Tilanne?

Situaatio

Eli nyt oletetaan, että on seuraavanlainen tilanne? On 18v poika ja vuotta nuorempi tyttö. He tutustuivat ja tyttö alkoi selvästi flirttailemaan ja halaa useasti ja pitää kädestä kiinni. Tällä pojalla on sellainen tunne ettei ole valmis seurustelemaan/tai hän pelkää, että tuhoaa ystävyyden jos alkaa seurustelemaan, koska hän ei ole aikaisemmin seurustellut. Ja molemmat osapuolet tykkkäävät toisistaan. Mitä pojan pitäisi tehdä?

5

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiikViik

      Kysymys: Haluaako poika seurustella tytön kanssa, jos se menee hyvin? Vai haluaako poika etsiä parempaa tyttöä?

    • m vast

      Pojan pitäisi miettiä vähemmän, onko kyseessä Se Vakava Seurustelu ja keskittyä vaan tekemään sillä lailla kun hyvältä ja oikealta tuntuu, eli viettää niin paljon ja sen tyyppistä aikaa tytön seurassa kuin molemmat yhdessä kokevat mielekkääksi. Itse tein sun ikäisenä sen virheen, että en vain antanut tuollaisten asioiden mennä omalla painollaan, vaan mietin sinun tapaasi ihan liikaa kannattaako ruveta ja paljon arvokasta elämänkokemusta jäi saamatta ja upeita muistoja syntymättä. Ja sitten samojen hankaluuksien kanssa joutuu kuitenkin myöhemmällä iällä lyömään päätään seinään, olisi vaan jo heti silloin kannattanut alkaa se naisten ja ihmissuhteiden logiikkaan tutustuminen rohkeasti. Vielä kerran: jos tyttö on kiva ja mukava ja saa tunteisiisi liikettä, niin tartu tilaisuuteen, pieni epävarmuus kuuluu vain asiaan.

    • panomies5000

      vanhana sitten kaduttaa kun jäi sekin yks nuori herkkuperse kokeilematta

    • mutta eteenpäin :)

      Pojan pitäisi vaan antaa palaa, mutta olla rehellinen: kertoa siis tytöllekin, ettei ole nyt ihan varma, koska ei halua tuhota ystävyyttä. Jutella siitä, mitä ystävyydelle sitten kävisi, jos homma ei toimi. Mutta kyllä jos toisesta tykkää, kannattaa ainakin pari askelta pidemmälle katsoa, koska sitten kuitenkin kaduttaa ettei uskaltanut. Pelko on aina, mutta sen ei pidä antaa estää elämästä. Sitten jos todellakin tuntuu, että tyttö ei vaan ole oikea tähän juttuun, niin eri asia. Mutta se, ettei ole koskaan seurustellut ei ole mikään este tai sano sitä, että pieleen menee: kaikkihan me jostain ollaan aloitettu!
      Voihan sitä myös sopia ensin että tapaillaan, ja seurustellaan hieman kevyemmin, ettei tässä nyt heti olla naimisiin menossa, katsotaan rauhassa... Ja sitten vasta tehdä päätökset. Älä torju hyvää juttua suoralta kädeltä, voihan se olla, että se onnistuukin... Ja toisaalta, jos suhde ei ikuisesti kestäkään, voi siitä jäädä hyvät muistot koko elämälle, ja jos ei jää edes hyviä muistoja, niin ainakin oppia ja kokemusta :)

    • Tämän tytön pitää opettaa poikaa niissä kuvioissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5450
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      162
      4217
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      3953
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      21
      2637
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2480
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2476
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe