Creditstar

creditstar

Mikäs pulju tämä on? Onko kukaan saanut lainaa täältä?

4

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Credit

Ensimmäinen laina (muistaakseni 200€) kahdessa erässä tuli varsin nopeasti ja maksoin molemmat erät samalla kertaa ennen eräpäivää. Tämän jälkeen yritin hakea ko. lafkan tarjoamaa idealainaa. Lähetin sähköpostilla tarvittavat liitteet ja odotin. Tämä on niitä paikkoja, joista soitetaan perään ja varmistetaan, ettei kukaan ole pakottanut ottamaan lainaa. Minulle soitti aina sama asiakasneuvoja, joka oli todella kuiva ja kuulosti siltä, että vihaa työtään.

Joka tapauksessa päätös oli kielteinen. Noh, ajattelin sitten ottaa ihan vain pikalainan, koska olin tuon edellisen hoitanut hyvin. Lopputulos, kumpaakaan ei myönnetty. Lähetin heille perään sähköpostiviestin, jossa kerroin, että tunnukseni voi poistaa ja että asiakaspalvelunsa kaipaa todella piristettä.

On parempiakin paikkoja.

• Yes Credit

Mun mielest on se paikka hyvä, jotenkin semmonen luotettava.
        Ja no siitä asiakasneuvojasta oon mä samaa mieltä, soittelin sinne pari päivää sitten ja ei sielt osattu auttaa mitenkää, vaa sanoi et odottele ja tuntui et hän itekään ei ymmärtäny mist kyse oli. Mut aina oon saanu tarvittavat vipit :D

• plus
        Yes Credit kirjoitti:

Mun mielest on se paikka hyvä, jotenkin semmonen luotettava.
        Ja no siitä asiakasneuvojasta oon mä samaa mieltä, soittelin sinne pari päivää sitten ja ei sielt osattu auttaa mitenkää, vaa sanoi et odottele ja tuntui et hän itekään ei ymmärtäny mist kyse oli. Mut aina oon saanu tarvittavat vipit :D

hain 200e soitto perään mitä tuloja mitä menoja onko pakotettu tosi nuiva ihminen tulin tulokseen en halua lainata tuosta puljusta mitään pyysin ettei lähettäisi enää tekstiviestejä
        Taisi olla hyväkin kun tenttasi ei tullut otettua vippiä kyllä tässä viikko menee ilman rahaakin

• ......

Aivan ihme.. Yhtäkkiä vaan soi puhelin ja sieltä tulee tätä onko sinua pakotettu paskaa.. :D

Myöhemmin soittaa uudestaan..

* Päätös oli kielteinen..

* Jaaha, saanko kysyä mistä syistä

* Ehdoissamme lukee, että sitä ei tarvitse ilmoittaa. Hei heii...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4946
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3516
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2767
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16