Pitkä peenis yhä suositumpi mannermaalla

Maria

Olen matkoillani huomannut, että pitkä peenis on vuosien kuluessa kasvattanut jo aikaisemminkin laajaa suosiotaan mannermaalla. Yhä useammin tiedostava nainen valitsee pitkän peeniksen omaavan miehen, koska haluaa kaiken saatavissa olevan nautinnon. Pitkä peenis onkin modernin naisen tietoinen valinta. Eniten suosiota on kasvattanut 25-30 sentin mittainen peenis, englanniksi monster cock. Minusta sellainen on ihana.

18

5763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gff

      tuommoinen 25-30cm on liian pitkä, sillä eihän sitä saa pohjaan saakka...vai onko sun pillus ylisyvä?

      • Einstein

        Oho...nyt menee jo yli hilsee ja lujaa.

        Siis väität, että pitkällä kullilla ei ylety pohjaan? Ja pienellä 9cm valtikallasiko sitten tökit äitisi pillun pohjaan?


    • Long dong Jack

      Suosio on kasvanut mannermaan lisäksi myös saaristossa. Savo-karjalaiset naiset huutaa iiihaata kun pököttölen niitä suurella käyrällä gonzo-kalullani takaa päin, joka sekin on muotia New Yorkissa saakka. Tallinnan huoratkin antavat ilmaiseksi kun näkevät pitkän käyrän peeeenikseni. Masai naisten huulesta tipahtaa lautanen kun ihmettelevät suurta valkoista punanuppista kaluani.
      Kyllä kunnon peeee-eee-niksen tulee yli 30 senttiä olla.

    • Aha

      Mikäs se pEEnis oikein on kun siitä useammassa keskustelussa hössötät?

    • korjaus

      Niin, se jätti-peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenis on englanniksi mooooonsteeeeeer cooooooooock.

    • Houlam

      Vähän asiallinen provo...ensinnäkin monellako miehellä on tollainen 25-30cm jortikka?? Yhdellä tuhannesta ehkä? Ja monellako se täyttyy edes kunnon erektioon, voin kertoa ettei monellakaan jos olet vähääkään katsellut Holmesin tai vastaavien leffoja...

      Ja entä sitten paksuus? Jos ei sitä ole, niin ei synny kitkaa, siinäpä sitten kulli tökkii vain kohdunpohjaa, joka on monien naisten mielestä muuten kivuliasta...

      Liian pitkä lerssi estää klitoriksen ärsytyksen naidessa, paitsi jos nainen itse tykkää samalla aina runkata...

      Ja juttu on, että jos miehen valitsee kyrvän mukaan on varmaankin muissa ominaisuuksissa sitten tingittävä, ja sitä enemmän mitä "pidemmän" molon haluaa sisäänsä...eikö?
      Tuo 20cm on kuitenkin aika kaukana keskipituudesta meinaan...

      Että helou vaan sullekin.

      • Sara

        Lyhyt ja paksu on parempi just tuon klitoriksen kiihoituksen takia ja todellakin, liian pitkä sattuu!


      • Maria
        Sara kirjoitti:

        Lyhyt ja paksu on parempi just tuon klitoriksen kiihoituksen takia ja todellakin, liian pitkä sattuu!

        Voi olla, että monen kohdalla on noin kun kuvaat. Olen huomannut, että moni pitää kummallisena sitä, että iso peenis mahtuu hyvin minuun. Olen itse pitkä, pitkäraajainen, hoikka ja vaalea. Mannermaalla monella on samanlainen ruumiinrakenne kuin minulla, myös miehillä. Olen huomannut, että jo ruotsalaisilla miehillä on yleisesti ottaen selkeästi pidemmät peenikset kuin suomalaisilla, joilla monella on lyhyt ja paksu töpökikkeli, ei peenis ollenkaan. Monet suomalaiset persjalkaiset naiset varmaan pitävätkin sellaisesta, lyhyitä ja paksuja kun ovat itsekin. Sellaiselle sopii persjalkaisen suomalaisen miehen perunan mallinen töpökkä. Minä en siitä saa mitään irti enkä innostu ollenkaan.


      • Penis
        Maria kirjoitti:

        Voi olla, että monen kohdalla on noin kun kuvaat. Olen huomannut, että moni pitää kummallisena sitä, että iso peenis mahtuu hyvin minuun. Olen itse pitkä, pitkäraajainen, hoikka ja vaalea. Mannermaalla monella on samanlainen ruumiinrakenne kuin minulla, myös miehillä. Olen huomannut, että jo ruotsalaisilla miehillä on yleisesti ottaen selkeästi pidemmät peenikset kuin suomalaisilla, joilla monella on lyhyt ja paksu töpökikkeli, ei peenis ollenkaan. Monet suomalaiset persjalkaiset naiset varmaan pitävätkin sellaisesta, lyhyitä ja paksuja kun ovat itsekin. Sellaiselle sopii persjalkaisen suomalaisen miehen perunan mallinen töpökkä. Minä en siitä saa mitään irti enkä innostu ollenkaan.

        Mistä helvetin Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeniksestä puhut? Miehen elin on penis!!!


      • Jone
        Penis kirjoitti:

        Mistä helvetin Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeniksestä puhut? Miehen elin on penis!!!

        Itselläni on tälläinen 30cm karvainen kolmas jalka ja se kyllä hyvin ylettyy löllöpyllyihin.


      • Kaviaari
        Maria kirjoitti:

        Voi olla, että monen kohdalla on noin kun kuvaat. Olen huomannut, että moni pitää kummallisena sitä, että iso peenis mahtuu hyvin minuun. Olen itse pitkä, pitkäraajainen, hoikka ja vaalea. Mannermaalla monella on samanlainen ruumiinrakenne kuin minulla, myös miehillä. Olen huomannut, että jo ruotsalaisilla miehillä on yleisesti ottaen selkeästi pidemmät peenikset kuin suomalaisilla, joilla monella on lyhyt ja paksu töpökikkeli, ei peenis ollenkaan. Monet suomalaiset persjalkaiset naiset varmaan pitävätkin sellaisesta, lyhyitä ja paksuja kun ovat itsekin. Sellaiselle sopii persjalkaisen suomalaisen miehen perunan mallinen töpökkä. Minä en siitä saa mitään irti enkä innostu ollenkaan.

        mitä psudo-tiedettä, vähän samaa juttua kuin, että pieni pää olisi tyhmempi kuin iso ja että ihmisen luonne voidaan mitata kallon muodosta...ja sitä rataa.

        Iso peenis mahtuu sinuun, koska sinulla on iso vittu, ei siinä mitään. Ja muuten satuinpa tuntemaan erään pitkäjalkaisen neitokaisen, jolla oli melkoisen pieni ja lyhyt vagina luonnostaan, mitä siitä mvoidaan päätellä? Ei mitään.
        Samoin kuin tunnen sellaisen todella pienen ja siron neidin johon menee aivan minkälainen jortikka tahansa vartta myöten...mitä se kertoo? Ei mitään, ihmiset on erilaisia ja sun stereotypiasi ovat harvinaisen lapsellisia...

        Mutta, toivonpa että löydät sen miehesi sellaisella peniksellä jotta jossain kanssa tuntuu ja hyviä jatkoja.


      • Anonyymi
        Jone kirjoitti:

        Itselläni on tälläinen 30cm karvainen kolmas jalka ja se kyllä hyvin ylettyy löllöpyllyihin.

        Ihana..


    • .....EEEEEENIS

      voi sua rassua, kun et osaa kirjoittaa edes penistä!!!!!!!

    • Eeva

      Maria on noissa mielipiteissään harvinaisen oikeassa. Aihe on tulenarka miehille. Miehet eivät oikein kestä vertailua luhistumatta ja menettämättä kykyään. Ajatus, että nainen nauttisi isommasta kuin mitä heillä on, on liikaa.

      • Badman

        Jos sinäkin nautit siitä isommasta. Niin voisin tarjota sinulle tissiesi väliin kunnon isoa patukkaa, ihan tuon yhden julistamasi kilpailun palkinnoksi ;)
        Semmoinen nimittäin löytyisi ihan oikeasti.


      • Basso

        Rakkaudesta kun ei ole kiva kilpailla ja asiasta huolta kantaa jos ei sille mitään mahda...vähän muutenpa käy sääliksi niitä naisia, jotka eivät saa haluamaansa suurta vaan joutuvat tyytymään meikäläisen 15-16-senttiseen...nyyh. Kaipa vieraaseen joutuvat turvautumaan sitten, odotetaan sitä pahaa päivää saapuvaksi, vai kuinka?? ;o)


    • Anonyymi

      Mustalla miesystävälläni on pitkä ja paksu!

      t. persumies

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­ts­um­­­me sinu­­t kä­­ymään u­­udess­­a cha­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 http://allyak.com/H/P6v5Y2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe