avovaimo ei halua

vierasta vai ei?

Olen 28-vuotias mies, avovaimo 25-vuotias. meillä on lapsi 3-vuotta. Tätä ennen harrastettiin seksiä 3-4krt/vk. Nyttyen 3 vuoden aikana 2della kädellä pystyy laskea harrastuskerrat. Avovaimo yrittää välillä suullansakkin tyydyttää minua, mutta homma tökkii hänen osaltaan, tuntuu kuin olisi pakkopuuta, vaikka suostuu vapaaehtosesti.. En siis pääse laukeamaan missään vaiheessa.
Rupeaa tympimään koko touhu, Ollaan puhuttu asiasta, ei auta, avovaimo luvannut satoja kertoja että ruvetaan harrastamaan seksiä 1krt/vk vähintään, mutta ei ole tullut. Sittenkun pääsen hänen päälleen, hän laukeaa ensiksi, ja minä jään useimmiten ilman nautintoa.

Mitä tehdä? Olen maininnut jo että vierastakin tekisi mieli kun homma ei hoidu kotona. Mutta eipä tälläkään ole vaikutusta asiaan.
Onko tässä vaihtoehtona ero, vaikke se lapsen kannalta ole hyvä asia. Vai menenkö vain maksullisiin palveluihin/naapurin luokse ja olen hiljaa asiasta kun avovaimoketta asia ei tunnu kiinnostavan..
Tiedä sitten käykö hän itse vieraissa, mutta ei luonteen kuvaan sopisi. Toisaalta välillä työajat venyvät n:1h pitemmäksi ilman selityksiä, kun 99.5% hänen työpaikassaan ei tehdä ylitöitä, ainakaan 1h. Normaalisti 15min max

3

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mk

Ilman tyydytystä kun avovaimosi laukeaa niin kyllä miehenkin pitää naida loppuun saakka eikä naintia tartte siihen lopetta kun naisesi saa tyydytyksen ja kyllä se menee niin että miesodottaa naidessa ensin että naiselta tulee ja sitten mies laukeaa sen jälkeen ja sehän tekee vain naiselle hyvää kun jaksaa sekisä kunnolla. Seuraavan kerran kun naisesi saa nopesti niin älä lopeta hommaa kesken vaan nait loppuun saakka ja kyllä se nainenkin siinä lämpiää pian uudestaan.

• Heidi**

Jos naiselle seksi on pakkopullaa niin todennäköisesti orgasmikin on teeskennelty. Tämä on ihan oma kokemus asiasta. Pääsee nopeammin koko hommasta eroon.

• joo onkai
        Heidi** kirjoitti:

Jos naiselle seksi on pakkopullaa niin todennäköisesti orgasmikin on teeskennelty. Tämä on ihan oma kokemus asiasta. Pääsee nopeammin koko hommasta eroon.

Sanoisinko että se seksin aloittaminen on pakkopullaa, mutta sitten kun sen päälle menee ja antaa mennä, niin hän on todella kiihottunut.. Tiedä noista sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      4367
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1649
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1488
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1475
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1351
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1090
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe