Parasta / Huonointa palvelua Kauhajoella

Olen ihminen

Elikkä missä liikeessä huonointa palvelua ja vastaavasti paras palvelu? Kokemuksia..

32

10799

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rabbeman

      Paras palvelu on ollut ehdottomasti Haapakoskella Aron kylässä. Aina on auto tullut kuntoon ja hinnatkin ovat kohtuullisia. Suosittelen lämpimästi! Huonointa palvelua olen saanut Datainfolla. Vähän tuntuu että siellä asiantuntemus puuttuu ja myydään tuotteita reilulla ylihinnalla. Olen kyllä kuullut muiltakin, että viat eivät korjaannu mutta kalliit laskut joutuu silti maksamaan!

      • ja sen pontiakki

        koskee vain datapuolta.. muuten hyvä palvelu ja kauniit myyjättäret siinä pelkän infon puolel


      • jippijeejee
        ja sen pontiakki kirjoitti:

        koskee vain datapuolta.. muuten hyvä palvelu ja kauniit myyjättäret siinä pelkän infon puolel

        paikkoja mistä saa hyvää palvelua. mm. Nuotti Apteekki, Sepon Halpa-Halli, R-Kioski, Siwa jne.
        Huonoa palvelua on kyllä tullut saatua Mäntymäen kenkäkaupasta. Ei tarvitse toista kertaa enää mennä sinne ostoksille!


    • dskljfkajk

      Parasta ja ystävällisintä palvelua...katsastusaseman tytöiltä, Tokmannilta, Instrumentaariumista, Nuotti Apteekista, Elmosta, MM Autohuollosta, Alkosta, elokuvateatterista
      Huonointa palvelua... Ykköskulman silmälasiliikkeestä, ABC,ltä, Tammiston kultasepänliikkeestä, Oliverista

    • Shoppaalija

      Hyvää palvelua: Pentik, Kahvila Pysäkki, Posti, KTK, Valtti, Kivan Tähäre, Siwa, Rolls
      Huonoa: Sepon Halpahalli, Petriina, KenkäMäntymäki, Verovirasto, Viihdestoppi

      • Minun listani

        Hyvää palvelua: Tiimari, Tapion Lankakauppa, AT-huolto, Akku ja Rengas, Kimppu kivaa
        Huonoa palvelua: Sportia, K-Supermarket, Ykköskirppis, Topeekan kirppis


      • PlussaPallo....
        Minun listani kirjoitti:

        Hyvää palvelua: Tiimari, Tapion Lankakauppa, AT-huolto, Akku ja Rengas, Kimppu kivaa
        Huonoa palvelua: Sportia, K-Supermarket, Ykköskirppis, Topeekan kirppis

        Kaikista näistä kaupoista saa hyvää palvelua, jos sitä ymmärtää pyytää.. Mutta ettehän te muutenkaan osta mitään Kauhajoen kaupoista vaan ajelette Seinäjoelle ja Tuuriin..Elämysshoppailemaan...


      • tietonasi
        PlussaPallo.... kirjoitti:

        Kaikista näistä kaupoista saa hyvää palvelua, jos sitä ymmärtää pyytää.. Mutta ettehän te muutenkaan osta mitään Kauhajoen kaupoista vaan ajelette Seinäjoelle ja Tuuriin..Elämysshoppailemaan...

        Lastenlaulussakin sanaillaan: "Ripuli on märkää kakkaa". PlussaPallolla on ilmeisesti vatsavaivoja, minkä lisäksi hän haluaa tuottaa sitä itseään verbaalisesti. Kokeilisit Jaffaa ja hiilitabletteja.


      • PlussaPallo 3.0
        tietonasi kirjoitti:

        Lastenlaulussakin sanaillaan: "Ripuli on märkää kakkaa". PlussaPallolla on ilmeisesti vatsavaivoja, minkä lisäksi hän haluaa tuottaa sitä itseään verbaalisesti. Kokeilisit Jaffaa ja hiilitabletteja.

        Kurikan apteekis... kun täälä on kuulemma niin huono palvelu..


    • Jussi Pussi

      Kauhajoen sossus kun ei anna mulle rahaa,, Mustat saa rahaa reppukaupalla. Mutta mikisi mä en saa onko sossu rasistinen paikka jonne vain mustilla on etuoikeus..

      • housuihisi

        Miten PlussaPallon ripuli voi? Ole tarkka, ota Pirkka!


    • TSÄDÄB-

      Hyvää: ElmoSport, Susannan grilli, Gala kebab, Ykköskulman kioski, Juulianna, Lounaspaussi, S-etu-huolto, Rautia, Valtti, Esso (nyk. ST)

      Huonoa: Kesport vai mikä lie intersport, Marmara kebab, Katsastusaseman kyrpäotsat (tiskillä), JH-rengas, Lähdesmäen rengasliike (jossa kuitenkin pakko käydä valikoiman vuoksi, hinnat ja valikoima kohdallaan, palvelu ei). Rakennusmarketti vaihtelevasti.

    • Paikankyselijä

      Noin 15 vuotta sitten oli Hannu Loukolla myyjän paikka auki. Ohikulkiessani poikkesin esittäytymässä kauppiaalle. Kauppias Loukko oli hyvin yrmeä, ja sanoi: "tänne ei tulla aikaa varaamatta"! Lähdin pois. Eipä ollut kauppiaalla pelisilmää. Myöhemmin olen tehnyt aika isoja ostoja. En ole kuitenkaan sitten enää varannut kauppias Loukolta aikaa tarjousneuvotteluita varten. Näin huonoa palvelua ei ole Kauhajoella muualla sitten ollutkaan.

    • Miina965

      Parasta palvelua olen saanut Kauhajoella mm. Ege Kebab Pizzeriassa, Siwa, S-market ja Tokmanni.

    • glsf

      TOYTA autohuolto pelaa

    • fih

      Parhaimmat on rakennusmarket, ykköskulman kioski, halpa-halli ja kunnallinen hammaslääkäri ja uusi katsastuasema.
      Huonoimmat, citymarket, epäillään monia varkaiksi, eikä kassajonot toimi. Tokmanni, kun hinnat eriä mitä luvataan ja järjestely sen kautta perseestä, entinen Antin grilli, hiuksia ollut ruuassa, pienet annokset ilman mitään mausteita.

    • uunoeemeli

      citaris ja tokmannilla paras palvelu ja ihanimmat naiset

    • ohari

      Kauppa nimeltä Loukko. Kiinni viime lauantaina 31.3. Väitti puhelimessa että netissä on ilmo ettei ole auki . ei muuten ollut.

      • Igorfromrusky

        Sokia saa olla, siellä se lukee heidän etusivulla ja Facebookissa. Tuli jopa lehdessä vastaan.


    • Mönkijäjätkä

      Olekko sokia ilmoitus oli lehdes nettisivuulla ja facebookis ,olihan moni muukin erikoiskauppa pääsiäisennä suljettu. Kappa sitä kappiaskin joskus saa pitää lomaa.

    • kirkossa paska palvelu en saanut viiniä kuin tilkan ja leipä takertui kurkkuun

    • Anonyymi

      Ylimielistä porukkaa, tänäänkin abc Vaasan parkkipaikalla avolava rouskutti yli 1/2 tuntia ovenedessä ja kaikki diselkatkut sisään rakennukseen ? Ostaisivat seuraavasta osamaksusta, startin siihen autoon ! Aivotonta porukkaa ????

      • Anonyymi

        Ai se "loukko" avolava ? Näin sen ja soitin poliisille, en tiedä kävikö. Joku sääntöhän tyhjäkäynnistä on ??? Nää pellet ei siitä välitä !


    • Anonyymi

      Täällä ei osata arvostaa yrittäjiä ja palveluita.

    • Anonyymi

      Loukolta en ainakaan itse osta enään mitään... Sieltä ostin käytetyn moottorikelkan ja siihen piti tehdä luovutustarkastus... Laitteen saatuani se paljastui lähes hengenvaarallieksi. Kun soitin ja kyselin että miksi näitä vikoja ei ole korjattu tai edes minulle infottu. Niin vastattiin että ei me ton hintaisia kamppeita syynätä kunnolla läpi. Ja aina käytetyssä voi jotain olla vikana

      • Anonyymi

        Menin vähän huonommissa kamppeissa tarjous-ajoleikkuria ostamaan, katsoivat kaukaa eivätkä tulleet sitä myymään. Olisi ollut käteismaksu, paremmissa kamppeissa ollet saivat palvelua vaikka tulivat jälkeeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin vähän huonommissa kamppeissa tarjous-ajoleikkuria ostamaan, katsoivat kaukaa eivätkä tulleet sitä myymään. Olisi ollut käteismaksu, paremmissa kamppeissa ollet saivat palvelua vaikka tulivat jälkeeni.

        Korjaamon touhu muutenkin sekaista.Ennalta varattuja huoltoja "unohtuu"tehdä ja noudettaessa ihmetellään asiaa.
        Rahat kelpaa,kermalle kumarretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaamon touhu muutenkin sekaista.Ennalta varattuja huoltoja "unohtuu"tehdä ja noudettaessa ihmetellään asiaa.
        Rahat kelpaa,kermalle kumarretaan.

        Ylimielistä asennetta jo kolmannessa polvessa,kyl Karikoski häpee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielistä asennetta jo kolmannessa polvessa,kyl Karikoski häpee

        On niin kiirusta kun pitää työntekiöötä haukkua ja kattua ettei ne vaan varasta mitään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaamon touhu muutenkin sekaista.Ennalta varattuja huoltoja "unohtuu"tehdä ja noudettaessa ihmetellään asiaa.
        Rahat kelpaa,kermalle kumarretaan.

        Pomppopalloporukalle "mafia" levitetään punaista mattoa mutta maksavalle asiakkaalle näytetään takapuolta , onneksi ei ole ainut mönijäkauppa näillämain . Seinäjoelle piti taas rahat viedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin kiirusta kun pitää työntekiöötä haukkua ja kattua ettei ne vaan varasta mitään .

        Joo se ameravalvonta on omaa henilökuntaa varten ei varkaita niikun nähtiin kun motoja varastettiin ei näkynyt kun varjoja kameroissa.


    • Anonyymi

      Jos loukolle mielit töihin niin muista, tulos tai ulos, ole kiireellinen ja osta audi itsellesi. Vain pakkomyymällä uutta kalustoa saat kunnioitusta. Jos menet asiakkaana huuda ovelta täälä raha missä myyjä. Jos käytettyjä menet ostamaan niin saat ottaa makuupussin mukaan odotustiloihin.
      Terveisin odotustiloihin unohdettu Närpiöläinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe