elämäni pahin äitien päivä

surusilmä

huomenna äitienpäivä..ja minä kahden lapsen åiti en suunnittele parasta aikaa mansikkakakun leipomista vaan koko mailmani on musertunut kasaan..
sain muutama tunti sitten tietää että aviomiehelläni on suhde..ja siihen ei yksi nainen riittänyt vaan näitä toisia naisia on 2kpl
elämäni oli onnellinen tähän päivään asti..luulin että meillä on kaikki hyvin.tullaan hyvin keskenään juttuun,seksi on täydellistä eikä mitään kerran viikossa meininkiä.mieheni on koko mailmani ja ainoa ihminen johon luotin 100%
että tää kaikki tuli salama kirkkalta taivaalta.
toivotan itselleni hyvää äitienpäivää sekä hääpäivää,sillä maanantaina meillä on ensimmäinen hääpäivä.kuinka tästä selviän?uskallanko enään koskaan luottaa yhteenkään mieheen?onko niitä olemassakaan tämän taivaan alla?????

14

4031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titta tietää

      Joo, niin ne miehet on sikoja. Ei sillä oo mitään merkitystä vaikka oisit kymmenen miehes siittämän lapsen äiti, jos siltä jalkovälissä tuntuu, ne menee ja kokeilee toista. Paska juttu, mutta koita kestää. Voimia sulle!

      • Amppa

        Harmi että näin kävi. En kuitenkaan pidä siitä että minä olen sika jos muilla menee päin peetä. Vaihdappas merkiksesi "Titta luulee". Jos itse olet tuota mieltä, johtunee se itsestäsi kun olet tuollainen feministiakka. Ja vinkiksi, iske ukkosi jostain muualta kuin sossun jonosta tai paikallisesta räkälästä niin voit saada oikean miehen...


      • Amppa
        Amppa kirjoitti:

        Harmi että näin kävi. En kuitenkaan pidä siitä että minä olen sika jos muilla menee päin peetä. Vaihdappas merkiksesi "Titta luulee". Jos itse olet tuota mieltä, johtunee se itsestäsi kun olet tuollainen feministiakka. Ja vinkiksi, iske ukkosi jostain muualta kuin sossun jonosta tai paikallisesta räkälästä niin voit saada oikean miehen...

        Edellinen oli siis osoitettu tuolle titalle


    • maija

      Lienetkö sama ihminen, joka samalla nimimerkillä esiintyen yritti provosoida muita, väittäen että koira muka pitää lopettaa vapunpäivänä, kesäisen ulkomaanreissun takia? Valheeksi kuitenkin tuli todistetuksi. Siinä tapauksessa, että oletkin joku toinen "Surusilmä", anteeksi.

      • surusilmä

        no johan nyt sitten vielä nimimerkin menin keksimään apua...
        minä mailman eläinrakkain ihminen...
        jos täällä sellanen hörhö samal nimimerkil esiintyy ni mun merkkini vaihtuu välittömästi :(


      • voimia sulle
        surusilmä kirjoitti:

        no johan nyt sitten vielä nimimerkin menin keksimään apua...
        minä mailman eläinrakkain ihminen...
        jos täällä sellanen hörhö samal nimimerkil esiintyy ni mun merkkini vaihtuu välittömästi :(

        Voi, oon pahoillani sun puolesta, että olet tuollaisen petturimiehen saanut. Yritä kuitenkin lastesi takia nauttia huomisesta, heillehän sinä olet äiti, etkä miehellesi.
        Voimia kevääseesi ja jakselemisia, mitä ikinä päätät suhteessanne tehdäkin!


      • jupi
        surusilmä kirjoitti:

        no johan nyt sitten vielä nimimerkin menin keksimään apua...
        minä mailman eläinrakkain ihminen...
        jos täällä sellanen hörhö samal nimimerkil esiintyy ni mun merkkini vaihtuu välittömästi :(

        Hyvä,jos saat surun pois silmistäsi,mutta älä sen takia muuta nm:äsi,jos siltä tuntuu,koita hoitaa ne surusilmät pois muulla tavoin!:)


    • Jupi

      Tää on vaan yhden kax-lahkeisen neuvo.....
      Mutta mä toivon kaikkea hyvää sulle ja sun lapsille jatkossakin!
      Lastenhan ei tarvitse olla osana teidän kahden ongelmissa,joten yritä nauttia ÄITIEN-päivästä
      lastesi kanssa ja anna myös LASTESI nauttia siitä!Lapsille äitienpäivä on tärkeä "juttu"!
      Selvittäkää muut asiat sitten "kahden kesken"!!

    • sari

      & ei tieoinen koko asiasta...
      & lapsi 2,5 kohta.
      Odottimme samanaikaisesti lasta. Sain onneksi keskenmenon. Kauhea oli tieto silloin että vaimokin odottaa. Suhteemme ja rakkaus on silti jatkunut. Ensi vuodeksi on suunniteltu uusi lapsi.
      Kotona heillä on ihan oikeita tappeluita.
      Tietämme molemmat mitä mieltä ovat muut asiasta ja olemme siitä keskustelleet päivittäin.
      Kohta tätä naista odottaa myös yllätys. Mies on vetäytynyt toiseen asuntoon ja lappu pöydällä. Näin se jätti ensimmäsenkin.
      Koko juju on siinä että kuka niistä aikaisemmista ei ole ollut se oikea ja suhteemme on kestänyt jo 5 vuotta ja kestänyt myös pahimman.
      Siitä toisesta sanoisin että se on ihan oikeasti tyhmä eikä hän ole se joka on säälittävä koko juttussa. Hän tuhosi ihan oikeasti mieheni ensimmäsen avioliiton...

      • Nainen

        mistä voit tietää ettei mies tee sinulle samaa? löytää toisen ja jättää sinut lapsen kanssa, pöydälä vain lappu.. Et ole yhtäöän sen ihmeellisempi kuin muutkaan. let todella kylmä ihminen ja itsekäs kun et muita ajattele vaan haukut ihmistä joka rakastaa miestään ja luottaa tähän. vaikka ei syytä olisikiaan) mutta ota sinä se mies, kerran pettäjä aina pettäjä. Muista sanoneeni se tulee sinulle käymään vielä ja silloin muistat tämän palstan ja puheesi.


      • minä

        Mä olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kyllä mies varmasti jaksaa "hengailua" useamman vuodenkin, vaan odotas kun se arki alkaa Sari. Samaa helvettiä se teillä tulee olemaan ja yks kaunis päivä sä löydätkin lapun omalta pöydältäsi. Voit vain arvata mihin mies on mennyt ... Näin jätti ensimmäisen, toisen ja kolmas kerta toden sanoo. Mihin ihminen kykenee kerran, siihen hän on kykenevä n kertaa.


      • sari
        minä kirjoitti:

        Mä olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kyllä mies varmasti jaksaa "hengailua" useamman vuodenkin, vaan odotas kun se arki alkaa Sari. Samaa helvettiä se teillä tulee olemaan ja yks kaunis päivä sä löydätkin lapun omalta pöydältäsi. Voit vain arvata mihin mies on mennyt ... Näin jätti ensimmäisen, toisen ja kolmas kerta toden sanoo. Mihin ihminen kykenee kerran, siihen hän on kykenevä n kertaa.

        Olette naimissa lastensa takia. mies haluaa etsiä sen josta pitää eikä jonkun pakon takia kuten lapsi. me ollaan jo seurusteltu 5 vuotta ja mieheni on joka pv yhä varmempi että haluaa eron.


      • realisti
        sari kirjoitti:

        Olette naimissa lastensa takia. mies haluaa etsiä sen josta pitää eikä jonkun pakon takia kuten lapsi. me ollaan jo seurusteltu 5 vuotta ja mieheni on joka pv yhä varmempi että haluaa eron.

        ... ennen kuin on liian myöhäistä!!

        Se mies tekee sulle saman kuin edellisille, pitää sua hätävarana: kun kotoa ei saa tulee sun luo. Olet tyhmä, sori vaan, mutta ei kukaan "terve" oota viittä vuotta ja juokse toisen narussa vain oottaakseen milloin löytää iteltään samaisen lapun pöydältä!! Avaa jo silmät! Jos se olis oikeesti halunnu erota ja olla sun kaa se olis tehny sen jo ajat sitten.

        -realisti-


      • mieskin osaa sanoa ...
        realisti kirjoitti:

        ... ennen kuin on liian myöhäistä!!

        Se mies tekee sulle saman kuin edellisille, pitää sua hätävarana: kun kotoa ei saa tulee sun luo. Olet tyhmä, sori vaan, mutta ei kukaan "terve" oota viittä vuotta ja juokse toisen narussa vain oottaakseen milloin löytää iteltään samaisen lapun pöydältä!! Avaa jo silmät! Jos se olis oikeesti halunnu erota ja olla sun kaa se olis tehny sen jo ajat sitten.

        -realisti-

        eli minkä takia asutte sellaisten miesten kanssa jotka ovat valmiina menemään toisten naisten kanssa, soittelevat heille joka pv töistä , "antavat munaa toisille naisille" - varmasti vaimokin haluaisi että mies häntä haluaisi ja naisi häntä intohimoiseti.
        Jos pettäisin miestä, minulla olisi ihan viis hänestä ja parempien miesten haukkuminen olisi silloin turhaa!
        Hankkikaa miehet jotka olisivat rakkautenne arvoisia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      195
      7687
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4412
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1726
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe