Terve. Olen tulokas näissä hommissa joten tarttisin apua. Ensimmäinen autoni on 9-5 2.3t koneella ja haluaisin tietää miten saan turboon suhina äänet. Eli mun turbossa on siis by-pass, ei dumppi. Dumppia en voi laittaa koska se sotkee seokset reilummalla kädellä. Eli onko mahdollista saada sitä suhina ääntä by-passiin vai tuleeko se ääni juuri siitä kun dumppi päästää paineet pihalle.
kovaa vauhtia amikseksi muuttuva lukiolainen kysyisi
eka auto
2
432
Vastaukset
- Autoamis
Tarvikeliikkeissä on myynnissä äänimerkin tapaisia sähköisiä laitteita, jotka päästävät "aidon" dumppiäänen.
Käyttö voi olla napista sisältä tai sen voi kytkeä esim kaasuläppään.
Ei sotke seoksia, kuulostaa tosi aidolta, eikä tarvitse insinöörin taitoja kytkentään ja käy jopa turbottomaankin autoon.
Aivan ykköspei ison pakoputken lisäksi. - 2.3.T viggen
väkisin suhinaa haluat,vapari suodatin.Ja puhaus ääniä et saa tuosta isosti aikaan,jollet kaiken toimivuutta halua tuhota.Pakoputken päähän dumppipilli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291