koiratutkat?

pystykorvamies

tietääkö kukaan myydäänkö käytettyjä tutkapantoja??
pitäisi saada joku ultrapointer tai trackeri?? vuoden tai kaksi vanha,kun ei vielä tiedä kannattaako sijoittaa uuteen,kun on pentu koira vielä eikä tiedä rupeaako koira toimimaan.

17

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "rupeaako koira toimimaan"

      Pallinaama on näköjään ostanut lelun itselleen ja nyt toivoo että se kans toimis eikä menis heti rikki. Ja vielä pitäis saaha toinenkin lelu, tutkapanta, ja senkin pitäisi toimia. On se kumma, kun tällaisten finniposkien annetaan päissään heilua aseitten kanssa metsissämme.

      • YXVAANTOINEN

        se ei toimi mikään. Järkikin seisoo kuin pikkupojan pippeli. Mee hakemaan terveyskeskuksesta apua jo viimeinkin.


    • tate 37

      ainakin Trackerilla

    • sus,anaalilyytikko
    • pete2469

      on myynnissä ultrapointti 4patterilla kännykkä (kommunikaattori) yht.500€
      on kolme syksyä ollut käytössä ja toimii (on hyvä)

    • han23432

      shhj:n keskustelupalstan kirpputorilla

    • metsämies...

      www.huntingtracker.net siinä on sellainen laite että pärjää!!! eikä hintakaan ole paha :)

    • Jaakko-79

      Juu tuo Huntingtracker pesee kyllä trackerin mennen tullen. Itse ostin kuukausi sitten netistä huntingin ja erittäin kätevä on ollut käyttää, eikä jumittele. hinta ei juuri päätä huimaa... :)

    • pasikoira

      Totta puhut Jaakko :)

    • Kylä lähtee....

      Mitä hä ei ole totta. Täällähän on alan miehiä kun huntingtrackerista turisee... en ymmärrä sitä että porukka jonottaa m... pystyssä jotain garminia, kun parempaa saa ja reilusti halvemmalla. Huntingtracker n.1 tracker n.2 ultrapoint n.3

    • jorvelo---

      Mulla oli aikasemmi huntingTracker vai miten se kirjotetaa mutta se oliki vaihtanut nimensä.
      etin sitä netistä mutta ei meinannu löytyä millään mutta näköjään ovat sen vaihtaneet ainakin ohjas tälle sivulle www.paikkari.com
      tosi hyvä on ollut. ei perkele ku nämä vaihteloo nimiä.

    • --------------------

      paikkari mullaki on käytössä, ostin kun edullinen hinta oli.

    • Esa 1267

      Miten se on pelannut, nimittäin paikkari? Hinta huokuttelisi kokeilemaan??

      • isäntä---

        Nyt olen vasta parikertaa käyttänyt mutta kyllä ajoi asiansa. Minä olin tyytyväinen ja pätkinyt missään kohassa ja kummatkin koirat olivat näkyvissä koko jahdin ajan olen ja testasin jo ennen metsästystä sitä ja tämä selvis siinä.
        Hinta on halpa ja epäilin että ei halvalla hyvää saa mutta nyt täytyy sanoa että ajoi asiansa!


      • Paikkarin käyttäjä

        On ajanut asiansa. Hinta hämää. Tälläkertaa halvalla sai hyvän.


    • luppakorva1

      Nyt varmaan on kokemusta pitemmältä ajalta paikkarista?? onko hyvä?
      Pitäs llöytää tutka koiralle, olen katellu astron320 pistä ja dc50 pantaa mut on vähän turhankallis. Paikkareita sais ainaki3 ton hinnalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe