Tietääkö kukaan, onko Länsi-Uudellamaalla (Lohja, Vihti tai lähialueet...) pieneläinhoitolaa, jonne kääpiösiilin voisi viedä loman ajaksi hoitoon ? Tahi jos Helsingin seudulta löytyisi, niin sekin tulisi kyseeseen.
Kiitos etukäteen :)
Hoitopaikka siilille ?
5
891
Vastaukset
- Eläintarha1
Itse asun Vihdissä, ja voisin mahdollisesti majoittaa kääpiösiilin väliaikaisesti. :)
Kysele lisää; [email protected]- TuffTuff
Hei, kiitos yhteydenotosta. Jos tarvetta toisenkin kerran myöhemmin ilmenee, voinko ottaa yhteyttä ja
tiedustella pallerolle hoitopaikkaa ?
T. E-M Virtanen
- layran
jep mäkin voin ottaa siilin väliaikaiseen hoitoon (: asun kans vihdissä (: oma pikkunen kuoli kuukausi sitte... ota yhteyttä [email protected]
- millaaaa
Heippa!
Voisimme mielellämme ottaa siilin hoitoon , saisi täällä hellää ja kokenutta hoivaa :-)
Jos ollenkaan kiinnostaa, niin laitathan vaikka mailia ja kerron lisää!
[email protected] - Vihtorille hoitopaik
Heips!
Etsimme Vihtori siilillemme hoitopaikkaa 5.-14.8.2011 väliselle ajalle Etelä-Suomesta (mieluiten Pääkaupunkiseudulta).
Ota yhteyttä:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954