Mikäs pulju tämä on? Onko kukaan saanut lainaa täältä?
Creditstar
4
1546
Vastaukset
- No Credit
Ensimmäinen laina (muistaakseni 200€) kahdessa erässä tuli varsin nopeasti ja maksoin molemmat erät samalla kertaa ennen eräpäivää. Tämän jälkeen yritin hakea ko. lafkan tarjoamaa idealainaa. Lähetin sähköpostilla tarvittavat liitteet ja odotin. Tämä on niitä paikkoja, joista soitetaan perään ja varmistetaan, ettei kukaan ole pakottanut ottamaan lainaa. Minulle soitti aina sama asiakasneuvoja, joka oli todella kuiva ja kuulosti siltä, että vihaa työtään.
Joka tapauksessa päätös oli kielteinen. Noh, ajattelin sitten ottaa ihan vain pikalainan, koska olin tuon edellisen hoitanut hyvin. Lopputulos, kumpaakaan ei myönnetty. Lähetin heille perään sähköpostiviestin, jossa kerroin, että tunnukseni voi poistaa ja että asiakaspalvelunsa kaipaa todella piristettä.
On parempiakin paikkoja.- Yes Credit
Mun mielest on se paikka hyvä, jotenkin semmonen luotettava.
Ja no siitä asiakasneuvojasta oon mä samaa mieltä, soittelin sinne pari päivää sitten ja ei sielt osattu auttaa mitenkää, vaa sanoi et odottele ja tuntui et hän itekään ei ymmärtäny mist kyse oli. Mut aina oon saanu tarvittavat vipit :D - plus
Yes Credit kirjoitti:
Mun mielest on se paikka hyvä, jotenkin semmonen luotettava.
Ja no siitä asiakasneuvojasta oon mä samaa mieltä, soittelin sinne pari päivää sitten ja ei sielt osattu auttaa mitenkää, vaa sanoi et odottele ja tuntui et hän itekään ei ymmärtäny mist kyse oli. Mut aina oon saanu tarvittavat vipit :Dhain 200e soitto perään mitä tuloja mitä menoja onko pakotettu tosi nuiva ihminen tulin tulokseen en halua lainata tuosta puljusta mitään pyysin ettei lähettäisi enää tekstiviestejä
Taisi olla hyväkin kun tenttasi ei tullut otettua vippiä kyllä tässä viikko menee ilman rahaakin
- ......
Aivan ihme.. Yhtäkkiä vaan soi puhelin ja sieltä tulee tätä onko sinua pakotettu paskaa.. :D
Myöhemmin soittaa uudestaan..
* Päätös oli kielteinen..
* Jaaha, saanko kysyä mistä syistä
* Ehdoissamme lukee, että sitä ei tarvitse ilmoittaa. Hei heii...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584