Miksei kukaan koskaan selviä kunnolla katkaisuhoidosta?? Johtuuko se siitä, että ihminen katkaistaan poikki?? tietääkö kukaan?
Katkaisuhoidosta
2
232
Vastaukset
- Uskis on parasta
Ompa torkeää!!!! EN OLE IKINÄ TIENNYT; ETTÄ; PÄIHDEONGELMAISIA-KATKAISTAAAN!!!
hALUISIN tUTKIMUKSIA TÄSTA JA TESTEJA. YksI luottavasiuutta kuvaaava korkea testi olisi korttipeli,jossa häviäiä olisI Paha ja voittaminen hYVyyttä enemmän. Silloisessa
tukimuskeessa MC-Lean -klubin sairaalajäsenet sanoivat olevansa parhaimmat testiin. Siina ei ainakaan ruumiinjäsenijä oltu katkaistu ja oli siksi äskön aitoja.!!!!
McLean kirjoitti Merinoidan ja kirjoia, niin miksi nyt aletaan syyttää ettei testi olisi ollenkaan olemassa.! KuitenkINSAATU OIKEIN KAIKKI!!
Saatanan savuapina-nisti-humala-pummit-sossusta-elätyksellä-ENEMMÄN-KUIN MUUT!!!! En käsitä miksi sitten ei olla ottamassa ko. sairaalasta kaikkia TESTEJÄ ympäri maailjmaa???!!!???!!!???!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Tässä saatana kusi-kannabis-narkkarit haluaa elellä vaan. Vihaa!!
Hollantikin rikkoo kannabislupauksen ja sulkee kaikki kahvilatnsa!!! Eli on paha, ei valtio muuten tekisi noin ilman tutkimuksen tehokkaista testejä se on SELVÄÄ! Tajusitteko vitun rasva-aivo-apinat.!!!- Pajatso uskis narkki
Toi äsköinen, olen ottanut paljon hassista nuoresta saakka ja sitten on näin, vaikka olen lopettanut.
Olen hassiksen vaikutuksessa vilä pitkään. jos on polttanut neljä vuotta selviää kahdeksan vuotta. On kielessä jotain vikaa, siinä on hassista yli puolet, tutkittiin saarioisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768