Mistä saa Nokian parhaimmat Pizzat?
http://www.kultapizza.fi/
http://www.pizzamestarit.fi/
http://www.bellafamilia.fi/
joku muu?
Entäs muut ruokapaikat? Mistä saa hyvää safkaa?
http://www.ravintolamexas.com/
http://www.pepper.fi/
vai jokin muu?
Mistä saa Nokian parhaimmat Pizzat?
171
11908
Vastaukset
- @@@@@@
Parhaimmat pitsat on siinä pitseriassa joka on vanhassa pyryn kioskissa nykyään.
- Paskoakin syönyt
Kulta-pizza krillistä hain pizzan ei ollut sitä mitä hain, sienien sijaan olil laitettu jalopenon palasia. Aika törkeetä ei edes kerrottu mitään että sienet on loppu. On kuitenkin kerrottu että nyk: yrittäjä on toiminut nuhteettomasti, oliko taasa huonoa tuuriani.
- Solja7
Olen sitä mieltä, että Alisen Alin Pizzerian pizzat ovat ehdottomasti Nokian Parhaimmat! Tosi hyvää palvelua ja salaatti lisukkeena on myös hyvä. Suosittelen
- karvakäsi
Ei saa mistään täytyy ostaa.
- erwwretw
Solja7 kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että Alisen Alin Pizzerian pizzat ovat ehdottomasti Nokian Parhaimmat! Tosi hyvää palvelua ja salaatti lisukkeena on myös hyvä. Suosittelen
Kun ensimmäisen kerran hain sieltä pizzoja joskus viime kesänä, ne kaikki olivat ns. turkkipizzeroiden tuotteiksi erittäin hyviä. Sen sijaan nyt talvella ja keväällä pari kertaa käytyäni ja mukaan otettuani olen saanut välillä palanutta pizzaa, välillä täysin väärän pizzan ja kerran on rahastettu väärin. Sääli sinänsä, koska hyviäkin pizzoja osaavat tehdä.
- ohut pitsa !
Paskoakin syönyt kirjoitti:
Kulta-pizza krillistä hain pizzan ei ollut sitä mitä hain, sienien sijaan olil laitettu jalopenon palasia. Aika törkeetä ei edes kerrottu mitään että sienet on loppu. On kuitenkin kerrottu että nyk: yrittäjä on toiminut nuhteettomasti, oliko taasa huonoa tuuriani.
Kalleimmat pitzat(9,50) saa mestareilta !!! mestareilta saa myös ohuimmat pitzat !!
- lisää täytettä!
ohut pitsa ! kirjoitti:
Kalleimmat pitzat(9,50) saa mestareilta !!! mestareilta saa myös ohuimmat pitzat !!
Ohut ja kallis on mestarit.
- yäkkk
Ulkomaalaissontaa
- Ei-kiitos
Solja7 kirjoitti:
Mielestäni huonoimmat.
- 2kpl.ni.nälkä.lähtee
ohut pitsa ! kirjoitti:
Ovatko mestarien pitsat vielä nykyäänkin lähes läpinäkyviä ?
- suomi.taas.suomeksi
ohut pitsa ! kirjoitti:
Onneksi ne on suomalaisia.
- Kerttu23
Nokian Pizzeria.
- Anonyymi
suomi.taas.suomeksi kirjoitti:
Rasisti?
- Anonyymi
Saako vielä nuuskaa?
- Anonyymi
lisää täytettä! kirjoitti:
Ohut ja kallis on mestarit.
Ja paras...
- Anonyymi
suomi.taas.suomeksi kirjoitti:
Rasimipoika! Minä syljen pitsasi kun tulet meille!!!
- pgasdrgsae
Pizzamestarilta parhaat silloin kun omistaja itse on töissä. Siellä pizzojen laatu heittelee hirveästi tekijän mukaan. Siksi suosin enemmän Kulta-grilliä Myllyhaassa.
Mexasinssa ja Pepperissä saa kummassakin hyvää ruokaa. Ei mitään huikeeta, mutta syötävää. Pepperin annoskoot ei äijäkokoisiin yllä. Kuitenkin noiden ravintoloiden laskuttamalla hinnalla syö paremmin Tampereella jos tietää paikat mihin mennä.- V.Erottaja
Kaikilla huva pizza mutta yksikään ei osaa tehdä kuittia
- hah...
Kulta-grilli kaikista paras..myös muut annokset..Kannattaa kokeilla!!
- Paskoakin syönyt
Joo laatu vaihtelee hirveästi, ja varmaan parhaat pizzat kun omistaja on ite töissä. kova kiire vie parhaimman terän koko hommasta.
- ????
> Kuitenkin noiden ravintoloiden laskuttamalla hinnalla syö paremmin Tampereella jos tietää paikat mihin mennä.
Nå, kerro minne mennä. - kelpaakos
???? kirjoitti:
> Kuitenkin noiden ravintoloiden laskuttamalla hinnalla syö paremmin Tampereella jos tietää paikat mihin mennä.
Nå, kerro minne mennä.Vaikkapa:
http://www.antika.fi/
http://www.coussicca.com/
http://www.pispalanpulteri.fi
http://www.ravintolapatarouva.com/finnish/index.html
http://www.z-ravintolat.fi/
http://www.jacktherooster.fi/barkitchen
http://kippis.fi/ravintola/tillikka
http://www.wanhatappi.fi/menu.html - tdgsdvb
hah... kirjoitti:
Kulta-grilli kaikista paras..myös muut annokset..Kannattaa kokeilla!!
Pitsoja en ole kokeillut, mutta Kulta-Grillin rullakebabia on pienennetty :(
- jouka
onko se se pieni italialainen. Olen ainakin kahdesti saanut sieltä tosi hyvät pizzat. Suosittelen.
- sdfhdgh
Abella on hyvät pizzat.
- marjaana6
Alisen pizzerian pizzat ehdottomasti Nokian parhaimmat! Kokemusta on.
- HAH...
SAMA KUN SIKALASSA KÄVISI!!!
- 331
HAH... kirjoitti:
SAMA KUN SIKALASSA KÄVISI!!!
Käytkö sikalassa useinkin?
- abe on paskaa
oot ollu tosi humaassa kun oot hakenu iisopi/draman jälkeen jos sitä kehut
- 66777
abe on paskaa kirjoitti:
oot ollu tosi humaassa kun oot hakenu iisopi/draman jälkeen jos sitä kehut
Onkos abessa vielä niitä myyjiä?
- ikävä kyllä näin
marjaana6 kirjoitti:
Alisen pizzerian pizzat ehdottomasti Nokian parhaimmat! Kokemusta on.
Aikamoista roskaa. Tuli samalla ensimmäinen ja viimeinen kerta.
- jhu2
ABE ehdottomasti. Olen testannut muut paikatkin ja kaupan päälle saa lisäksi parhaan palvelun.
- E.Fedriini
Kunnon ruokaa ei saa Nokialta muualta kuin Kölveiltä,siis Kankaantaankatu 61 Todella hyvä paas poiketen
- yökpyök...
E.Fedriini kirjoitti:
Kunnon ruokaa ei saa Nokialta muualta kuin Kölveiltä,siis Kankaantaankatu 61 Todella hyvä paas poiketen
kuka niit karvakäsilättyi oikeen viittii ees nakertaa...
- Teppo33
yökpyök... kirjoitti:
Minäkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että Alisen pizzerian pizzat ehdottomasti Nokian parhaimmat!
- JuhaE
Teppo33 kirjoitti:
Minäkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että Alisen pizzerian pizzat ehdottomasti Nokian parhaimmat!
Pohja oli jätetty puoliksi raaksi kun viimeksi ostin. Tosin ainoastaan minä senkin neljän hengen syöjä porukasta huomasi :-) Pizzojahan suomalaiset vetää napaan aina "tosi hyvää on" kommenteilla varustettuna oli ne mitä tahansa. Eivät ole niissäkään asiantuntijoita. Kaikki käy.
- jhgyftf
E.Fedriini kirjoitti:
Onko Kölvit vielä pitämässä ruokapaikkaa? Kuulin tarinaa, että olisivat lopettaneet. Pitäneekö paikkaansa?
- ???
E.Fedriini kirjoitti:
Lounas-Cateringpalvelu Kaksi kölviä Oy.
Onko siellä jokin lounaspaikka vai pelkästään tilauksesta? - sdfsdfsdftwetklikuik
??? kirjoitti:
Lounas-Cateringpalvelu Kaksi kölviä Oy.
Onko siellä jokin lounaspaikka vai pelkästään tilauksesta?lounashommelit on loppunut ja nykyään pelkkä pitopalvelu.
- kisa-kioski
Teppo33 kirjoitti:
"kisa kioskille" perustettu taas uus pitseria. onko hyvä??
- mita.sina.sano
yökpyök... kirjoitti:
YOUTUBE : Pitsa enrico.
- Eksnoksu
PIzzamestareilla parhaat, sitten ehkä Kavolia, Kulta-grilli, Abe. Kotipizza kaikkein heikoin esitys. Bella familian pizza ei minusta ollut mitään erityisen hyvää mutta hintava kyllä. Hakkaa toki Kotipizzan mennen tullen. Muista paikoista ei kokemuksia
- nominävain
ehdottomasti 8baari!!
- yujklili
pitsamestareilla suomen ohuin pitsa. kallis.
- htfddj
Abe, ehdottomasti. Tomaattikastike on aivan herkullista, samoin juusto. Täydellisen pitsan on abe onnistunut saamaan aikaan.
- ,.,..,,.
joku mamumesta vissii?
- Kalevi7
,.,..,,. kirjoitti:
joku mamumesta vissii?
Minä olen myös sitä mieltä että Alisen pizzerian pizzat ehdottomasti Nokian parhaimmat! Tosi ystävälliset kaverit tekemässä pizzoja.
- hgsfhsfgjfg
,.,..,,. kirjoitti:
joku mamumesta vissii?
"joku mamumesta vissii? "
- Näin on. Taitaa 90% kyseisistä paikoista nykyään olla jotain mamumestoja.
Aben pitäjä taitaa tulla jostain entisen Jugoslavian maista, mikäli oikein olen ymmärtänyt. - 16+10=1610
hgsfhsfgjfg kirjoitti:
"joku mamumesta vissii? "
- Näin on. Taitaa 90% kyseisistä paikoista nykyään olla jotain mamumestoja.
Aben pitäjä taitaa tulla jostain entisen Jugoslavian maista, mikäli oikein olen ymmärtänyt.Saako näistä Abesta ja Alisen Pizzeriasta myös KAKKI PIZZAT 5 EROA. Saako niihin valkosibalia. Jos ei ole ananasta, saako tilalle oliivi, maistu ihan sama.
- höyrymakkara
Kalevi7 kirjoitti:
Minä olen myös sitä mieltä että Alisen pizzerian pizzat ehdottomasti Nokian parhaimmat! Tosi ystävälliset kaverit tekemässä pizzoja.
Olen myös sitä mieltä, että Alisen Alin Pizzerian pizzat ovat ehdottomasti Nokian Parhaimmat! Tosi ystävällinen palvelu kuten edellä on todettu. Tosin kuka sitä ny pitsaa enää nykyään syö, muotitietoiset nokialaiset käyvät Sorvantien Shellillä höyrymakkaralla lounasaikaan. Niin ainakin mun tuttuni paikkakuntalaiset tekevät aina tilipäivänään kauppareissunsa ohessa. Gourmee on muotia!
- ....
Kalevi7 kirjoitti:
...kunhan vain pizzat ovat hyviä :)
- ...
Bellafamiliassa ystävällinen ja hyvä palvelu. Viihtyisä pieni ravintola. Suosittelen lämpimästi. Viimeksi kun kävin lounaalla, ei ollut kuin yksi toinen asiakas. Outoa sillä ruoka on tosi hyvää maittavaa.
- Ei väliä mikä maa
Kavolia,ja asialliset työntekijät
- Jartseeee
Ei väliä mikä maa kirjoitti:
Kavolia,ja asialliset työntekijät
Kultagrilli mistä parhaat pitsat ja kebabit. Näin se on.
- Minulla on makuaisti
Abe, no huh-huh, kinkku on kuin halpaa höyrymakkaraa, tonnikala kuin nahkahousuissa hionnutta, juusto halvinta tarjouskökköä. Salaatti on aina ruskettunutta.
Niin, missä muualla enemmän kärpäsiä kuin ABElla, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, scheisse on hyvää:)
koittakaa nyt makkaranpurijat herätä, ei se jos lautasella on jotain mättöä paljon tai saa teennäisen hyvän palvelun tarkoita että syötävä on hyvää!- matalaaruakaa
Olen samoilla ajatuksilla, mutta kerro toki missä on Nokialla pizzeria/pizzat paremmalla tolalla?
- Bassibasuuki!
Mitenkäs Olkihattu? Kovasti on kehuttu vaan en oo itte käyny.
- Makutottt
Koski Baarissa parhaat , vai maistuisko vaan kun on pyytänyt kalaa tihkusateessa muutaman tunnin
- Giertäjä
Makutottt kirjoitti:
Koski Baarissa parhaat , vai maistuisko vaan kun on pyytänyt kalaa tihkusateessa muutaman tunnin
On yhtä hullua kysyä mistä saa Nokian parhaimman Taksin : lopetetaan jo!
- hinta.laatu
Onko olkihatussa OIKEASTI hyvät pitsat ?
- dfdfdfdfdfd
Pizza on perusjuntin lempiruokaa. Siksi siis niin suosittu eväs Suomessa, tällä kun noita college-housuissa laahustavia 30kg ylipainoisia jolppeja riittää.
- ohho hohho
ei saa mistään ostaa täytyy,mielummin sellaisesta paikasta missä käy pankkikortti ja ostoksesta saa kuitin jos lyö vattan ravalle saa rahat takaisin.
- olkkari
ravintola olkihatussa on hyvä pizza ja täytettä 4 kertaa enemmän kuin muissa...
- noksuuu
Alinen ja kotiinkuljetus on myös ripeä. siellä on parhaat kebabitkin.
- Nokiantyttö
8baarissa parhaat pizzat mitä olen nokialla syönyt. Paljon juustoa, nam! Myös rullakebabit on isompia mitä muualta saa. Myös olen salaatin sieltä hakenut ja sekin oli tosi mehukas lämmin salaatti. Suosittelen :)
- mehukasta piirakkaa
Olkihatussa saa myös hyvää pizzaa ja joskus jopa naisen mukaan ja jälkkärit päälle.
- Paras pitsa
Abella ja Alisella on toki ystävällinen palvelu, mutta maukkain pitsa on kyllä Pizzamestareilla.
- pitsakulinaaristi
ostin PARHAAN PITSANI kankaantakan sivasta.Oli tosi maukas saarioisten silikoonikiakko! Lisäsin siihen päälle porkkanaraastetta,pernoita,anjowitsisuikaleita,puolukkahilloa,sijan kylkisiivuja,turnipseja sekä ylähuulen. vei kielen mennessään..
- Vadsan Väänne
HARJUNIITU PIZZA JA KABAB se on paras
- hyvää on
Vadsan Väänne kirjoitti:
HARJUNIITU PIZZA JA KABAB se on paras
Kavolia ekana ja Kultagrilli tokana niin ja viimenen kolmas sija on tietenkin Pitsamestari
- kauheeta sontaa
Harjuniitu pizza ja kabab on melkonen vitsi,
- inga pengar
Suomalaiset työntekijät se on tämä pizza mestarit.
- mie
Pizzamestareilta. Viimeksi - ja siitä on aikaa useempi vuosi - meinasi vain olla hankalaa saada sitä pitsaa (1,5 tunnin odotus). Muutoin ei kyllä oo ollu hääviä laatua. Kavoliasssa tais olla OK pizzat. Muuton menee alta "kotipizza-laadun". Ja suunnilleen jokasessa keskustan ( 2km) pizzapaikassa on tullu käytyä
Kiitos muistutuksesta.- Kamalaa on
Kotipizza surkein.Kuinka joku rahansa sellaseen tuhlaa.Pizza on kuin pakasteesta revitty ja pienikin.
- twintti
Ei nokialta löydy hyvää pizzaa mistään
- tinttantantta
Housuissas sulla on hyvä pitsa, kun istahdat per-seellesi päästettyäsi löysät housuun.
- TATSKA6666666666666
PARHAAT PIZZAT SAA KAVOLIASTA KUN OTTAA SIIHEN TUPLA KEBAB TUPLA PEKONI TUPLA JUUSTO VOIN KERTOO ET ISOIN JA PARHAAN MAKUNEN
JA PARHAAT KEBABIT SAMASTA PAIKASTA- adddddddssssssss
no perkele, tommonen voi olla aika hyvä darrapizza. valkosipulia vielä päälle ni se on siinä.
- Bizza
Makunen on se entinen missikeisari.
- Darraton.
Bizza kirjoitti:
Makunen on se entinen missikeisari.
Ai Eino? Miten liittyy pizzaan?Onko silläkin pizzapaikka nokialla?
- Bizza
Ei saa mistään paikasta pizzaa. Kaikissa paikoissa joutuu maksamaan.
- trk999
Olkihattu ja Pizzamestarit on parhaat, kesäsin ykköseksi kiilaa ylivoimaisesti Viinikanniemen leirintäalueen pizzat! Abelta myös herkulliset pizzat! Alisen pizzat sekä kebabit ovat melko onnettomia, hyvin pieniä, jos nälkä on niin siellä se ei täyty, maku ihan kohtuullinen kuitenki pizzoissa, kebabit huonot. Koskenmäen paikassa ihan ok tuotteet kuten myös. Kavoliassa annokset sekä pizzat pienentyneet merkittäväsi.
- W40 L 28
pizzat ja kebabit liian pieniä, mutta aina tarvii ostaa isompia collegehousuja tai jameksia?
- ladykakalla
Nokian jätevesilaitokselta.Mausteet saa valita maun mukaan.
- halki ottu
Vähänks hauska toi ladykakalla tyyppi, hih hih hih seuraavaan putoukseen koska on selkeästi aivan loistava koomikko. Olkihatun pizzat on kyllä yllättävän hyviä.
- jaatine1
Pitsamestarit tietenkin, kultaa ei voit todellakaan suositella, eikä muitakaan ählypitserioita nokialla.
- Treen tyttö
Nokia on haiseva, kusipäiden asuttama tuppukylä! Luojan kiitos saan syödä pitsani Tampereella..
- viemärijuoppo
Nytkö vasta olet sen huomannut! Kun on pakotettu juomaan viemärivettä ei voi muuta livertää.
- lespo tre
Voi nokialaisetkin syödä pitsaa tampereella jos haluaa. Joten ei toi nyt mikään kova juttu ole.
- sorvarit3
Kulta-Grilli ehdottomasti. Kebab-annokset kanssa tosi hyviä.
- ylöjärveltä nääs
Kulta-grilliltä on tullut pitsaa haettua, mm siksi ett siellon peli jota paukuttaa. Kuluu se odottaminen joutuisasti. Alisen mesta on vielä testaamatta, sinne siis seuraavaksi.
- BLZITFAGGOT
ei helvetti... sauhuis mikä pitsa kelpaa vaan mein
- Pizzaan rakastunut
Ravintola Olkihatusta ehdottomasti peräti koko SUOMEN parhaat pizzat!
Se on Koskenmäessä ja tekevät kyllä niin hyvää pizzaa että en ihan tosissanikaan koskaan uskonut pizzan olevan niin mainiota! - käynyt olen
koti pitsa jos paistaisivat eka loppun asti
yleensä puoli raakaa - mestarit muka
Pizzamestarit.. ei kiitos.. voiko surkeampia olla enään. Täytettä on juusto ja tomaattikastike.. siitä heille ilmoittaessa kommentti että ei varmaan sitten ollut kouraisussa tarpeeksi tavaraa.. laskin lihan palaset jota löyty tuosta lätystä 8kpl ja kyse oli JAUHELIHASTA. Toista täytettä en edes löytänyt vaikka olin kahdella täytteellä tilannut.. jeps.. tämä siirtyi Abelle jossa on kunnon pizzat.
- 1+13
Ei Suomesta oikeeta pizzaa saa. Paljon täytteitä mallinen muistuttaa enemmän piirakkaa.
Pizzamestareilla hiukan laatu vaihtelee tekijän mukaan.
- Näin eroja on
Apella on paras ja toiseks paras on alisen pitsa.Kullalla on hinta nousut jo melki kymppiin joka syötävä niin ei järkee ostaa enää.Apella ja Alisella on hyväntuulisia työntekijöitä.Kiva mennä kun saa hyvää palvelua.Hintakin toki ratkaisee.
- pizzapoika
8-baarissa tosi hyvät. Olkihatussa myös. Pizzamestarit kans. Abe mukava ja tuo nopeesti kotiin ja tietää missä asun. ;)
- Hyh pippuri, liha
Onko Kavolin taso laskenu? Välil käyn hakee kebab ranskalaiset kun tuun Nokialle, nyt oli pettymys. Toiste en mee.
- Faktahommanäääs
Parhaat tulee omasta uunista.
- anymous
Pizzamestareilta saa ystävällisen ja toimivan palvelun, jos on ongelmaa asia hoidetaan niin, että asiakas saa varmasti hyvän mielen! Pizzat ovat isoja ja täytteitä löytyy joka lähtöön. Totta kai mikään pizza ei ole samanlainen kuin edellinen ja tekijöissä on eroja, pizzan tekeminen on kuitenkin käsityötä. Jos haluaa täysin samanlaista liukuhihna pizzaa, kannattaa mennä Kotipizzaan... Jos on erityis toiveita oman pizzansa suhteen, täytteen määrä tai paiston tummuus, kannattaa kertoa siitä myyjälle. Jos avaa suunsa, niin saa sitä mitä haluaa.
- surkeeta pihistystä
pitsamestareilla tosi vähän täytettä. siis tosi vähän.
- ei täytettä.
surkeeta pihistystä kirjoitti:
jep, suomen ohuin pitsa. vähän täytettä. mut hintaa on.
- 1246juttre
ei täytettä. kirjoitti:
jep, suomen ohuin pitsa. vähän täytettä. mut hintaa on.
Niin siis ei aidossa pizzassa paljoakaan täytettä kuulu olla. Nämä muukalaisten tuotteet muistuttavat enemmän piirakkaa kuin alkuperäistä pizzaa.
- nälän täytyy lähtee
1246juttre kirjoitti:
Niin siis ei aidossa pizzassa paljoakaan täytettä kuulu olla. Nämä muukalaisten tuotteet muistuttavat enemmän piirakkaa kuin alkuperäistä pizzaa.
mut hyvässä pitsassa kuuluu olla. niin, ootteko testannu "uutta" kisa-kioskin pitseriaa??
- ssggssggssgss
nälän täytyy lähtee kirjoitti:
mut hyvässä pitsassa kuuluu olla. niin, ootteko testannu "uutta" kisa-kioskin pitseriaa??
samaa makumaailmaa muiden muukalaisten kanssa. ei kuitenkaan huono sellainen. kannattaa kokeilla. ihan kunnon tavaraa.
- huijattu56676
surkeeta pihistystä kirjoitti:
mestareilta täytyy ostaa 2 pitsaa että nälkä lähtee. niin ohuita että läpi näkyy, jumalauta !
- leppis, nam!
huijattu56676 kirjoitti:
mestareilta täytyy ostaa 2 pitsaa että nälkä lähtee. niin ohuita että läpi näkyy, jumalauta !
Ohut pizza on hyvä pizza. Hae pannupizza, jos paksua haluat. Taidat itsekin olla paksu?
- mieli pidee
huijattu56676 kirjoitti:
Parempi onkin että läpi näkyy, kuin se että nainen lihottaa itsensä paksuilla niin, ettei enää edes läpeä läskien alta näy.
- Mielipide77
Hauskaa, että tämä on isoimpia ketjuja täällä Nokia-osiossa.
Itse asettelisin tähän järjestykseen:
1. ABE
Kruunaamaton nokialaisen pizzan ykkönen - niin tuotteiden laadultaan kuin asiakaspalvelultaankin.
2. Pizzamestarit
Ruoka on hyvää, palvelu ok, hinnat turhan korkeita.
3. Kavolia
Oli itse asiassa ennen ykköspaikkani, mutta omistaja vaihtuu turhan usein, ja omistajan mukana myös tuotteet.
4. Kultis
Kulttiksella on luotettavaa laatua ja sama omistaja pysynyt jo ties kuinka helvetin kauan. Ei mitään vikaa tässäkään, ei vaan omat makunystyrät osu heidän nystyröiden kanssa niin yhteen.- pistametsari
Makunystyrät osuu yhteen = kielari?
- ali EIKU SEPPO
Ainostaan suomalaisen tekemää ei kelpaa karvarinta rintakarva pizzaa.
- tampereenpoik
Ei kai Pizzamestareiden tuotoksia parempaa ole olemassakaan?
- MAKU JA HINTA
EHDOTTOMASTI ABE
- Pizzapeku
Olen käynyt syömässä lähes jokaisessa nokialaisessa pizzapaikassa ja kyllä mä tykkään ensiten Pizzamestareiden pizzoista. Salaattipöytään toivoisin jotain vaihtelua ja koska hinnatkin ovat nousseet melko rapsakkaan tahtiin, voisi patonkiakin olla tarjolla.
- nopsajalka45
no ei ainakaan pitsamestareilla. Sain sieltä tänä kesänä pitsan lisäksi sellaiset mahanväänteet että oli eka ja viimeinen kerta siinä puljussa.
- ohut harso
pitzamestareilla ohuin pitza, ja siinä on vähän täytettä ! melkein päpi näkyy !
- Calzone
Tykkään eniten calcone pizzasta. Mistä niitä saa täällä Nokialla?
- pitzamestarilleko
Ripuli tuli kun ajoin nokia ohitse. Sarkolan notkossa oli pakko jo pyllistää.
- eiollasipaliotaolivi
Oliskohan kannattanut Calzone pysähtyä Pitsamestareilla, eikä mumupitsalla...
- Jokuvaan10
Hain sunnuntaina ensimmäisen kerran pizzan kulta-grilliltä ja hyvää oli. Täytettä runsaasti ja paikka näytti erittäin siistiltä. Hinta oli hiukan kovempi kuin muualla 9€.
- 20th2f
Mamujen pizzerioissa on hinnat noussu hiljalleen. Ja silti väki valittaa että pizzamestarilla on kallista.
- Topaasi
Abe ehdottomasti ja Aliselta saa parhaimmat kebabit, tuhti Pita-kebab ja hintaa tais olla 5.90€
- Parasmaku
Pitsamestarit ehdottomasti Nokian paras pitseria! Siellä ei tarvitse pelätä ruokamyrkytystä, koska siellä täytteet eivät ole peräisin eläinruokaosastolta.
Ja työntekijät oikeita namuja, ei onneksi mamuja. - Hemminki1
Kasibaari! Just söin heirän mestaripitsan! Söisin ennemmin paskaa ku pitsamestareitten kakkaraa!!!
- Noorakk
Karalia maukas ja täyttävä pizza :P
- Sofiaa88
Hyvä palvelu, nopea toimitus ja tietenkin maukas pizza. Ehdottomasti Nokian parhaat pizzat. Rullakebabia 4 eri kastike-
- 66900455
Turkinpippuri paras ja heikoin pitsamestarit koska palvelu huonontunut ja paikka on pölyinen ja epäsiisti.
- nokialainennainen
turkinpippuri paras ja toisena 8baarin bitsa ja kolmantena kotipitsa tb
- nokianparas
TURKINPIPPURISSA PARHAAT PITSAT JA KEBABIT
- turkinpippuri
Tällähetkellä Turkinpippuri paras paikka ja asiakkaitakin riittää.
- Eipippuriin
Turkinpippurissa pitsassa liian paksu pohja. Kebab on pakaste tms kebabbia ei jatkoon. Nokian pizzeriassa ihan hyvät pizzat.
- Pizzamestari
Taas avattu uus pizzeria tossa kankaantaankadulla olisko ollu nokian herkkupizza. Kuulemma kalliit hinnat ja pienet annokset ja muutenki aikamoista kuraa
- dfdhdfh
Tarvii sekin itse testata, että tietää sitten miksei siellä kukaan käy.
- Tuppisuu94
# Karalia ehdottomasti #
- Suhlami
Kotipizza tai Pizzamestarit. Tietää mitä suuhunsa laittaa ja kelle valittaa jos ongelmia!!!
- Taavi123
Pizzamestareilla on erittäin hyvä ohutpohjainen pizza. Pizzan kuuluu olla ohutpohjainen, pannupizzat on sitten erikseen, niissä pohja on paksu pullamössö. Pizzamestareiden pitäisi vaan tehdä pientä pintaremonttia sisällä. Paikka alkaa olla jo kulahtanut ja epäsiisti. Perusteellinen siivous, uutta maalia seiniin ja kalusteita vaihtoon. Nyt siellä ei tee mieli syödä, kotiin noudettuna kyllä maistuu.
- karvakäsi
Ei niitä saa mistään kyllä ne täytyy ostaa.
- Kokemusta_Löytyy
Alisen pizzeria kotiinkuljetuksella, nopea ja edullinen toimitus. Kavoliassa suht mukava käydä syömässä ja lounasaikaan tarjouspizzat. Vatsa kiittää käyt sitten kummassa vaan.
- Noxulainen
Ehdotomasti Nokian Pizzeria, mahtavat rapeat pizza pohjat, ei mitään lössö shaissee jota joka paikka yleensä tarjoaa. Pizzakastiketta reilusti ja maistuu hyvälle ja täytettä hyvin päällä myös.
- juzu
Nokian Pizzerista haettiin viikonloppuna pizzat ja voin sanoa että oli todella hyvät, valitsin tulinen kana pizzat ja voin sanoa että toimiiu, muut 3 pizzaa myös täydelliset. Rapea pohja ja kypsäksi paistettu 10. Lisäksi vielä mahtava lisä käyttävät Valion Lakstoositonta juustoa pizzoissa joten käy myös tälläiselle laktoosi intolerantikoille, harva tälläistä huomioi...
- Sssinne
Turkinpippuri aivan huippu. Ehkä Pirkanmaan paras. Iso ja silti melko halpa
- jättijättimega
Kyllä !! Turkinpippuri on paras, ja varmasti isoin.
- tyttö_mikkelistä
jättijättimega kirjoitti:
Kyllä !! Turkinpippuri on paras, ja varmasti isoin.
Iso ei tarkoita hyvää ;-)
- tarkennusta.asiaan
Nokialaiset ei oo siiderivalaita vaan pitsapunkeroita.
- tule_tänne
Parhaat pizzat saa Tampereelta. Kyllä Nokian pizzojen syöjät ovat jo tämän oppineet vaikka eivät ole tästä ääneen puhuneet.
- näin.on.näreet
Vain tamperelaiset puhuvat ruoka suussa. Tamperelaisilla on lisäksi aina kurat housussa, koska he syövät sitä perhanan mustaamakkaraansa joka heittää ripulille.
- rtjrtjxtjxt
Turkinpippurin isot pizzat ei enää ole niin isoja. Ravintolan alkuhuumassa tavallinen pizza oli valtava. Mittasin halkaisijan kotona ja se oli 55cm. Eilen hain samanlaisen ja halkaisija 40cm. Täytteitä hyvinkin nirkosesti. Pizzaa ei saa enää lounastarjouksena.
- donnerwetterschwainehund
Tuolla toisessa ketjussa ihmeteltiin Nokialaisten lihomistaipuvuutta,,löytyisiköhän syitä esim.tämän ketjun jutuista?
Hämmästyttävää,ettei ihmisiä kiinnosta kuin parhaan pizzan hankinta,on siinä elämälle saavutusta ja "syytä"- lowlaif
Turkipippurin pizza on niin iso ja halpa, että sillä rahalla ei välttämättä jaksa kaupasta ostaa ja kokata mitään.
Ameriikassa sama meininki. Low life sakki lihoo halvalla roskaruoalla. - big_moma
Kaikenlainen "Fast Food" tekee läskiä.
- hitaastijavarmasti
big_moma kirjoitti:
Kaikenlainen "Fast Food" tekee läskiä.
Jep. Slow Food on se juttu.
- nokialla
www.nokianpizzeria.fi
- hyvämesta
Toi on hyvä paikka. Entinen "Kaisun kioski" Viholassa. Suosittelen.
- Popi34
Jep haettiin kans pitsat ja oli todella hyvät nam, suosittelen kans
- Yäk
Nokian pizzerian kebabliha on kamalinta mitä olen koskaan missään syönyt.
- Janne1003
Alisen pitsan kebut aivan tajuttoman pieniä, hermot meni vittu tuplalihalla ja lihaa samanverran ku pienee tonnikalapurkkii mahtuu, voi hyvää päivää! eipä tartte toistamiseen mennä
- makunystyrät
Maku on se joka ratkaisee. En tykännyt Alisen "lättyjen" mausta. Haen ne muualta tai teen itse.
- Aehkotgjlöf
Alisen pitsat on tosi hyviä ja kebab myös! Ei mitään vikaa kummassakaan. Hinta-laatu suhde kohdallaan, ilmainen kotiinkuljetuskin.
- slow-food
Pizzat ovat vain hätävara. Slow Food on se joka rulettaa.
- nokianpizzeria
nokianpizzeria.fi
- qweewq
onkohan kulta grillillä muuttunut juuston toimittaja on meinaan sitkeetä kuin kumi
- paraspizza
Ateena Pizzeria
- Voimamiess
Nokian autogrilli!!! Nami nami mitä herkkuja. Lähden kohta käymään
- Anonyymi
Hyvä aika ohi surkeet annokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä aika ohi surkeet annokset.
Prisman pakastimesta , sieltä Denisin pizza nam
- Anonyymi
1.Kotipizza
2.Pizzamestarit
Jos pitsaa syö harvoin, syö kunnollista- Anonyymi
Kysykää vaihtelun vuoksi, mikä Nokian paras Taksi
- Anonyymi
Ei saa mistään täytyy ostaa ja maksaa rahalla.
- Anonyymi
Ateena paras.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768