Työanantajani oli kuullut, että posliini on muotia. Koska hänellä itsellään ei ollut sähköparranajokonetta, hän pyysi minua ajelemaan itsensä.
Oli tuollainen kuuskymppinen ja risat -yrittäjä. Näkymä oli nuorelle miehelle ennalta aavistamattoman karmea.
Mutta ei kun jatkojohto seinään ja työhön.
Homma tuli hoidetuksi. Seuraavana yönä oli hieman painajaismaisia unia, mutta sepä siitä. Nyt kuitenkin kyselisin, mahtaako moinen toiminta olla syntiä? Mitä olisin voinut tehdä kun työnantaja pyysi minua hoitamaan homman? Kieltäytyminen ymmärtääkseni ei nykyisessä taloudellisessa tilanteessa ja työllisyystilanteessa tullut lainkaan kyseeseen.
No onko se pos-
liini syntiä?
2
348
Vastaukset
- ollut karmai-
seva kokemus ja riipaiseva näky. Oikeastaan pahempi paikka on nähtävissä vasta kuoleman rajan takana, jos joutuu sinne kitkerämmälle puolelle.
Mutta on toki selvää, että kaikki työ on tehtävä niin kuin Jumalalle.- tävät näky-
mät! Toivottavasti et näe painajaisia tästä työkomennuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721