Kouruvaippa vuoti

11+18

Huomasin tänään noustessani toimistotuolilta märän läikän. Menin vessaan ja huomasin miten farkuissa oli oikealla puoleisen pakaran kohdalla iso märkä läntti. Kouruvaippa oli vuotanut. Tosi noloa, enkä itse huomannut mitään.

Pidän kouruvaippaa hyvin istuvien boksereiden kanssa ja muutenkin pukeudun aivan tavallisesti. En keksi mitään konstia, jolla vaipan saisi istumaan paremmin. En tahdo myöskään käyttää mitään muovihousuja. Tuntuu tosi inhottavalta ajatukselta. Kouruvaippojen kanssa suositeltavat verkkohousutkin olivat vastenmieliset.

Istuisivatko teippivaipat paremmin? Voiko tavallinen työssäkäyvä mies käyttää niitä huomaamatta ja elää aktiivista elämää? Pystyykö niiden kanssa edes liikkumaan normaalisti? En haluaisi muuttaa pukeutumistani tai elämääni vaippojen vuoksi. Miten teillä muilla?

8

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katselija77

      Suosittelisin ainakin kokeilemaan teippivaippaa. Vain kokeilemalla voit tietää miten ne soveltuvat elämääsi. Huomiothan myös sen, että teippivaippojakin on erilaisia. Se mikä sopii toiselle, ei välttämättä ole hyvä Sinulle.

      Itse en ainakaan luota kouruvaippaan. Teippivaippa vuotaa huomattavasti harvemmin, vaikka joskus niinkin voi käydä.

      Itse en ole joutunut muuttamaan pukeutumistani ja elämääni vaippojen takia, mutta en voi tietää miten Sinulla asiat ovat.

      Voin tarvittaessa keskustella asiasta enemmän sähköpostitse.

      • 13+20

        Entäs vyövaippa? Onko miehillä millaisia käyttökokemuksia? Olisiko se kouruvaippaa varmempi, istuuko se hyvin ja on huomaamaton?


    • ope180

      Luotan teippivaippaan enemmän sekä töissä että vapaa-ajalla. Teippivaippa istuu paremmin, koska istuvuuden voi pitkälti säätää teippien avulla pukiessa. Istuvien alushousujen kanssa nekään eivät pahemmin näy edes farkkujen kanssa käytettäessä.

      Käytän töissä hieman ohuempaa Attends Slip activea (juuri huomaamattomuuden takia). Himassa ja vapaapäivinä tulee käytettyä Tena Slip superia. Se on ehkä hieman paksumpi, mutta tietty imukykyisempi.

      jari

      • 14+7

        Jouduitko millään tavalla tinkimään pukeutumisestasi? Muuttivatko vaipat ja inkontinenssi miten merkittävästi elämääsi, esim. sosiaalisesti? Miten/minkä ikäisenä inkontinenssi alkoi, minkä ikäinen olet nyt ja miten kauan sinulla kesti sopeutua elämään sen kanssa?

        Oletko työssä, jossa joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Onko teippivaippa silloin huomaamaton, joudutko itse työpäivän aikana vaihtamaan vai pärjäätkö samalla suojalla?


      • abri
        14+7 kirjoitti:

        Jouduitko millään tavalla tinkimään pukeutumisestasi? Muuttivatko vaipat ja inkontinenssi miten merkittävästi elämääsi, esim. sosiaalisesti? Miten/minkä ikäisenä inkontinenssi alkoi, minkä ikäinen olet nyt ja miten kauan sinulla kesti sopeutua elämään sen kanssa?

        Oletko työssä, jossa joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Onko teippivaippa silloin huomaamaton, joudutko itse työpäivän aikana vaihtamaan vai pärjäätkö samalla suojalla?

        Itse olen käyttänyt tena slip maxii päivisin ja öisin abrin x plussaa muovihousujen kanssa öisin.
        Ystäväksi olis kiva saada joku .
        Mies 49v bi


      • ope180
        14+7 kirjoitti:

        Jouduitko millään tavalla tinkimään pukeutumisestasi? Muuttivatko vaipat ja inkontinenssi miten merkittävästi elämääsi, esim. sosiaalisesti? Miten/minkä ikäisenä inkontinenssi alkoi, minkä ikäinen olet nyt ja miten kauan sinulla kesti sopeutua elämään sen kanssa?

        Oletko työssä, jossa joutuu olemaan paljon ihmisten kanssa tekemisissä? Onko teippivaippa silloin huomaamaton, joudutko itse työpäivän aikana vaihtamaan vai pärjäätkö samalla suojalla?

        En ole juuri mitenkään muuttanut vaatetustani siitä huolimatta, että joudun usein puhumaan ihmisten edessä. Ainoastaan vapaa-ajalla tarvittavat sisäliikuntakuteet ovat ongelmallisia, koska niistä kyllä näkyy vaipan aiheuttamat kohoumat. Punttisalilla menen aina ensin vessaan ja käytän sen jälkeenkin pientä vaippaa, joka näkyy hieman edestä. Jos joku on jotain huomannut, mitään kommentteja ei ole tullut.

        Töissä hankaluutena ovat tietysti vaihdot. sillä kenelläpä olisi omaa vessaa käytössä. Aika hyvin se on kuitenkin onnistunut: kuljetan mukana olkalaukkua (muutenkin), jossa on pussukka (vaihtovaipat, pesuaine, pyyhe, voide). Jos naapurikoppiin tulee joku muu, pitää ehkä pitää pientä taukoa rapistelussa.

        Olen ollut pidätyskyvytön (melkein) siitä lähtien kun jouduin parikymppisenä onnettomuuteen. Olen nyt 44 vuotias. Minun óli todella vaikea hyväksyä, mutta nykyään menee paremmin ehkä sen vuoksi, että olen ollut hieman avoimempi. Läheisimmät kaveritkin tietävät ja esimerkiksi työmatkalla kerroin huonekumppanilleni. Fiksuimmat tietysti suhtautuvat siihen kuin mihin tahansa vammaan.

        Jos joku teistä haluaa jatkaa asiallista keskustelua kahden kesken, minulle voi kirjoittaa osoitteeseen: [email protected].

        J


      • muovihousupoika
        abri kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt tena slip maxii päivisin ja öisin abrin x plussaa muovihousujen kanssa öisin.
        Ystäväksi olis kiva saada joku .
        Mies 49v bi

        Hmm, mielenkiintoista.
        Muovihousu kuuluu mielestäni aina vaipan päälle.
        Minä käytän paksuja suorakaidevaippoja ja muovihousuja, joskus myös teippivaippoja joihin kuitenkin sisään lisäimuksi esim Abrilet Maxi joka on kiva vaippa.
        Mies 49 bi kirjoita: [email protected]
        ja jos jotain kiinnostaa todella hienot pehmeät muovihousut niin niitä on minulla varastossa noin 300 paria.


    • pikkumies48

      Miksi sinä käytät jotakin vuotavia kouruvaippoja, kun on olemassa asiallisia teippivaippoja, jotka todella pitävät pissat sisällä. Minulla on niitä myytävänä 10 pussia a.24 kpl / pussi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe