Olen alkuviikosta plussannut, nyt menossa vasta rv 4 6 , äsken alkoi menkkamainen vuoto.. Onkohan keskenmeno .. ? :S
Alkuraskaus ja menkkamainen vuoto ?
8
5455
Vastaukset
- peloissaan
lisään vielä, että vuoto on niukkaa, mutta on kyllä menkka kipuja .. ;o
- peloissaan
ja vielä se, että ruumiinlämpö edelleen kuitenkin noin 37, niinkuun ollut jo pari viikkoa , aina kun mitannut.
- yksi synnytys takana
raskauden alussa ruumiinlämpötila voi olla normia hieman korkeampi, johtuu hormooneista. eräs työkaverini jaksoi aina muistuttaa että raskaana voi tulla kahden ekan kuun aikana menkat normisti, hänellä oli käynyt niin joka raskauden aikana, aika yksilöllistä siis.
myös alavatsan vihlonta on suht normia sillä kohtu kasvaa.
jos kipu on kova ja huolettaa soita suoraan sairaalaan jossa aiot synnyttää, he osaavat neuvoa näissä tapauksissa.- peukkuja sinulle
ole keskenmeno,mut voi ollakin:(olen 20v. olen saanut kaksi keskenmenoa,aika peräkkäin:(juuri kun olin tehnyt testin,niin seuraavana päivänä alkoi niukka vuoto ja menkka kivut,kävin ultrassa meni kesken,sitten toinen kekskenmeno tuli noin viikolla 6,samat oireet,tuntu niin pahalta,toivottavasti ei sulla ole näin.
- Äiskäksi77
peukkuja sinulle kirjoitti:
ole keskenmeno,mut voi ollakin:(olen 20v. olen saanut kaksi keskenmenoa,aika peräkkäin:(juuri kun olin tehnyt testin,niin seuraavana päivänä alkoi niukka vuoto ja menkka kivut,kävin ultrassa meni kesken,sitten toinen kekskenmeno tuli noin viikolla 6,samat oireet,tuntu niin pahalta,toivottavasti ei sulla ole näin.
että kemiallinen raskaus. Ainakin itsellä kävi ihan samoin ja oli just 4 6 menossa. Raskausoireet loppui kuin seinään ja testi näytti negaa (aiemmin oli tullut plussa). En halua lietsoa pahaa, mutta näin kävi. Toivottavasti sulle ei käy samoin kuin itselleni.
- peloissaan
Äiskäksi77 kirjoitti:
että kemiallinen raskaus. Ainakin itsellä kävi ihan samoin ja oli just 4 6 menossa. Raskausoireet loppui kuin seinään ja testi näytti negaa (aiemmin oli tullut plussa). En halua lietsoa pahaa, mutta näin kävi. Toivottavasti sulle ei käy samoin kuin itselleni.
oireet kyllä nyt on loppunut .. Testin teen vielä , kun vuoto on kokonaan loppunut .. :s
- khuk
peloissaan kirjoitti:
oireet kyllä nyt on loppunut .. Testin teen vielä , kun vuoto on kokonaan loppunut .. :s
Testi saattaa näyttää plussaa vielä vuodon loputtuakin vaikka olisi mennyt kesken. Itselläni tuulimunaraskauden jälkeen pitkään plussalla. Ota yhteyttä neuvolaan. Siellä osaavat kertoa miten toimia. Kaikki on mahdollista. Jopa niin että on todettu kaksosraskaus ja sitten tullut kaikki keskenmenon oireet ja todetaan että toinen alkio on kuollut mutta toinen syntyy aikanaan terveenä. Voimia!
- rv31+4
peloissaan kirjoitti:
mulla tuli ihan alkuraskaudessa yhdet oikeat menkat ja rv9 oli niukkaa vuotoa kahtena päivänä. neuvolassa sanoivat vaan että se on aika yleistä että alkuraskaudessa tulee pikkusen verta (kiinnitysverta?)... ja muutama viikko sitten taas tuli verta ja menin päivystykseen, eivätkä löytäneet syytä ja vauva voi hyvin :) nytten sitten jännitetäänkin jo synnytystä joka luultavasti käynnistetään aikaisemmin (hepatogestoosin, kalkkeutuneen istukan ja insuliinihoitoisen raskausdiabeteksen takia) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716