Minulla on 1,5v vanha koira joka on nimeltää Timi se on semmoinen noutaja ja se on uros. Mutta se on ihan helvetin kiimainen>>! Se ärsyttää se on joka koiran kimpussa, onko tälläistä teillä tapahtunut?
Eläimen ongelmia onko normaalia koiralta?
3
598
Vastaukset
- Vilin muisto
vähän samantapainen ongelma oli ja hoitui el- vastaanotolla varsin edullisieen hintaan. Pallit pois, ja elämä rauhottuu. Koira vietti virkeää leikillestä ja seksit unohtanutta elämää 10 vuotta.
- America'sSpaniel3
Kaise on sitten vähän pakko.
- ulkopuol
Koulutusta. Lue kirjallisuutta koiran kasvatuksesta ja opi koirien tapa viestiä. Häiriökäytöksen poisto. Aina kun on hetkenkään rauhallinenen niin naksaus, makupala (naksuttimia saa eläinkaupasta) tai joku muu selkeä palkinto. Riitävävä ulkoilu ja koiran kanssa leikkiminen myös auttaaa.(purkaa paineita) Huonolle käytökselle nauraminen ja siihen puuttumattomuus pahentaa tilannetta. Kyseessä sukukypsä koira, joten leikkaus voi myös auttaa. Pärjäilkää. Pop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954