Olen 28-vuotias mies, avovaimo 25-vuotias. meillä on lapsi 3-vuotta. Tätä ennen harrastettiin seksiä 3-4krt/vk. Nyttyen 3 vuoden aikana 2della kädellä pystyy laskea harrastuskerrat. Avovaimo yrittää välillä suullansakkin tyydyttää minua, mutta homma tökkii hänen osaltaan, tuntuu kuin olisi pakkopuuta, vaikka suostuu vapaaehtosesti.. En siis pääse laukeamaan missään vaiheessa.
Rupeaa tympimään koko touhu, Ollaan puhuttu asiasta, ei auta, avovaimo luvannut satoja kertoja että ruvetaan harrastamaan seksiä 1krt/vk vähintään, mutta ei ole tullut. Sittenkun pääsen hänen päälleen, hän laukeaa ensiksi, ja minä jään useimmiten ilman nautintoa.
Mitä tehdä? Olen maininnut jo että vierastakin tekisi mieli kun homma ei hoidu kotona. Mutta eipä tälläkään ole vaikutusta asiaan.
Onko tässä vaihtoehtona ero, vaikke se lapsen kannalta ole hyvä asia. Vai menenkö vain maksullisiin palveluihin/naapurin luokse ja olen hiljaa asiasta kun avovaimoketta asia ei tunnu kiinnostavan..
Tiedä sitten käykö hän itse vieraissa, mutta ei luonteen kuvaan sopisi. Toisaalta välillä työajat venyvät n:1h pitemmäksi ilman selityksiä, kun 99.5% hänen työpaikassaan ei tehdä ylitöitä, ainakaan 1h. Normaalisti 15min max
avovaimo ei halua
3
1262
Vastaukset
- mk
Ilman tyydytystä kun avovaimosi laukeaa niin kyllä miehenkin pitää naida loppuun saakka eikä naintia tartte siihen lopetta kun naisesi saa tyydytyksen ja kyllä se menee niin että miesodottaa naidessa ensin että naiselta tulee ja sitten mies laukeaa sen jälkeen ja sehän tekee vain naiselle hyvää kun jaksaa sekisä kunnolla. Seuraavan kerran kun naisesi saa nopesti niin älä lopeta hommaa kesken vaan nait loppuun saakka ja kyllä se nainenkin siinä lämpiää pian uudestaan.
- Heidi**
Jos naiselle seksi on pakkopullaa niin todennäköisesti orgasmikin on teeskennelty. Tämä on ihan oma kokemus asiasta. Pääsee nopeammin koko hommasta eroon.
- joo onkai
Heidi** kirjoitti:
Jos naiselle seksi on pakkopullaa niin todennäköisesti orgasmikin on teeskennelty. Tämä on ihan oma kokemus asiasta. Pääsee nopeammin koko hommasta eroon.
Sanoisinko että se seksin aloittaminen on pakkopullaa, mutta sitten kun sen päälle menee ja antaa mennä, niin hän on todella kiihottunut.. Tiedä noista sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1226598MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny535654Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.764416NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun844296Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja924049Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841426- 791235
- 3341227
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a51167Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35978