aina kun tilaisuus tulee. Tämä on armoton totuus joka naisten on hyvä opettaa tyttärilleen.

        No niinpä. Kai sä sitten tasapuolisuuden nimissä sallit naisillesi saman vapauden? Jos kerran kaikki heteromiehet pettää, niin haluaahan moni mies niitä sunkin naisias.


      • Näin se vaan on
        yksi tytär kirjoitti:

        joka sen on oppinut. En ole vaimo, olin kakkonen... Minä rakastan vieläkin sitä miestä, mutta hän ei rakastanut minua. Puhut monen naisen yhtäaikaa rakastamisesta, pystyvätkö kaltaisesi oikeasti rakastamaan? Älkää vaimot alkako haukkua minua, tiedän -olen huora ja kaikin puolin paha ja huono ihminen. Olen jo rangaistukseni saanut. Olen palasina, enkä tule tästä selviämään.

        Maailma on täynnä mielenkiintoisia ja kauniita naisia. Olisi aika ihmeellistä jos mies pystyisi rakastamaan vain yhtä kerrallaan.


      • Näin se vaan on
        No voe voe kirjoitti:

        No niinpä. Kai sä sitten tasapuolisuuden nimissä sallit naisillesi saman vapauden? Jos kerran kaikki heteromiehet pettää, niin haluaahan moni mies niitä sunkin naisias.

        Siinähän pettää, sitten kyllä jätän. Ties mitä tauteja tuo huorareissuiltaan. Ei kaikki heteromiehet petä, vain he joilla on siihen tilaisuus. Läheskään kaikilla ei ole tilaisuutta, silloin on helppo olla uskollinen.


      • yksi tytär
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Maailma on täynnä mielenkiintoisia ja kauniita naisia. Olisi aika ihmeellistä jos mies pystyisi rakastamaan vain yhtä kerrallaan.

        Lähdet vaikka ei pyydettäisi lähtemään? Eli toisin sanoen jätät, sitten kun et enää tarvi, tai löydät jonkun paremman? Miten se liittyy rakastamiseen? Kakkosethan on tietenkin vain kertakäyttötavaraa suurin piirtein, tai et varmaan jaksa samaa akkaa kovin kauaa paneskella. No miten on vaimon laita, lähdetkö silloinkin pyytämättä, jos tulee joku vielä parempi vastaan? Määrittele rakkaus minulle... Mitä se Sinun mielestäsi on, koska minä luulen ettet sinä tunne muuta kuin himoa.


      • Ei saa hermostua
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Siinähän pettää, sitten kyllä jätän. Ties mitä tauteja tuo huorareissuiltaan. Ei kaikki heteromiehet petä, vain he joilla on siihen tilaisuus. Läheskään kaikilla ei ole tilaisuutta, silloin on helppo olla uskollinen.

        No älä nyt ole noin nuiva. Täytyyhän sinun nyt tosimiehille joskus vähän lainata naisiasi, sillä eihän tosimies voi olla käyttämättä tilaisuutta hyväkseen, jos naisesi sattuu häntä viehättämään. Ei se naisesi tavara siitä kulu, jos se naapurin tosimies sitä joskus kokeilee. Kyllähän sinä ymmärrät, ettei se naapurinmies mahda vieteilleen mitään, joten anna hänen toki toteuttaa itseään naisesi kanssa. Ja taudeilta suojaa kondomi. Ja kyllähän naiset aina mielellään tosimiehille antavat, kuten varmaan itsekin tiedät. Pätee varmasti myös omaan naiseesi.


      • Näin se vaan on
        yksi tytär kirjoitti:

        Lähdet vaikka ei pyydettäisi lähtemään? Eli toisin sanoen jätät, sitten kun et enää tarvi, tai löydät jonkun paremman? Miten se liittyy rakastamiseen? Kakkosethan on tietenkin vain kertakäyttötavaraa suurin piirtein, tai et varmaan jaksa samaa akkaa kovin kauaa paneskella. No miten on vaimon laita, lähdetkö silloinkin pyytämättä, jos tulee joku vielä parempi vastaan? Määrittele rakkaus minulle... Mitä se Sinun mielestäsi on, koska minä luulen ettet sinä tunne muuta kuin himoa.

        Jos ripustautuu eikä suostu lähtemään ei hyvä. Jos lähtee hyvissä ajoin, ei hyvä. Naisten logiikassa ei todellakaan ole mitään päätä eikä häntää!

        Love or lust, all same to me. Pääasia että tuntuu hyvältä!


      • totuuden enkelit
        Näin se vain on kirjoitti:

        Ei pettäminen mikään rikos ole. Jokainen ansaitsee tulla rakastetuksi, minä rakastan montaa naista yhtäaikaa. Miksi en alkaisi suhteeseen, nainen voi aina jättää jos tahtoo. En minä kenenkään kanssa ole väkisin, lähden vaikka ei pyydettäisi lähtemään. Oikea mies pettää aina kun tilaisuus tulee. Tämä on armoton totuus joka naisten on hyvä opettaa tyttärilleen.

        Hyvä juttu. Tulen kertomaan tuon sinun tyttärillesi. Ja vaimollesi.

        Nyt voit alkaa jännittämään. Soitanko, vai laitanko kirjeen... Otanko yhteyttä joulukorteilla jokaiselle lapsellesi ja kerron mikä olet? Pienimmälle tytölle voin manipuloida kuvan iskästä ja vieraasta naisesta. Tuoko posti jo huomenna jotain, vai odotetaanko ihan lähelle joulun pyhiä... Ei kannata olla kaukana postilaatikosta ainoanakaan päivänä... Vaimon postit kannattaa avata, ne turvallisen tuntuiset etenkin... Työmatkat kannattaa perua... Vai josko vasta uudeksi vuodeksi... talvilomaksi... vai joka välissä?


      • Näin se vain on
        totuuden enkelit kirjoitti:

        Hyvä juttu. Tulen kertomaan tuon sinun tyttärillesi. Ja vaimollesi.

        Nyt voit alkaa jännittämään. Soitanko, vai laitanko kirjeen... Otanko yhteyttä joulukorteilla jokaiselle lapsellesi ja kerron mikä olet? Pienimmälle tytölle voin manipuloida kuvan iskästä ja vieraasta naisesta. Tuoko posti jo huomenna jotain, vai odotetaanko ihan lähelle joulun pyhiä... Ei kannata olla kaukana postilaatikosta ainoanakaan päivänä... Vaimon postit kannattaa avata, ne turvallisen tuntuiset etenkin... Työmatkat kannattaa perua... Vai josko vasta uudeksi vuodeksi... talvilomaksi... vai joka välissä?

        Minulla ei ole kuin poikia. Aika mauton viesti, huonoa huumoria.


      • totuuden enkelit
        Näin se vain on kirjoitti:

        Minulla ei ole kuin poikia. Aika mauton viesti, huonoa huumoria.

        Enpä usko.. Taisit pelästyä ;)

        Sitä saa mitä tilaa ;D


    • Palidromi

      lakanat märkänä kun olit nähnyt unta Esa Pakarisesta.

      • Ja provoa pukkaa

        Ai tää on taas tämä tyyppi. Se ei olekaan nyt vähään aikaan provoillut täällä. Nyt aloitti taas.


      • Tuttu juttu
        Ja provoa pukkaa kirjoitti:

        Ai tää on taas tämä tyyppi. Se ei olekaan nyt vähään aikaan provoillut täällä. Nyt aloitti taas.

        Täysin mahdotonta sanoa onko aloittaja provokaattori mutta jokainen tuntee tai ainakin tietää miehen jolle uskollisuus on täysin tuntematon käsite. Ei ole mikään harvinainen ihmistyyppi.

        Yleensä komeita, hurmaavia, erittäin miellyttäviä, hyvät sosiaaliset taidot. Naisten hurmaaminen onnistuu leikiten ja naisia on paljon. Se että mies on avo/avioliitossa ei tahtia juuri haittaa.

        Ihmeellisintä on että vaikka naiset miehen maineesta tietävät ei se heitä haittaa. Jokainen nainen kun kuvittelee olevansa se tosirakkaus joka tekee miehestä uskollisen. Sellaista rakkautta ei ole eikä tule, pettäminen jatkuu elämän loppuun saakka.

        Naiset itse kantavat osavastuun. Miksi sekaantuvat häntäheikkiin, jokainen kantaa vastuun omista valinnoistaan. Ei naiset ole syyntakeettomia!


    • mummomuori*

      ”Oikea mies pettää aina kun tilaisuus tulee.” ”Oikea” mies ei siis ole rehellinen eikä hän pidä lupauksiaan. ”Oikea” mies huijaa aina tilaisuuden tullen. Hän on täysin vietävissä, eikä kykene hallitsemaan omaa käytöstään. Koskeeko tämä kaikkea muutakin kuin perhettä?

      ”Ties mitä tauteja tuo huorareissuiltaan…” ”Oikeat” miehet eivät saa seksitauteja? Entä jos vaimosi onkin kaltaisesi ”oikean” miehen kanssa, ei hänkään silloin saa tauteja? Miksi et antaisi kavereiden jotka ovat ”oikeita” miehiä ”rakastaa” vaimoasi? Eiväthän he voi olla tilaisuuden tullen tekemättä sitä?

      ”Ei kaikki heteromiehet petä, vain he joilla on siihen tilaisuus. ” ”Minulla ei ole kuin poikia, heille ei tarvitse kertoa, he sen tietävät luonnostaan!” Tuota kuinka sitten ajattelet homomiesten toimivan? Onko homomieskin ”oikea” mies kun hän pettää? Niin, isästään pojat ottavat mallia kuin miehen tulee toimia.

      Kerro miksi on niin vaikeaa elää niiden naisten kanssa, joille uskollisuus ei ole mikään vaatimus? On varmasti naisia, jotka jakavat sinut useamman muun naisen kanssa. Miksi et voi astua kaapista ulos ja olla avoimesti moniavioinen? Ai niin, kun ”oikeat” miehet eivät voi olla valehtelematta…

      • Näin se vaan on

        En ole alkoholisti enkä väkivaltainen, olen oikein miellyttävä mies, vaimonkin suuresti rakastama. Tottakai pystyn hallitsemaan käytöstäni, ei vain huvita. Miksi pitäisi hallita kun homma toimii hyvin näinkin?


      • Näin se vaan on kirjoitti:

        En ole alkoholisti enkä väkivaltainen, olen oikein miellyttävä mies, vaimonkin suuresti rakastama. Tottakai pystyn hallitsemaan käytöstäni, ei vain huvita. Miksi pitäisi hallita kun homma toimii hyvin näinkin?

        Olet kuin kaappijuoppo. Voisit nostaa pullon reippaasti pöydälle, mutta kun huvita. Tai kakara joka rehvastelee nimettömän ja salaa tuhertaa nurkan takana ”jänniä” juttuja. Kun ei uskalla niitä todellisuudessa tehdä!

        Leikit moraalista jotta sinusta tykättäisiin, ja pelkäät että paljastut ja sinut hylätään – eikö niin?

        Että ihan miehinen mies...


    • kaunis nainen

      Kukaa n ei jää kaipaamaan!

      • paskinta on

        epärehellisyys toista kohtaan. Jos petät kerro rehellisesti että näin kävi. Jos et pysty olemaan uskollinen,kerro se rehellisesti toiselle. Itse en epärehellistä ihmistä kunnioita,en tippaakaan.
        Annatoiselle mahdollisuus päättä haluaako elää pettäjän kanssa vai haluaako enemmän. Pettäjät kyllä taitaa olla niin selkärangatonta porukka et valehtelukin tulee luonnostaan. Itsekkäitä ainakin ovat ja näyttelijöitä.


      • Näin se vaan on

        Lapseni, vaimoni, äitini, veljeni ja ystäväni. Itsemurhaa en ole ikinä edes harkinnut, on senverta tervettä itserakkautta ettei se tule olemaan ikinä vaihtoehto.

        Silti on aika vastuutonta tuollaista edes leikillään sanoa. Kaunis voit olla ulkoisesti mutta ulkokuori kätkee hyvin ruman, mustan, sairaan mielen. Suosittelen ammattiapua jotta voisit vihantunteitasi käsitellä.


      • mielesi ei ole musta
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Lapseni, vaimoni, äitini, veljeni ja ystäväni. Itsemurhaa en ole ikinä edes harkinnut, on senverta tervettä itserakkautta ettei se tule olemaan ikinä vaihtoehto.

        Silti on aika vastuutonta tuollaista edes leikillään sanoa. Kaunis voit olla ulkoisesti mutta ulkokuori kätkee hyvin ruman, mustan, sairaan mielen. Suosittelen ammattiapua jotta voisit vihantunteitasi käsitellä.

        ja ruma, etkä sinä ole sairas? Toivon todella että sanoit nuo asiat ylempänä ajattelemattomuuttasi ja leikilläsi, koska se mitä kerroit ei ole terveen ihmisen puhetta


      • yksi tytär
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Lapseni, vaimoni, äitini, veljeni ja ystäväni. Itsemurhaa en ole ikinä edes harkinnut, on senverta tervettä itserakkautta ettei se tule olemaan ikinä vaihtoehto.

        Silti on aika vastuutonta tuollaista edes leikillään sanoa. Kaunis voit olla ulkoisesti mutta ulkokuori kätkee hyvin ruman, mustan, sairaan mielen. Suosittelen ammattiapua jotta voisit vihantunteitasi käsitellä.

        Todella kiva sinun kannaltasi, että sinua jäisi kaipaamaan niin moni. Todella kiva myös, että sinulla on niin paljon "tervettä itserakkautta" että et ole koskaan edes harkinnut itsemurhaa. Minä olin vuosikaudet suhteessa varattuun mieheen, ja hän vain hylkäsi minut antamatta mitään selitystä. Minä rakastin tätä miestä ja rakastan edelleen... Minun on hirveän paha olla ja minä ihan todella harkitsen itseni tappamista. Luultavasti olisin tehnyt sen jo, mutta kun minulla on koira, niin en voi sitä jättää heitteille. Harkitsen nyt tällä hetkellä koiran antamista pois, että voin päästää itseni päiviltä, sillä minä en jaksa enää. Mietihän sinä vähäsen, että mitä seurauksia kaltaisesi miehen käytöksellä voi toiselle ihmiselle olla. Miten te "aidot tosi miehet" ette kykene tuntemaan minkäänlaista myötätuntoa sellaista ihmistä kohtaan, joka teille sydämensä antaa ja hyvin paljon itsestään, vuosia elämästään -olipa kyseessä sitten oma vaimonne, tai kakkos-nainen? Tuossa aiemmin vastasit, että lähdet menemään, vaikkei edes pyydettäisi. Se on hirveä teko toisen ihmisen kannalta -tulla vain hylätyksi ilman että saa mitään selitystä. Meillä kakkosilla, joilla on ollut tunteet aidosti pelissä on vielä sekin murhe, että kukaan ei tunne sääliä ja sympatiaa meitä kohtaan. Me olemme vain halpoja, pahoja huoria kaikki, ja ansaitsemme sen kaiken paskan mitä varatun miehen taholta päällemme on kaadettu, ja ansaitsemme myöskin kaikki haukut ja paskan ja tuomion mitä toisten ihmisten taholta tulee, jos suhde tulee julkisuuteen.


      • ...
        yksi tytär kirjoitti:

        Todella kiva sinun kannaltasi, että sinua jäisi kaipaamaan niin moni. Todella kiva myös, että sinulla on niin paljon "tervettä itserakkautta" että et ole koskaan edes harkinnut itsemurhaa. Minä olin vuosikaudet suhteessa varattuun mieheen, ja hän vain hylkäsi minut antamatta mitään selitystä. Minä rakastin tätä miestä ja rakastan edelleen... Minun on hirveän paha olla ja minä ihan todella harkitsen itseni tappamista. Luultavasti olisin tehnyt sen jo, mutta kun minulla on koira, niin en voi sitä jättää heitteille. Harkitsen nyt tällä hetkellä koiran antamista pois, että voin päästää itseni päiviltä, sillä minä en jaksa enää. Mietihän sinä vähäsen, että mitä seurauksia kaltaisesi miehen käytöksellä voi toiselle ihmiselle olla. Miten te "aidot tosi miehet" ette kykene tuntemaan minkäänlaista myötätuntoa sellaista ihmistä kohtaan, joka teille sydämensä antaa ja hyvin paljon itsestään, vuosia elämästään -olipa kyseessä sitten oma vaimonne, tai kakkos-nainen? Tuossa aiemmin vastasit, että lähdet menemään, vaikkei edes pyydettäisi. Se on hirveä teko toisen ihmisen kannalta -tulla vain hylätyksi ilman että saa mitään selitystä. Meillä kakkosilla, joilla on ollut tunteet aidosti pelissä on vielä sekin murhe, että kukaan ei tunne sääliä ja sympatiaa meitä kohtaan. Me olemme vain halpoja, pahoja huoria kaikki, ja ansaitsemme sen kaiken paskan mitä varatun miehen taholta päällemme on kaadettu, ja ansaitsemme myöskin kaikki haukut ja paskan ja tuomion mitä toisten ihmisten taholta tulee, jos suhde tulee julkisuuteen.

        eikä siihen kannata sijoittaa, jollei ole varaa hävitä.


      • Näin se vain on
        yksi tytär kirjoitti:

        Todella kiva sinun kannaltasi, että sinua jäisi kaipaamaan niin moni. Todella kiva myös, että sinulla on niin paljon "tervettä itserakkautta" että et ole koskaan edes harkinnut itsemurhaa. Minä olin vuosikaudet suhteessa varattuun mieheen, ja hän vain hylkäsi minut antamatta mitään selitystä. Minä rakastin tätä miestä ja rakastan edelleen... Minun on hirveän paha olla ja minä ihan todella harkitsen itseni tappamista. Luultavasti olisin tehnyt sen jo, mutta kun minulla on koira, niin en voi sitä jättää heitteille. Harkitsen nyt tällä hetkellä koiran antamista pois, että voin päästää itseni päiviltä, sillä minä en jaksa enää. Mietihän sinä vähäsen, että mitä seurauksia kaltaisesi miehen käytöksellä voi toiselle ihmiselle olla. Miten te "aidot tosi miehet" ette kykene tuntemaan minkäänlaista myötätuntoa sellaista ihmistä kohtaan, joka teille sydämensä antaa ja hyvin paljon itsestään, vuosia elämästään -olipa kyseessä sitten oma vaimonne, tai kakkos-nainen? Tuossa aiemmin vastasit, että lähdet menemään, vaikkei edes pyydettäisi. Se on hirveä teko toisen ihmisen kannalta -tulla vain hylätyksi ilman että saa mitään selitystä. Meillä kakkosilla, joilla on ollut tunteet aidosti pelissä on vielä sekin murhe, että kukaan ei tunne sääliä ja sympatiaa meitä kohtaan. Me olemme vain halpoja, pahoja huoria kaikki, ja ansaitsemme sen kaiken paskan mitä varatun miehen taholta päällemme on kaadettu, ja ansaitsemme myöskin kaikki haukut ja paskan ja tuomion mitä toisten ihmisten taholta tulee, jos suhde tulee julkisuuteen.

        En minä ole ikinä ketään tuosta vaan hylännyt vaan suhde on normaalisti sammunut, jompi kumpi, yleensä minä kyllästynyt. Se kun on niin että uutuudenviehätystä ei voita mikään. Vaikka olisi kuinka kaunis nainen ja sängyssä menisi loistavasti siihen tottuu. Eipä aikaakaan niin alkaa etsiä uutta, ruoho näyttää aina aidan takana vihreämmältä. Ja kyllähän se uusi aina löytyy ja ensimmäiset viikot, kuukaudet ovat taivaallisia. Aika on suhteen pahin vihollinen!


      • Näin se vain on kirjoitti:

        En minä ole ikinä ketään tuosta vaan hylännyt vaan suhde on normaalisti sammunut, jompi kumpi, yleensä minä kyllästynyt. Se kun on niin että uutuudenviehätystä ei voita mikään. Vaikka olisi kuinka kaunis nainen ja sängyssä menisi loistavasti siihen tottuu. Eipä aikaakaan niin alkaa etsiä uutta, ruoho näyttää aina aidan takana vihreämmältä. Ja kyllähän se uusi aina löytyy ja ensimmäiset viikot, kuukaudet ovat taivaallisia. Aika on suhteen pahin vihollinen!

        hyvä että olet löytänyt itsesi kaltaisia naisia.

        Ihminen joka koko ajan kaipaa uusia kokemuksia on mieleltään levoton. Aika usein hän on itse järjestänyt että se arki on mahdollisemman tylsä. Tällainen persoona ei osaa kohdata itseään vaan se oma seura on ahdistavaa. Ahdistavaa on myös kohdata toinen ihminen ihmisenä. Voisi sanoa että heidän on paettava tuohon oravanpyöräänsä, että edes jotenkin kestävät itseään.

        No, sinä paneskelet toiset vaihtavat ammattia, seikkailevat tai riippuliitävät…


      • play it again my
        Näin se vain on kirjoitti:

        En minä ole ikinä ketään tuosta vaan hylännyt vaan suhde on normaalisti sammunut, jompi kumpi, yleensä minä kyllästynyt. Se kun on niin että uutuudenviehätystä ei voita mikään. Vaikka olisi kuinka kaunis nainen ja sängyssä menisi loistavasti siihen tottuu. Eipä aikaakaan niin alkaa etsiä uutta, ruoho näyttää aina aidan takana vihreämmältä. Ja kyllähän se uusi aina löytyy ja ensimmäiset viikot, kuukaudet ovat taivaallisia. Aika on suhteen pahin vihollinen!

        Sitä valtavaa viehätysvoimaa täytyy toisten aivan pakkomielteisesti jatkuvasti testata,
        ilmeisesti vielä vanhainkodissakin, vähän säälittävää mutta niin totta. Mutta ihan ok, että pelimies ja pelinainen pelaavat pelejään ja säännöt ovat samat kummallekin eli vakka on kantensa löytänyt, kivaaa.
        Tässä toteutuu win-win- periaate.


    • hvkishvöh

      Et sinä kovin fiksulta mieheltä vaikuta, täytyy sanoa...

      Miksi yleistät? Kuvitteletko tosiaan, että kaikki miespuoliset ihmiset (huom, kaikki IHMISET ovat erilaisia persoonia ja eri lailla ajattelevia omassa sielunelämässään) ajattelevat ja toimivat niinkuin sinä? Luletko että ihmiset ovat noin yksinkertaisia ja yksiselitteisiä koneita?

      Ei voi muuta ku nauraa :D

      • Hoh hoijaa

        Ette kai te nyt tuommosta provoilijaa ota tosissanne. Ilmeisesti joku 17 v räkänokka.


      • Näin se vain on

        Jos tarjolla on nuori, kaunis ja seksikäs nainen ja kiinnijäämisen riski on olematon. Tämä on armoton totuus jonka jokaisen naisen on vain hyväksyttävä.

        Toki isolla osalla miehiä ei tälläistä tilanne tule ikinä olemaan, ei kukaan nuori kaunis ja seksikäs nainen ole heistä kiinnostunut. Kiinnijäämisriskikin voi olla suuri.


      • Näin se vaan on
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        Ette kai te nyt tuommosta provoilijaa ota tosissanne. Ilmeisesti joku 17 v räkänokka.

        Kesällä tuli mittariin neljäkymppiä. Toivottavasti on vielä toinen samanlainen pätkä edessä. Perustele miksi muka provoilua? Sinänsä mielipiteelläsi ei ole merkitystä sillä minä tiedän totuuden ja se riittää minulle.


      • tavattu on
        Näin se vain on kirjoitti:

        Jos tarjolla on nuori, kaunis ja seksikäs nainen ja kiinnijäämisen riski on olematon. Tämä on armoton totuus jonka jokaisen naisen on vain hyväksyttävä.

        Toki isolla osalla miehiä ei tälläistä tilanne tule ikinä olemaan, ei kukaan nuori kaunis ja seksikäs nainen ole heistä kiinnostunut. Kiinnijäämisriskikin voi olla suuri.

        Jonkun tutkimuksen mukaan näin on. Jos nainen on kaunis ja nuori ja haluttava, eikä ole riskiä jäädä kiinni omalle puolisolle, niin sinne meni. Joillakin tuo riskin määritteleminen menee överiksi...

        Aloittajan kaltaisia ihmisiä on valitettavasti olemassa. He eivät osaa arvostaa ja kunnioittaa muita ihmisiä. Käyttävät toisia ihmisiä vain omiksi tarpeikseen.

        Kunpa nuo voisi erottaa inhimillisistä ihmisistä heti alkuunsa... :(


      • Näin se vain on kirjoitti:

        Jos tarjolla on nuori, kaunis ja seksikäs nainen ja kiinnijäämisen riski on olematon. Tämä on armoton totuus jonka jokaisen naisen on vain hyväksyttävä.

        Toki isolla osalla miehiä ei tälläistä tilanne tule ikinä olemaan, ei kukaan nuori kaunis ja seksikäs nainen ole heistä kiinnostunut. Kiinnijäämisriskikin voi olla suuri.

        Totuus on myös armoton siinä, että naisilla on huomattavasti useammin tilanteita, joissa he voivat pettää. Miehet eivät ole niin kranttuja, joten naisilla on enemmän valinnan varaa.

        Joka on oppinut kaksinaismoralismin, pystyy vakuuttamaan itsensä näin. Teko ei ole paha, jos siitä kukaan ei saa tietää. Ikään kuin tekoa ei olisikaan jos siitä ei muut tiedä. Ilman omaatuntoa onnistunee …


    • verynais

      Petä petä petä niin paljon kun sielu sietää. Miehissä on seksikkäintä se luonne. Omanarvontuntoinen ja rehellinen. Silloin kannattaa elää jonkun kanssa ja asioilla on oikea tarkoitus. Toisen arvostus lisää rakkaudentuntua ja se vain kasvaa sisällä kun huomaa vilpittömyyttä...minulla ainakin.
      Mielestänin on heikon itsetunnon merkki, jos ei ole sinut oikeasti itsensä kanssa ja hypitään tyyliin "vieläkö kelpaan" jollekin. Olen tavannut sellaisia miehiä, mutta myös suoraselkäisiä. Nyt minulla on luullakseni sellainen suoraselkäinen villimies, joka on aito ja rehellinen duunari..ihan tavallinen suomalainen sänkileuka virttyneessä villapaidassa ja työn muokkaamassa lihaksikkaassa kropassa. On niin mukavaa käpertyä sellaisen tahvon kainaloon ja upota syvyyksiin. Haiseehan se työlle joskus mutta eipä haittaa tippaakaan :) Tällainen hienolady taisi vihdoin kohdata kaikkien häntäheikkien jälkeen sen ihan oikean miehen :)))
      Kaikenkarvainen kuppamuna ei saisi jalansijaa, kun on puhtoisia ja rehtejä tarjolla. Se vaan on niin että SELKÄRANKA on SEKSIKÄSTÄ :)))))

      • Näin se vaan on

        Naiset ovat ihmeellisiä. Aluksi ollaan niin rakastuneita, eipä aikaakaan kun onkin muuttunut maailman suurimmaksi kusipääksi. Sitä saa mitä tilaa, en minä ole miksikään muuttunut, naisen odotukset ovat.


      • juupajoopa
        Näin se vaan on kirjoitti:

        Naiset ovat ihmeellisiä. Aluksi ollaan niin rakastuneita, eipä aikaakaan kun onkin muuttunut maailman suurimmaksi kusipääksi. Sitä saa mitä tilaa, en minä ole miksikään muuttunut, naisen odotukset ovat.

        sitten, mikset avoimesti kerro naisellesi/vaimollesi tästä pettämisvimmastasi??? Olen tavannut kaltaisiasi "tosimiehiä" eikä yksikään ole milloinkaan kertonut suhailuistaan muiden kanssa muuten kiinni jäädessään ja silloinkin yrittäneet vielä jotain sepustaa puolustuksekseen. Ja roikkuakseen suhteessa minun kanssani...onko tämä nyt tosimiehen toimintaa? Luulen, etteivät yksinkertaisesti ole muuta halunneet kuin omistaa minut,pitäneet esineenään. En kaipaa sellaista "rakkautta" sillä se ei sitä ole....lueppas näin se vaan on epäkypsästä kiintymistavasta...lienee tuttua.


      • Näin se vaan on
        juupajoopa kirjoitti:

        sitten, mikset avoimesti kerro naisellesi/vaimollesi tästä pettämisvimmastasi??? Olen tavannut kaltaisiasi "tosimiehiä" eikä yksikään ole milloinkaan kertonut suhailuistaan muiden kanssa muuten kiinni jäädessään ja silloinkin yrittäneet vielä jotain sepustaa puolustuksekseen. Ja roikkuakseen suhteessa minun kanssani...onko tämä nyt tosimiehen toimintaa? Luulen, etteivät yksinkertaisesti ole muuta halunneet kuin omistaa minut,pitäneet esineenään. En kaipaa sellaista "rakkautta" sillä se ei sitä ole....lueppas näin se vaan on epäkypsästä kiintymistavasta...lienee tuttua.

        Meillä ei ole vaimon kanssa avioehtoa, omaisuus menisi jakoon. Toiseksi vaimoni on lapsieni äiti, ei minulla ole pienintäkään aikomusta häntä jättää. Kolmanneksi, ei kukaan ole niin tyhmä että alkaisi vieraissa käymisiään kertomaan kenellekään. Kaikkein vähiten vaimolleen!

        Minä en ole kenessäkään kakkosessa roikkunut, päinvastoin. Jos tahtoo lopettaa suhteen ei tarvitse toista kertaa sanoa. Yleensä ei tarvitse sanoa mitään, minä olen suhteen katkaissut.


    • Ketään enää koskaan. Mokasin kerran, mutta olen myös oppinut siitä. Jotta silleesä!

    • Fakta juttu

      Usein työmatkoilla, monasti ulkomaillakin. Kyllä siellä aina käydään vieraissa jos matka on vähänkin pidempi. Tämä on aivan itsestäänselvää.

      • Uskollinen nainen 72

        Mies ajottain reissuhommissa.

        Minä PUUTTEESSA kotona. Tarjontaa on ja yltäkyllin, mutta olen päättänyt pysyä uskollisena.

        Olisi VITUN VÄÄRIN, että mies pettäisi matkoillaan, kun minä kieltäydyn lähes päivittäin.

        Olemme luvanneet olla uskollisia. Jos vieras kiinnostaisi niin vapaa suhde tästä pitäisi tehdä....(hän ei sitä halunnut), joten jos hänon uskoton....AIKAS PERSEESTÄ!


    • Haastan sinut!

      Minusta noin monta eri naisjuttua ja päätynyttä suhdetta kertoo ihan päinvastaista. Eihän sinusta näytä kukaan tykkäävän? Sitten kun oikeasti joku sinustä välittää voit olla oma itsesi ja hän välittää sinusta vielä sittenkin.
      Siinä onkin sinulle haastetta! Petät siksi kun luulet että se tarkoittaa tykkäämistä kun joku suostuu seksiin kanssasi. Sehän nyt on helvetin helppoa kenelle vaan. Vaikempaa onkin se että joku siinä vierellä pysyisi mutta sinä taidat vähän pelätä sitä tilannetta. Pelkäät että sinut hylätään ja siksi kipität vonkaamaan seksiä tai antamaan sitä munaa jollekkin. Sen kautta voit tuntea itsesi muka merkitykselliseksi. Ei tässä kauneudella ja seksikyydellä ole mitään merkitystä. Kunhan selittelet itsellesi. Et vain uskalla rakastaa etkä osaa ottaa sitä vastaan. Et ole ainoa sillä teitä on paljon. Surullista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe