Soini on suomen politiittisten piirien narri! Koominen sivuhenkilö isossa näytelmässä. http://www.tkukoulu.fi/tiimalasi/kuvat/narrinkuva.jpg soini hauskuuttaa höpöhöpö jutuillaan ammattipoliitikkoja.
Suomessa tuskin nämä oikeistopopulistit saa mitään määräävää asemaa, minulla on ainakin vahva usko suomen poliittisen järjestemän toimintaan. Noh, itse olen poliittisesti suht välinpitämätön, mutta senverran on mielipiteitä että on yksi puolue mitä en äänestä....
persujen suosio
1
97
Vastaukset 1
- Uudenvuoden tina
Perussuomalaisten puoluetta voisi ehkä hieman kärjistäen verrata edesvastuuttomiin vanhempiin jotka sanovat lapsilleen että "saatte syödä niin paljon karkkia kuin jaksatte ja hampaita ei ole pakko pestä jos ei halua". Siinä missä aidosti kansakunnan tulevaisuudesta huolta kantavat vastuulliset poliitikot pyrkivät kaikin keinoin valistamaan kansaa ja murtamaan ennakkoluuloja, Perussuomalaiset käyttävät kansan ennekkoluuloja, muukalaisvihaa, homovihaa ja herravihaa surutta hyväkseen. Tämä on tyypillistä populistipuolueille meillä ja muualla. Milloin PS on viimeksi ilmaissut huolensa maamme kasvavasta nuorisoalkoholismista, perheväkivallasta tai eläinten barbaarisesta kohtelusta? Tokko koskaan. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että PS ei tule saamaan valta-asemaa Suomessa ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091783Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss274933- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö119700- 32591
- 88557
- 32550
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61549- 42532
- 37520