Mulla on tää saunalahden nettitikku, hitain nopus. En ymmärrä miksi tämä pätkii kokoajan? välillä pelaa muutaman minuutin ja sitten yhteys taas poikki? joudun irroittaa aina tikun koneesta ja kytkeä uudestaan???? kysynkin nyt teiltä MITÄ TÄSSÄ VOIS TEHDÄ!!! koska hermot ovat jo menneet, takkuilua on kestänyt jo 2 vuotta??? eihän näin voi olla ettei tikku pelaa ja vielä siitä joutuu maksamaan???
Mitä siis on tehtävissä???
7
439
Vastaukset
- se auttaa.,.
1 Mene puuliiteriin
2 Laita Huawei pölkylle
3 Ota kirves käteen
4 Nosta kirves pään yläpuolelle, hamarapuoli eteenpäin
5 Lyö kirveellä niin lujaa kun pystyt Huawein keskiosaan, ota osat talteen
6 Mene sisään ja keitä voittokahvit
7 Mene lähimpään Elisa/Saunalahti puotiin
8 Sano myyjille että onko tikussa joku ongelma ja heität Huawei-silpun tiskille
9 Ilmoita kovalla äänellä (Niin että kaikki asiakkaat kuulevat) lähteväsi Soneran nettipuljuun ja hakevasi sieltä toimivan nettiyhteyden, jos ei täältä sellaista löydy
10 Älä kuitenkaan mene sinne Soneraan, ei niiden tikut toimi sen paremmin
11 Mene Alkoon ja osta Haddington House wiskiä, iso pullo, ja juo se.- Menetin hermot!
Melko hyvin sanottu, mieli tekis juuri noin toimia :)))
- hgjhjhjhkjh
vastasit jo itsellesi: hitain nopeus...
Eli 384 tikulla ei oikein pelata, katsella videoita, jne....- mokkulapokkula
Nyt on tämmöinen välivaihe, kun siirrytään 3g:stä. 4g:hen.
Tarkoittaa sitä, että mokkulat ei toimi pariin vuoteen.
Hitto, eihän ne oo vielä ikinä toiminnu. No ehkä sitten parin vuoden päästä... mokkulapokkula kirjoitti:
Nyt on tämmöinen välivaihe, kun siirrytään 3g:stä. 4g:hen.
Tarkoittaa sitä, että mokkulat ei toimi pariin vuoteen.
Hitto, eihän ne oo vielä ikinä toiminnu. No ehkä sitten parin vuoden päästä...nyt pari viime viikkoa Nokian mokkula Nopsa toiminut varsin erinomaisesti myös iltaisin eikä ole pätkinytkään yhtään. Tiedä johtuuko pakkasista, OS X:n 10.6.5-päivityksestä vai tukiaseman parannuksesta. Joka tapauksessa ei ole ollut ihmeempää valittamista viime aikoina, ja se on kyllä uutta se. Tässähän alkaa usko palailla koko mokkulatekniikkaan...
- HUAvie
mulla kaks läppäriä, toisessa win xp siinä toimii aina, toisessa huonommin varsinkin aikaan kun paljon käyttäjiä .siinä win 7.Asun ns. katvealueella.
- metsot
Mulla pätkii mokkula pahemman kerran.
Tein vikailmoituksen, ja odottelen yhteydenottoa Saunalahden asiakaspalvelusta. Haluan irtisanoa (kesken sopimuskauden) koko p****n, saas nähdä, miten raskaaksi taisto käy. Onko kokemuksia? Pitääköhän vallan kuluttajasuojaan ottaa yhteys? Mulle sanottiin tilattaessa, että voi irtisanoa, jos ei toimi. Katsotaan kuis käy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957