Pohjois-pohjalainen vl-mies raivokohtauksen, kun vauvan itku häiritsi hänen Päivämienen lukemistaan tammikuussa. Mies löi vauvaa vatsaan kohtalokkain seurauksin. Vauva kiidätettiin sairaalaan, jossa hän kuitenkin menehtyi sisäiseen verenvuotoon, kertovat Päivämies-lehden nettisivut.
Puolustusasianajan mukaan vl-mies ei aikonut tappaa, hän vain menetti malttinsa.
Tuomari tuomitsi vl-miehen sadistisuuden kovin sanoin:
- Tämä oli sinun tapasi hoitaa tilanne, jossa pieni lapsi pyysi huomiotasi ja uskalsi keskeyttää lukemisesi. Menetit malttisi kaikkein käsittämättömimmällä tavalla ja löit lasta ensin suuhun ja sitten hirvittävällä voimalla vatsaan, tuomari sanoi.
Vl-mies voi anoa vapauteen pääsyä aikaisintaan 21 vuoden päästä.
Onko vauvan kuo-
lema totta?
0
316
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161