Katkaisuhoidosta

Pajatso palaa

Miksei kukaan koskaan selviä kunnolla katkaisuhoidosta?? Johtuuko se siitä, että ihminen katkaistaan poikki?? tietääkö kukaan?

2

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskis on parasta

Ompa torkeää!!!! EN OLE IKINÄ TIENNYT; ETTÄ; PÄIHDEONGELMAISIA-KATKAISTAAAN!!!

hALUISIN tUTKIMUKSIA TÄSTA JA TESTEJA. YksI luottavasiuutta kuvaaava korkea testi olisi korttipeli,jossa häviäiä olisI Paha ja voittaminen hYVyyttä enemmän. Silloisessa
      tukimuskeessa MC-Lean -klubin sairaalajäsenet sanoivat olevansa parhaimmat testiin. Siina ei ainakaan ruumiinjäsenijä oltu katkaistu ja oli siksi äskön aitoja.!!!!

McLean kirjoitti Merinoidan ja kirjoia, niin miksi nyt aletaan syyttää ettei testi olisi ollenkaan olemassa.! KuitenkINSAATU OIKEIN KAIKKI!!

Saatanan savuapina-nisti-humala-pummit-sossusta-elätyksellä-ENEMMÄN-KUIN MUUT!!!! En käsitä miksi sitten ei olla ottamassa ko. sairaalasta kaikkia TESTEJÄ ympäri maailjmaa???!!!???!!!???!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!

Tässä saatana kusi-kannabis-narkkarit haluaa elellä vaan. Vihaa!!

Hollantikin rikkoo kannabislupauksen ja sulkee kaikki kahvilatnsa!!! Eli on paha, ei valtio muuten tekisi noin ilman tutkimuksen tehokkaista testejä se on SELVÄÄ! Tajusitteko vitun rasva-aivo-apinat.!!!

• Pajatso uskis narkki

Toi äsköinen, olen ottanut paljon hassista nuoresta saakka ja sitten on näin, vaikka olen lopettanut.
        Olen hassiksen vaikutuksessa vilä pitkään. jos on polttanut neljä vuotta selviää kahdeksan vuotta. On kielessä jotain vikaa, siinä on hassista yli puolet, tutkittiin saarioisilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      374
      2066
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1198
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1097
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      93
      976
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      132
      918
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe