VINCCI EL KANTAOUI CENTER HUONEISTOT

Jekueli

Kukaan lomaillut viimeaikaoina tuossa Vincci el kantaoui centerissa????
Tähtiä ainakin hotellilla on neljä mutta vastaako luokitus todella sitä?
Mikä oli keittiöiden varustetaso?
Kertokaa kokemuksia!
Kiitos =)

10

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimi12

      sitkeästi pyytämällä saa kattilan ja paistinpannun. Muutama lautanen, haarukat, veitset ja lusikat. Aikaisemmin kaikki löytyi automaattisesti huoneistosta, viimeksi jouduimme soittelemaan respaan useita kertoja ennen kun toimittivat ne.
      Hotelli on sievä, mutta olen ollut viihtyisemmissä kahden tähden hotelleissa.

      • Jekueli

        Kiitos vastauksestasi.
        Taidan ottaa sen perus setin mukaan kotoa eli: viinipullonavaaja, hedelmäveitsi, kuorimaveitsi ja suola&pippuri! ;)
        Niillä pärjää jo kummasti.


      • mimi12
        Jekueli kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.
        Taidan ottaa sen perus setin mukaan kotoa eli: viinipullonavaaja, hedelmäveitsi, kuorimaveitsi ja suola&pippuri! ;)
        Niillä pärjää jo kummasti.

        no, ei ihan huono valinta, mutta toinen matkatoimisto ja hotelli sittemmin osoittautunt paremmaksi. Kyllä lomasi varmasti onnistuu tuolla asenteella. Onhan loma muutakin kuin hotellei.
        Hauskaa lomaa.


    • fjkl

      ERITTÄIN huono hotelli. Kävin siellä vähän aikaa sitten ja koko röttelö sen kun huononee ja huononee. Alati vaihtuva henkilökunta on ruvennut varastelemaan asiakkailta, rahanvaihdosta saa toistuvasti vääriä summia dinaareina. Vaihdoin neljä kertaa, joka kerralla yrittivät panna sukkaansa n.100 euroa. Joten älkää helkutissa menkö siihen libyalaishörhöjen "luolaan".

      • kokemustaonmyös

        Ne on varastelleet siellä jo pidemmän aikaa. Niistä on jopa paljon tehty luultavammin aikojen saatossa valituksia hotellin johtajalle, mutta taitaa olla pomo samassa jengissä mukana, kun ei näköjään muutosta tule. Oikeesti kannattaa olla tosi tarkka ja laskea rahat siinä heidän silmien edessään että ovat oikein. Jälkikäteen on turha mennä itkemään rahojensa perään. Tai kannattaa mennä jälkikäteenkin mutta aina varmempi kun lasket rahasi tiskillä heti. Ja tämä on todellakin totta että tälläinen bisnes tämän hotellin vastaanotossa kukoistaa. Luultavammin tekevät tällä huijauksella aika suurtakin tiliä kuukausitasolla.


    • tunisiankävijä

      Olin huhtikuussa kyseisessä hotellissa Deturilla. Mielestäni puolihoito oli erittäin hyvä, ruuat olivat maukkaita ja valikoimaa todella runsaasti. Hotellihuone hieman kolkko ja vanhanaikainen, mutta kyllä siinä kelpasi asua, kun oli näkymä uima-altaalle.
      Astioita ei ollut kaapissa tarpeeksi ja lämminvesi loppui aika nopeasti, joten piti äkkiä käydä suihkussa. Palvelu hotellissa oli keskinkertaista, respan henkilökunta ei aina ollut niin palvelualtis, mutta pääasiassa kuitenkin asiat tuli hoidettua.
      Mitään rahanvaihto-ongelmia ei ollut.
      Uima-allas alue oli viihtyisä, mutta hotellin omaa rantaa ei oltu vielä laitettu kuntoon.
      Ainoa negatiivinen asia oli, että hotellin sisällä pyöri jatkuvasti kaupustelijoita kauppaamassa mitä ihmeellisimpiä tuotteita ja retkiä. Näin ollen hotellin aulassa ei voinut koskaan istua rauhassa, kun aina oli joku kimpussa. Lisäksi hotellin aulassa olevasta yökerhosta kantautuva musiikki häiritsi aika pahasti koko yön.

      • carin

        Olin tammikuussa pitemmän aikaa ja viihdyin hyvin. Respassa kaikki onnistui hyvin. Jos valitettavaa oli, asiat järjestyivät nopeasti.

        Muukin henkilökunta huolehti vieraasta esimerkillisesti. Erityisesti animaatioryhmä saa 10 pistettä yrityksestä keksiä mielekästä tekemistä ja aktiivisesti tiedottaa ja kertoa tulevasta toiminnasta.

        Ruoka oli erityisen hyvää ja monipuolista, varsinkin salaatit ja jälkiruuat maistuivat minulle liiankin hyvin.
        Minkäänlaista epärehellisyyttä tai tyrkyttelyä ei minuun kohdistunut. Tein heti alussa selvää, etten halua mennä järjestetyille retkille yms. vaan järjestää itse oman ohjelmani.
        Oma asiallisuus ja ystävällisyys saa positiivista vastakaikua matkoillakin.


    • libyalaisten

      Jos oikein muistan niin on Libyalainen omistus että siitä voi jotain päätellä

    • harri3

      Mitä siitä voi päätellä? Mielestäni hotellin henkilökunnassa ei ollut mitään vikaa. Kaikki sujui hyvin omalla lomallani.

    • janttu1

      Hyvä hotelli, ei voi valittaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe