Hei mammat! Onko kellään kokemuksia vatsataudista raskauden aikana? Mulla raskausviikkoja 10 5 ja hirveä vatsatauti ollut eilisestä alkaen. Ruoka ei maistu ja nesteet tulee ulos. Pitäisikö huolestua,vaikuttaako vaaviin? Vettä ym.nesteitä oon yrittänyt juoda ja aattelin kokeilla seuraavaksi Osmosal-ripulijuomaa,jos vaikka tehoaisi.
raskaus ja vatsatauti
4
16556
Vastaukset
- MrsChaos
vauva yleensä ottaa sen mitä tarvitsee- vaikka äidin kustannuksella. Vauvalla todennäköisesti eti ole hätäpäivääkään, mutta ymmärrän kyllä äettä sulla on kehno olo. Se osmosal = keittosuolaliuos sokeria, muuten. Eli sitä voi tehdä itsekin, keittää (muistaakeni) 0,5l vettä, teelusikallinen suolaa ja 0,5 dl sokeria. Tosta sokerin määrästä en oo ihan 100% varma, mutta tähän tyyliin se menee :)
Runsaasti nestettä vaan sisään, ja pikaista paranemista :) - äippä82
suosittelen että menisit sairaalaan osastolle tiputukseen koska mikään ei pysy sisällä,elimistösi kuivuu ja on vaaraksi myös vauvalle jos et saa ravintoa...suonensisäinen tiputus joka sinulle osastolla laitetaan,auttaa molempia.
- Tyttö24
Mulla tippu 3 kiloa viikossa paino kun kaikki tuli ulos minkä sisälle sain.
Neuvolassa tekivät verikokeet ja Rotaviruksen sai koukkuun.
Ei laittanut tiputukseen, makoilin saikulla ja koitin nesteyttää ja syödä minkä kerkesin.
Vieläkin on pahoinvointia ja viikkoja takana 27 3, sairaalasta odottelen lähetettä, jos keksisivät mistä johtuu.. ehkä saan lääkkeet? Tiputukseen ei mua ole laittamassa.
Kaveri, jolla hankinnassa on toinen muksu jaksaa panikoida mun pahoinvoinnista ja hänen mielestään mun pitäis hakea sairaslomaa lomien alkuun saakka ja vihjailee myös tiputuksesta.. Hänen mielestään lapsi voi huonosti, mutta minä tässä vaan voin pahoin. Vauva kasvaa normaalisti ja saa kaiken tarpeellisen vaikka oksentelenkin.
- kaisa
Riksu!
Mulla on kanssa tällä hetkellä vatsatauti. Raskausviikkoja takana 7 2. Mitään ei pysty syömään, nestettä yritän kovasti tankata, mutta tulee ulos. Painoa lähteny n. 5 kiloa viikossa. Koko ajan hirveän huono olo. Toivottavasti vauva on kunnossa. Pikaista paranemista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184481Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5042405Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421961Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171722- 771525
- 1591503
- 101001
- 93890
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34808- 115800